Ix a la llum la professió amagada del marit de la mediàtica María Patiño

 

Per a ningú era un secret la faceta d’actor de Ricardo Rodríguez Olivares, el marit de María Patiño, però ara ha eixit a la llum un altre projecte professional que ha deixat estupefacte a més d’un.

La nova aposta del veneçolà

El marit de la presentadora de ‘Socialité‘ ha sigut el protagonista de diferents anuncis i curtmetratges, però fa dos anys va decidir ampliar el seu ventall artístic i es va unir a l’equip de models d’una marca d’ulleres i muntures de titani.
 

Una signatura que utilitza la imatge de Ricardo per a publicitar els seus productes de manera habitual, publicacions a les quals María Patiño no dubte a donar ‘m’agrada’ i que ella mateixa compartix en les seues pròpies xarxes socials en algunes ocasions.

 

Sens dubte són una de les parelles més consolidades després de més de 14 anys junts, tal com demostren cada vegada que poden. La presentadora de ‘Socialité‘ també ha mostrat el seu suport a la faceta d’actor de la seua parella i fins i tot ha participat en un curtmetratge dirigit per ell.

 

Ricardo Rodríguez és, sens dubte, el major suport de María Patiño i així ho ha evidenciat durant les últimes setmanes en les que la periodista ha estat travessant una crisi que ha provocat que estiga més sensible de l’habitual i que fins i tot arribe a afectar-la en la seua faena.

 

L’altra faceta professional de Ricardo Rodríguez

Però estos no són els únics treballs de Ricardo Rodríguez. El veneçolà també és un apassionat del menjar i regenta un negoci hostaler al que ha nomenat Ditirambe. «Food N’Drinks amb aperitius, racions, torrades, ‘afterwork’, ‘spritz’, copes, gintònics, còctels i bon ambient».
 

 

Un establiment que ha definit com «una composició lírica de l’antiga Grècia, el preàmbul d’una festa, com el seu nom indica, idoni per a prendre unes copes ‘afterwork’».

 

Es tracta d’un negoci que va emprendre al costat de l’actor Javier Redondo i que «ens acosta a un lloc ideal a on també es pot desdejunar, menjar o sopar» amb un menú diari de 10 euros.

 

Decorat a manera de cafè ‘lounge‘, com un loft industrial amb mobles vintage, llums antics, tamborets de disseny, quadres cobrint les parets d’Elena Caicoya, amiga dels propietaris».

 

El suport de María Patiño

Un establiment assidu per a María Patiño, que assistix regularment per a les celebracions i a on permet botar-se la dieta i gaudir el menjar, els còctels i el «bon ambient» i al que ha promocionat de manera activa durant este any tan complicat.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ ha aprofitat la seua fama i les seues més de 460 mil seguidors en Instagram per a compartir imàtgens del local i impulsar el negoci del seu marit durant l’època de crisi provocada per la pandèmia i a on bars i restaurants han sigut un dels sectors més afectats.

Últimes notícies

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.