23.1 C
València
Dimarts, 14 octubre, 2025

Ix a la llum la professió amagada del marit de la mediàtica María Patiño

 

Per a ningú era un secret la faceta d’actor de Ricardo Rodríguez Olivares, el marit de María Patiño, però ara ha eixit a la llum un altre projecte professional que ha deixat estupefacte a més d’un.

La nova aposta del veneçolà

El marit de la presentadora de ‘Socialité‘ ha sigut el protagonista de diferents anuncis i curtmetratges, però fa dos anys va decidir ampliar el seu ventall artístic i es va unir a l’equip de models d’una marca d’ulleres i muntures de titani.
 

Una signatura que utilitza la imatge de Ricardo per a publicitar els seus productes de manera habitual, publicacions a les quals María Patiño no dubte a donar ‘m’agrada’ i que ella mateixa compartix en les seues pròpies xarxes socials en algunes ocasions.

 

Sens dubte són una de les parelles més consolidades després de més de 14 anys junts, tal com demostren cada vegada que poden. La presentadora de ‘Socialité‘ també ha mostrat el seu suport a la faceta d’actor de la seua parella i fins i tot ha participat en un curtmetratge dirigit per ell.

 

Ricardo Rodríguez és, sens dubte, el major suport de María Patiño i així ho ha evidenciat durant les últimes setmanes en les que la periodista ha estat travessant una crisi que ha provocat que estiga més sensible de l’habitual i que fins i tot arribe a afectar-la en la seua faena.

 

L’altra faceta professional de Ricardo Rodríguez

Però estos no són els únics treballs de Ricardo Rodríguez. El veneçolà també és un apassionat del menjar i regenta un negoci hostaler al que ha nomenat Ditirambe. «Food N’Drinks amb aperitius, racions, torrades, ‘afterwork’, ‘spritz’, copes, gintònics, còctels i bon ambient».
 

 

Un establiment que ha definit com «una composició lírica de l’antiga Grècia, el preàmbul d’una festa, com el seu nom indica, idoni per a prendre unes copes ‘afterwork’».

 

Es tracta d’un negoci que va emprendre al costat de l’actor Javier Redondo i que «ens acosta a un lloc ideal a on també es pot desdejunar, menjar o sopar» amb un menú diari de 10 euros.

 

Decorat a manera de cafè ‘lounge‘, com un loft industrial amb mobles vintage, llums antics, tamborets de disseny, quadres cobrint les parets d’Elena Caicoya, amiga dels propietaris».

 

El suport de María Patiño

Un establiment assidu per a María Patiño, que assistix regularment per a les celebracions i a on permet botar-se la dieta i gaudir el menjar, els còctels i el «bon ambient» i al que ha promocionat de manera activa durant este any tan complicat.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ ha aprofitat la seua fama i les seues més de 460 mil seguidors en Instagram per a compartir imàtgens del local i impulsar el negoci del seu marit durant l’època de crisi provocada per la pandèmia i a on bars i restaurants han sigut un dels sectors més afectats.

Últimes notícies

Pradas recorre per segona vegada per a tancar la seua imputació per la DANA

La exconsellera apel·la l'acte que va rebutjar l'arxivament de la causa per la gestió de la DANA del 29 d'octubre. Al·lega falta de nexe causal i força major.

Mazón obrirà les compareixences de la comissió de la DANA i Sánchez les tancarà

El president valencià serà el primer a acudir a la comissió del Congrés sobre la DANA, previsiblement a la fi de novembre. Pedro Sánchez compareixerà al final del calendari, amb Feijóo i diversos ministres també citats.

Obrin juí oral contra Francis Puig per subvencions i fixen fiances

El Jutjat d'Instrucció 4 de València obri juí oral contra Francis Puig i Juan Enrique Adell per presumptes irregularitats en ajudes públiques. Es fixen fiances i s'exclou el frau de subvencions per aplicació de la norma més favorable.

Iberflora aposta per espècies resistents al foc i solucions per a estalviar aigua

Iberflora obri amb un enfocament més verd i pràctic: plantes adaptades al clima mediterrani, substrats i fertilitzants sostenibles, i envasos que conserven flors sense aigua. A més, creix la presència internacional i el programa professional amb demostracions i passarel·la floral.

Cambrer insistix que el Cecopi no va tractar el Pedrís abans del Es-Alert

La vicepresidenta del Consell defén que l'avís del 29-O es va llançar per la preocupació per la presa de Forata, no per un debat sobre el barranc de Poio. Evita valorar decisions judicials i remitent la polèmica a la instrucció.

El Consell demana a Aemet millorar els avisos després de les imprecisions amb la dana Alice

El Consell reclama a Aemet revisar i ajustar els seus protocols després de la dana Alice, en considerar que les imprecisions i canvis d'avisos van condicionar la prevenció. Demana missatges més coherents per a anticipar decisions de Protecció Civil.

La dana Alice suma 13 hm³ al Xúquer i 12 al Segura; Xúquer al 49,3% i Segura al 17%

Les pluges de la dana Alice eleven les reserves en els embassaments del Xúquer en 13 hm³ i del Segura en 12 hm³. El Xúquer aconseguix el 49,3% i el Segura es queda en el 17%, mentres la mitjana nacional baixa al 53,1%.

El València Basket-Hapoel Tel Aviv es jugarà a porta tancada per recomanació de seguretat

El València Basket disputarà davant el Hapoel Tel Aviv la quarta jornada de l'Eurolliga en el Roig Arena sense públic, després de la recomanació de la Delegació del Govern i les forces de seguretat. El club prioritza la seguretat i rectifica el seu pla de permetre l'entrada a abonats.