El jutjat ha decretat este divendres 23 d’octubre presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. L’agressió va tindre lloc dilluns passat. La decisió correspon a la plaça número 4 de la Sección Civil y de Instrucción del Tribunal de Instancia de Vinaròs, amb competència en violència sobre la dona.
A més, el jutge ha imposat una orde d’allunyament de mil metres i la prohibició de comunicar-se amb la víctima i amb un menor. Estes mesures estaran vigents durant la tramitació del procediment.
La investigació judicial
La causa investiga l’arrestat per un presumpte delicte d’assassinat en grau de temptativa. La presó provisional és una mesura cautelar acordada mentre avança el procediment judicial.
La Guàrdia Civil ha localitzat i detingut l’home dimarts passat a la província de Tarragona. La unitat de Policia Judicial ha dut a terme l’actuació.
La dona continua ingressada en un centre hospitalari. Després de l’agressió, ha sigut sotmesa a una intervenció d’urgència.




