La Policia Nacional deté a dos homes in fraganti després de robar amb violència un rellotge valorat en 26.000 euros a una turista

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte Centre de València a dos homes in fraganti, de 24 i 29 anys, d’origen algerià, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, lesions i danys, després d’assaltar a una turista per a apoderar-se del seu rellotge valorat en 26.000 euros i dos polseres d’or. Els detinguts seleccionaven prèviament a les seues víctimes, generalment dones de mitjana edat i turistes, no dubtant a emprar la violència per a arrabassar-los els efectes valuosos. Alguns vianants van retindre als lladres fins a la ràpida arribada de la patrulla policial que va aconseguir la recuperació de les joies sostretes. Un dels agressors va mossegar al braç a un ciutadà per a intentar alliberar-se.

Els fets van succeir dimarts passat 23 d’abril a la vesprada, quan agents del Grup Operatiu de Resposta (GOR) de la Comissaria de Districte Centre van ser comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a la Plaça del Patriarca, on pel que sembla s’acabava de perpetrar un robatori amb violència i intimidació.

Van escometre contra els agents i els testimonis per a evitar ser detinguts

Després de desplaçar-se ràpidament al lloc, van observar a una multitud de persones que tenien retinguts a dos individus. Gràcies a la ràpida actuació policial i amb l’ajuda de diversos ciutadans que van eixir en ajuda de la dona que va demanar auxili després de patir el robatori amb violència, es va aconseguir interceptar a tots dos assaltants, els quals van escometre contra els agents per a evitar ser immobilitzats. A més van ferir a un vianant intentant alliberar-se després de ser mossegat en un braç. Seguidament van ser reduïts pels agents, trobant-los durant l’escorcoll de seguretat, un rellotge d’alta gamma i dos polseres d’or, per la qual cosa van ser detinguts.

Una vegada entrevistats amb la víctima, els policies van esbrinar que moments abans es trobava passejant en companyia d’una amiga, quan sobtadament va ser abordada per estos dos homes. Un d’ells la va agarrar violentament del braç i la va tirar contra el sòl, arrancant-li del braç el rellotge que portava, valorat en 26.000 euros, així com dos polseres amb un cost de 6.000 euros. Estes joies van ser recuperades i retornades a la seua propietària, oferint-li assistència i informant-la dels passos a seguir per a la interposició de la corresponent denúncia, observant així mateix que el rellotge presentava danys a conseqüència de l’agressió.

Les gestions posteriors d’investigació van ser assumides per part d’agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Centre, esbrinant després de l’acarament de dades que els detinguts podrien ser reincidents. Estos seleccionaven prèviament a les seues víctimes, generalment dones de mitjana edat i turistes, no dubtant a fer ús de la violència per a apoderar-se d’efectes de valor.

Tots dos detinguts, amb antecedents, van ser posats a disposició judicial com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, lesions i danys.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.