Detenen en Alacant a un home per tres robatoris consecutius i una agressió sexual

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home per presumptament dur a terme tres robatoris amb violència en el centre de la ciutat. Tal com pareix, en pocs minuts, el sospitós va ser capaç d’entrar en diferents establiments per endur-se el botí de la caixa registradora.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, a l’home també se li imputa una agressió sexual que va tindre lloc en ple carrer de la ciutat d’Alacant unes hores abans. A demés, a causa de la seua actitud violenta, l’agressor ha sigut posat a disposició judicial, ja que va ferir a un agent.

 

Les autoritats van rebre l’avís dels tres robatoris amb violència, en menys de mitja hora, en tres carrers pròxims del centre de la ciutat. 

 

Va tractar d’emportar-se la caixa registradora

El primer avís es va produir cap a les 17.30 hores d’este dissabte, quan es comunicava que un home havia intentat forçar i emportar-se la caixa registradora d’un establiment. En vore que no hi havia diners, el lladre hauria fugit corrent.

 

Una patrulla de Policia Nacional es va personar immediatament en el lloc dels fets, al mateix temps que altres agents buscaven pels voltants a persones que coincidiren amb la descripció de l’autor.

 

Tan sols uns minuts després, les autoritats van rebre una segona crida per un altre fet similar en un establiment pròxim, i pocs minuts després una tercera telefonada alertava de la comissió d’un altre robatori violent.

 

Agressió a un agent

El treball en conjunt de les diferents patrulles va culminar amb la localització i detenció del presumpte autor dels fets en un temps menor de 25 minuts.

 

Segons fonts policials, l’individu mostrava una gran agressivitat en tots els fets comesos, una actitud que va mantindre durant la seua detenció i posterior ingrés en el calabós, fins al punt que un agent va acabar lesionat durant la intervenció.

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.