La Policia Nacional deté a dos homes in fraganti després de robar amb violència un rellotge valorat en 26.000 euros a una turista

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte Centre de València a dos homes in fraganti, de 24 i 29 anys, d’origen algerià, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, lesions i danys, després d’assaltar a una turista per a apoderar-se del seu rellotge valorat en 26.000 euros i dos polseres d’or. Els detinguts seleccionaven prèviament a les seues víctimes, generalment dones de mitjana edat i turistes, no dubtant a emprar la violència per a arrabassar-los els efectes valuosos. Alguns vianants van retindre als lladres fins a la ràpida arribada de la patrulla policial que va aconseguir la recuperació de les joies sostretes. Un dels agressors va mossegar al braç a un ciutadà per a intentar alliberar-se.

Els fets van succeir dimarts passat 23 d’abril a la vesprada, quan agents del Grup Operatiu de Resposta (GOR) de la Comissaria de Districte Centre van ser comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a la Plaça del Patriarca, on pel que sembla s’acabava de perpetrar un robatori amb violència i intimidació.

Van escometre contra els agents i els testimonis per a evitar ser detinguts

Després de desplaçar-se ràpidament al lloc, van observar a una multitud de persones que tenien retinguts a dos individus. Gràcies a la ràpida actuació policial i amb l’ajuda de diversos ciutadans que van eixir en ajuda de la dona que va demanar auxili després de patir el robatori amb violència, es va aconseguir interceptar a tots dos assaltants, els quals van escometre contra els agents per a evitar ser immobilitzats. A més van ferir a un vianant intentant alliberar-se després de ser mossegat en un braç. Seguidament van ser reduïts pels agents, trobant-los durant l’escorcoll de seguretat, un rellotge d’alta gamma i dos polseres d’or, per la qual cosa van ser detinguts.

Una vegada entrevistats amb la víctima, els policies van esbrinar que moments abans es trobava passejant en companyia d’una amiga, quan sobtadament va ser abordada per estos dos homes. Un d’ells la va agarrar violentament del braç i la va tirar contra el sòl, arrancant-li del braç el rellotge que portava, valorat en 26.000 euros, així com dos polseres amb un cost de 6.000 euros. Estes joies van ser recuperades i retornades a la seua propietària, oferint-li assistència i informant-la dels passos a seguir per a la interposició de la corresponent denúncia, observant així mateix que el rellotge presentava danys a conseqüència de l’agressió.

Les gestions posteriors d’investigació van ser assumides per part d’agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Centre, esbrinant després de l’acarament de dades que els detinguts podrien ser reincidents. Estos seleccionaven prèviament a les seues víctimes, generalment dones de mitjana edat i turistes, no dubtant a fer ús de la violència per a apoderar-se d’efectes de valor.

Tots dos detinguts, amb antecedents, van ser posats a disposició judicial com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, lesions i danys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.