La Policia Nacional deté a dos homes in fraganti després de robar amb violència un rellotge valorat en 26.000 euros a una turista

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte Centre de València a dos homes in fraganti, de 24 i 29 anys, d’origen algerià, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, lesions i danys, després d’assaltar a una turista per a apoderar-se del seu rellotge valorat en 26.000 euros i dos polseres d’or. Els detinguts seleccionaven prèviament a les seues víctimes, generalment dones de mitjana edat i turistes, no dubtant a emprar la violència per a arrabassar-los els efectes valuosos. Alguns vianants van retindre als lladres fins a la ràpida arribada de la patrulla policial que va aconseguir la recuperació de les joies sostretes. Un dels agressors va mossegar al braç a un ciutadà per a intentar alliberar-se.

Els fets van succeir dimarts passat 23 d’abril a la vesprada, quan agents del Grup Operatiu de Resposta (GOR) de la Comissaria de Districte Centre van ser comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a la Plaça del Patriarca, on pel que sembla s’acabava de perpetrar un robatori amb violència i intimidació.

Van escometre contra els agents i els testimonis per a evitar ser detinguts

Després de desplaçar-se ràpidament al lloc, van observar a una multitud de persones que tenien retinguts a dos individus. Gràcies a la ràpida actuació policial i amb l’ajuda de diversos ciutadans que van eixir en ajuda de la dona que va demanar auxili després de patir el robatori amb violència, es va aconseguir interceptar a tots dos assaltants, els quals van escometre contra els agents per a evitar ser immobilitzats. A més van ferir a un vianant intentant alliberar-se després de ser mossegat en un braç. Seguidament van ser reduïts pels agents, trobant-los durant l’escorcoll de seguretat, un rellotge d’alta gamma i dos polseres d’or, per la qual cosa van ser detinguts.

Una vegada entrevistats amb la víctima, els policies van esbrinar que moments abans es trobava passejant en companyia d’una amiga, quan sobtadament va ser abordada per estos dos homes. Un d’ells la va agarrar violentament del braç i la va tirar contra el sòl, arrancant-li del braç el rellotge que portava, valorat en 26.000 euros, així com dos polseres amb un cost de 6.000 euros. Estes joies van ser recuperades i retornades a la seua propietària, oferint-li assistència i informant-la dels passos a seguir per a la interposició de la corresponent denúncia, observant així mateix que el rellotge presentava danys a conseqüència de l’agressió.

Les gestions posteriors d’investigació van ser assumides per part d’agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Centre, esbrinant després de l’acarament de dades que els detinguts podrien ser reincidents. Estos seleccionaven prèviament a les seues víctimes, generalment dones de mitjana edat i turistes, no dubtant a fer ús de la violència per a apoderar-se d’efectes de valor.

Tots dos detinguts, amb antecedents, van ser posats a disposició judicial com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, lesions i danys.

Últimes notícies

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.