El preu de l’habitatge de lloguer puja un 7% de mitjana en la Comunitat

 

L’habitatge de lloguer a la Comunitat valenciana ha pujat de preu un 7%. Així ho planteja l’últim informe de preus immobiliaris realitzat pel portal Idealista. El preu mitjà per metre quadrat es va fixar en 7,3 euros, mentre que en taxa trimestral els preus es van reduir un 4,2% en l’últim quart de l’any.

En el conjunt de l’estat, el preu de l’habitatge de lloguer va acabar l’any en 10,6 euros per metre quadrat, és a dir, un increment del 9,3%. Aquestes dades contrasten amb l’ascens del preu d’un 18,4% de l’any anterior.

Pel que fa a la ciutat de València, el preu mitjà del lloguer va créixer un 8,8% durant l’any passat, deixant el preu del metre quadrat en 8,9 euros. Respecte a la província, els preus també van pujar un 10,8%, situant el preu per metre quadrat en 7,9 euros mensuals.

En el cas de la província d’Alacant, l’ascens dels preus viscut en aquest 2018 ha sigut del 2,3%, deixant el preu del sòl de lloguer en 6,8 euros per metre quadrat. La ciutat d’Alacant també ha tingut un ascens del preu del 2,3%, fins a situar els preus en 7,4 euros per metre quadrat.

Quant a la província de Castelló, l’augment ha sigut de l’1,1%, el que suposa un preu per metre quadrat de 5,5 euros mensuals. No obstant això, en la capital el preu ha quedat situat en una mitjana de 5,3 euros per metre quadrat, el que suposa un descens del 6,8% respecte a les xifres de l’any anterior.

Els increments més forts en el preu del lloguer, excloent les capitals de província, es troben al Port de Sagunt, amb un augment de l’11,4%; a Santa Pola, amb un increment del 6,5% del preu; i a Gandia, amb una pujada del 5,4%. Pel que fa als descensos, Calp, amb una baixada del 4,7% del preu, i Elx amb una baixada del 3,3%, se situen com els municipis amb un descens més gran en aquest 2018.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.