10.8 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Previsió meteorològica: temperatures estables i possibles ruixats a Castelló

La jornada d’este divendres a la Comunitat Valenciana es presentarà amb un cel poc nuvolós i amb núvols alts, mantenint-se les temperatures en nivells similars als dels dies anteriors. No obstant això, hi ha possibilitats de ruixats dispersos, especialment a l’interior de Castelló durant la vesprada, que podrien incloure tempestes puntuals acompanyades de granís menut.

Segons la darrera previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), les temperatures mínimes experimentaran un lleuger ascens, mentre que les màximes es mantindran sense canvis significatius, amb l’excepció d’un lleuger descens previst a la costa de la meitat nord de la Comunitat.

Les màximes esperades per a hui són de 22 graus tant a València com a Castelló de la Plana, amb mínimes de 14 i 13 ºC, respectivament. Per a Alacant, s’espera que el termòmetre arribe als 24ºC, amb mínimes que no baixaran dels 14ºC.

A més, en el decurs d’este divendres, es farà notar un vent fluix variable, predominant la component est a l’interior i sud en el litoral durant les hores centrals del dia. També es preveuen augments ocasionals d’intensitat al litoral central.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.