Deu anys de presó per a l’home que va provocar el suïcidi d’un menor a Vila-real

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a deu anys de presó per un delicte d’homicidi a l’home al qual un jurat popular va declarar culpable el mes de juliol passat de provocar el suïcidi d’un menor d’edat.

La sentència, en aplicació del veredicte del jurat, estableix i estableix com a fets provats que l’acusat va contactar l’1 de desembre de 2016 a través de l’aplicació WhatsApp amb la víctima, llavors de 17 anys, i li va enviar més de 119 missatges amb contingut intimidatori i amenaçador en menys de tres hores.

L’adolescent va arribar a demanar reiteradament disculpes al seu interlocutor, li va comunicar que era menor d’edat i li va advertir que si continuava així, s’anava a suïcidar.

No obstant això, l’acusat -precisa la resolució judicial-, sent “plenament sabedor de l’angoixa i del desassossec” que estava generant al xic i de l’“alta probabilitat que es produïra la mort del menor suïcidant-se com li havia anunciat, i acceptant-lo,” va continuar amb l’enviament de missatges.

Finalment, la vesprada d’aqueix mateix 1 de desembre, la víctima va saltar al buit pel pati interior de l’edifici del seu domicili i va morir en l’acte.

La sentència, que pot ser recorreguda ara en apel·lació davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, fixa indemnitzacions per un total de 173.000 euros a favor dels pares i el germà del mort per danys morals.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.