Previsió meteorològica: temperatures estables i possibles ruixats a Castelló

La jornada d’este divendres a la Comunitat Valenciana es presentarà amb un cel poc nuvolós i amb núvols alts, mantenint-se les temperatures en nivells similars als dels dies anteriors. No obstant això, hi ha possibilitats de ruixats dispersos, especialment a l’interior de Castelló durant la vesprada, que podrien incloure tempestes puntuals acompanyades de granís menut.

Segons la darrera previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), les temperatures mínimes experimentaran un lleuger ascens, mentre que les màximes es mantindran sense canvis significatius, amb l’excepció d’un lleuger descens previst a la costa de la meitat nord de la Comunitat.

Les màximes esperades per a hui són de 22 graus tant a València com a Castelló de la Plana, amb mínimes de 14 i 13 ºC, respectivament. Per a Alacant, s’espera que el termòmetre arribe als 24ºC, amb mínimes que no baixaran dels 14ºC.

A més, en el decurs d’este divendres, es farà notar un vent fluix variable, predominant la component est a l’interior i sud en el litoral durant les hores centrals del dia. També es preveuen augments ocasionals d’intensitat al litoral central.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.