11.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Detenen en Alacant a un home per tres robatoris consecutius i una agressió sexual

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home per presumptament dur a terme tres robatoris amb violència en el centre de la ciutat. Tal com pareix, en pocs minuts, el sospitós va ser capaç d’entrar en diferents establiments per endur-se el botí de la caixa registradora.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, a l’home també se li imputa una agressió sexual que va tindre lloc en ple carrer de la ciutat d’Alacant unes hores abans. A demés, a causa de la seua actitud violenta, l’agressor ha sigut posat a disposició judicial, ja que va ferir a un agent.

 

Les autoritats van rebre l’avís dels tres robatoris amb violència, en menys de mitja hora, en tres carrers pròxims del centre de la ciutat. 

 

Va tractar d’emportar-se la caixa registradora

El primer avís es va produir cap a les 17.30 hores d’este dissabte, quan es comunicava que un home havia intentat forçar i emportar-se la caixa registradora d’un establiment. En vore que no hi havia diners, el lladre hauria fugit corrent.

 

Una patrulla de Policia Nacional es va personar immediatament en el lloc dels fets, al mateix temps que altres agents buscaven pels voltants a persones que coincidiren amb la descripció de l’autor.

 

Tan sols uns minuts després, les autoritats van rebre una segona crida per un altre fet similar en un establiment pròxim, i pocs minuts després una tercera telefonada alertava de la comissió d’un altre robatori violent.

 

Agressió a un agent

El treball en conjunt de les diferents patrulles va culminar amb la localització i detenció del presumpte autor dels fets en un temps menor de 25 minuts.

 

Segons fonts policials, l’individu mostrava una gran agressivitat en tots els fets comesos, una actitud que va mantindre durant la seua detenció i posterior ingrés en el calabós, fins al punt que un agent va acabar lesionat durant la intervenció.

Últimes notícies

Sadiq passa revisió per a fitxar pel València i diu estar ‘perfecte’ per a jugar

Umar Sadiq es va sotmetre a la revisió mèdica per a tancar el seu traspàs de la Reial Societat al València i va assegurar que està 'perfecte' per a jugar davant l'Elx si es confirma l'operació.

La Va unir ha sol·licitat una ajuda extra per a tots els viticultors per la baixada de producció

La Va unir ha sol·licitat a Agricultura una ajuda directa, extraordinària i immediata per a totes les explotacions de raïm de vinificació registrades en la Comunitat Valenciana. També ha demanat compatibilitat amb la PEPAC i activar la verema en verd amb una sol·licitud abans del 15 de gener per a la campanya 2026.

Felipe Orts i Lucía González busquen ampliar la seua llegenda a Tarancón

Tarancón acull del 9 a l'11 de gener el Campionat d'Espanya de ciclocrós amb més de 700 ciclistes. Felipe Orts i Lucía González partixen com a grans favorits en un circuit de 3.000 metres amb obstacles.

10K València busca els rècords femenins d’Espanya i Europa en la seua 18a edició

La 10K València afronta la seua dihuitena edició amb l'objectiu de batre els rècords femenins d'Europa i Espanya. Amb 16.000 dorsals esgotats, creix l'estirada internacional i s'introduïxen ajustos lleus en el circuit.

Una altra jornada sense resultats en la busca del xiquet valencià desaparegut a Indonèsia

El dia 14 de l'operatiu va acabar sense avanços pel mal temps. La busca es reprendrà a l'alba i seguirà fins al migdia del divendres.

La vacunació contra la grip creix un 14% en la Comunitat Valenciana, segons Sanitat

Sanitat ha confirmat un augment del 14% en la campanya de la grip en la Comunitat Valenciana. El conseller ha reivindicat la prevenció i ha detallat reforços.

Posa’t, exembajadora de Veneçuela, sosté que comença l’alliberament d’un país perseguit

Mary Posa't ha afirmat que s'ha obert el procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit que la transició serà difícil. El president ha mostrat suport al teixit associatiu veneçolà en la Comunitat Valenciana.

Mor un motorista de 26 anys després de perdre el control en la CV-800 a Xixona

Un motorista de 26 anys va morir en la CV-800, a Xixona, després de perdre el control i xocar amb la bionda. L'accident va ocórrer sobre les 17.35 i s'investiga.