Ix a la llum la professió amagada del marit de la mediàtica María Patiño

 

Per a ningú era un secret la faceta d’actor de Ricardo Rodríguez Olivares, el marit de María Patiño, però ara ha eixit a la llum un altre projecte professional que ha deixat estupefacte a més d’un.

La nova aposta del veneçolà

El marit de la presentadora de ‘Socialité‘ ha sigut el protagonista de diferents anuncis i curtmetratges, però fa dos anys va decidir ampliar el seu ventall artístic i es va unir a l’equip de models d’una marca d’ulleres i muntures de titani.
 

Una signatura que utilitza la imatge de Ricardo per a publicitar els seus productes de manera habitual, publicacions a les quals María Patiño no dubte a donar ‘m’agrada’ i que ella mateixa compartix en les seues pròpies xarxes socials en algunes ocasions.

 

Sens dubte són una de les parelles més consolidades després de més de 14 anys junts, tal com demostren cada vegada que poden. La presentadora de ‘Socialité‘ també ha mostrat el seu suport a la faceta d’actor de la seua parella i fins i tot ha participat en un curtmetratge dirigit per ell.

 

Ricardo Rodríguez és, sens dubte, el major suport de María Patiño i així ho ha evidenciat durant les últimes setmanes en les que la periodista ha estat travessant una crisi que ha provocat que estiga més sensible de l’habitual i que fins i tot arribe a afectar-la en la seua faena.

 

L’altra faceta professional de Ricardo Rodríguez

Però estos no són els únics treballs de Ricardo Rodríguez. El veneçolà també és un apassionat del menjar i regenta un negoci hostaler al que ha nomenat Ditirambe. «Food N’Drinks amb aperitius, racions, torrades, ‘afterwork’, ‘spritz’, copes, gintònics, còctels i bon ambient».
 

 

Un establiment que ha definit com «una composició lírica de l’antiga Grècia, el preàmbul d’una festa, com el seu nom indica, idoni per a prendre unes copes ‘afterwork’».

 

Es tracta d’un negoci que va emprendre al costat de l’actor Javier Redondo i que «ens acosta a un lloc ideal a on també es pot desdejunar, menjar o sopar» amb un menú diari de 10 euros.

 

Decorat a manera de cafè ‘lounge‘, com un loft industrial amb mobles vintage, llums antics, tamborets de disseny, quadres cobrint les parets d’Elena Caicoya, amiga dels propietaris».

 

El suport de María Patiño

Un establiment assidu per a María Patiño, que assistix regularment per a les celebracions i a on permet botar-se la dieta i gaudir el menjar, els còctels i el «bon ambient» i al que ha promocionat de manera activa durant este any tan complicat.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ ha aprofitat la seua fama i les seues més de 460 mil seguidors en Instagram per a compartir imàtgens del local i impulsar el negoci del seu marit durant l’època de crisi provocada per la pandèmia i a on bars i restaurants han sigut un dels sectors més afectats.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.