La Policia Nacional deté a dos homes in fraganti després de robar amb violència un rellotge valorat en 26.000 euros a una turista

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte Centre de València a dos homes in fraganti, de 24 i 29 anys, d’origen algerià, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, lesions i danys, després d’assaltar a una turista per a apoderar-se del seu rellotge valorat en 26.000 euros i dos polseres d’or. Els detinguts seleccionaven prèviament a les seues víctimes, generalment dones de mitjana edat i turistes, no dubtant a emprar la violència per a arrabassar-los els efectes valuosos. Alguns vianants van retindre als lladres fins a la ràpida arribada de la patrulla policial que va aconseguir la recuperació de les joies sostretes. Un dels agressors va mossegar al braç a un ciutadà per a intentar alliberar-se.

Els fets van succeir dimarts passat 23 d’abril a la vesprada, quan agents del Grup Operatiu de Resposta (GOR) de la Comissaria de Districte Centre van ser comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a la Plaça del Patriarca, on pel que sembla s’acabava de perpetrar un robatori amb violència i intimidació.

Van escometre contra els agents i els testimonis per a evitar ser detinguts

Després de desplaçar-se ràpidament al lloc, van observar a una multitud de persones que tenien retinguts a dos individus. Gràcies a la ràpida actuació policial i amb l’ajuda de diversos ciutadans que van eixir en ajuda de la dona que va demanar auxili després de patir el robatori amb violència, es va aconseguir interceptar a tots dos assaltants, els quals van escometre contra els agents per a evitar ser immobilitzats. A més van ferir a un vianant intentant alliberar-se després de ser mossegat en un braç. Seguidament van ser reduïts pels agents, trobant-los durant l’escorcoll de seguretat, un rellotge d’alta gamma i dos polseres d’or, per la qual cosa van ser detinguts.

Una vegada entrevistats amb la víctima, els policies van esbrinar que moments abans es trobava passejant en companyia d’una amiga, quan sobtadament va ser abordada per estos dos homes. Un d’ells la va agarrar violentament del braç i la va tirar contra el sòl, arrancant-li del braç el rellotge que portava, valorat en 26.000 euros, així com dos polseres amb un cost de 6.000 euros. Estes joies van ser recuperades i retornades a la seua propietària, oferint-li assistència i informant-la dels passos a seguir per a la interposició de la corresponent denúncia, observant així mateix que el rellotge presentava danys a conseqüència de l’agressió.

Les gestions posteriors d’investigació van ser assumides per part d’agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Centre, esbrinant després de l’acarament de dades que els detinguts podrien ser reincidents. Estos seleccionaven prèviament a les seues víctimes, generalment dones de mitjana edat i turistes, no dubtant a fer ús de la violència per a apoderar-se d’efectes de valor.

Tots dos detinguts, amb antecedents, van ser posats a disposició judicial com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, lesions i danys.

Últimes notícies

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.