Detenen en Alacant a un home per tres robatoris consecutius i una agressió sexual

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home per presumptament dur a terme tres robatoris amb violència en el centre de la ciutat. Tal com pareix, en pocs minuts, el sospitós va ser capaç d’entrar en diferents establiments per endur-se el botí de la caixa registradora.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, a l’home també se li imputa una agressió sexual que va tindre lloc en ple carrer de la ciutat d’Alacant unes hores abans. A demés, a causa de la seua actitud violenta, l’agressor ha sigut posat a disposició judicial, ja que va ferir a un agent.

 

Les autoritats van rebre l’avís dels tres robatoris amb violència, en menys de mitja hora, en tres carrers pròxims del centre de la ciutat. 

 

Va tractar d’emportar-se la caixa registradora

El primer avís es va produir cap a les 17.30 hores d’este dissabte, quan es comunicava que un home havia intentat forçar i emportar-se la caixa registradora d’un establiment. En vore que no hi havia diners, el lladre hauria fugit corrent.

 

Una patrulla de Policia Nacional es va personar immediatament en el lloc dels fets, al mateix temps que altres agents buscaven pels voltants a persones que coincidiren amb la descripció de l’autor.

 

Tan sols uns minuts després, les autoritats van rebre una segona crida per un altre fet similar en un establiment pròxim, i pocs minuts després una tercera telefonada alertava de la comissió d’un altre robatori violent.

 

Agressió a un agent

El treball en conjunt de les diferents patrulles va culminar amb la localització i detenció del presumpte autor dels fets en un temps menor de 25 minuts.

 

Segons fonts policials, l’individu mostrava una gran agressivitat en tots els fets comesos, una actitud que va mantindre durant la seua detenció i posterior ingrés en el calabós, fins al punt que un agent va acabar lesionat durant la intervenció.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.