11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Ix a la llum la professió amagada del marit de la mediàtica María Patiño

 

Per a ningú era un secret la faceta d’actor de Ricardo Rodríguez Olivares, el marit de María Patiño, però ara ha eixit a la llum un altre projecte professional que ha deixat estupefacte a més d’un.

La nova aposta del veneçolà

El marit de la presentadora de ‘Socialité‘ ha sigut el protagonista de diferents anuncis i curtmetratges, però fa dos anys va decidir ampliar el seu ventall artístic i es va unir a l’equip de models d’una marca d’ulleres i muntures de titani.
 

Una signatura que utilitza la imatge de Ricardo per a publicitar els seus productes de manera habitual, publicacions a les quals María Patiño no dubte a donar ‘m’agrada’ i que ella mateixa compartix en les seues pròpies xarxes socials en algunes ocasions.

 

Sens dubte són una de les parelles més consolidades després de més de 14 anys junts, tal com demostren cada vegada que poden. La presentadora de ‘Socialité‘ també ha mostrat el seu suport a la faceta d’actor de la seua parella i fins i tot ha participat en un curtmetratge dirigit per ell.

 

Ricardo Rodríguez és, sens dubte, el major suport de María Patiño i així ho ha evidenciat durant les últimes setmanes en les que la periodista ha estat travessant una crisi que ha provocat que estiga més sensible de l’habitual i que fins i tot arribe a afectar-la en la seua faena.

 

L’altra faceta professional de Ricardo Rodríguez

Però estos no són els únics treballs de Ricardo Rodríguez. El veneçolà també és un apassionat del menjar i regenta un negoci hostaler al que ha nomenat Ditirambe. «Food N’Drinks amb aperitius, racions, torrades, ‘afterwork’, ‘spritz’, copes, gintònics, còctels i bon ambient».
 

 

Un establiment que ha definit com «una composició lírica de l’antiga Grècia, el preàmbul d’una festa, com el seu nom indica, idoni per a prendre unes copes ‘afterwork’».

 

Es tracta d’un negoci que va emprendre al costat de l’actor Javier Redondo i que «ens acosta a un lloc ideal a on també es pot desdejunar, menjar o sopar» amb un menú diari de 10 euros.

 

Decorat a manera de cafè ‘lounge‘, com un loft industrial amb mobles vintage, llums antics, tamborets de disseny, quadres cobrint les parets d’Elena Caicoya, amiga dels propietaris».

 

El suport de María Patiño

Un establiment assidu per a María Patiño, que assistix regularment per a les celebracions i a on permet botar-se la dieta i gaudir el menjar, els còctels i el «bon ambient» i al que ha promocionat de manera activa durant este any tan complicat.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ ha aprofitat la seua fama i les seues més de 460 mil seguidors en Instagram per a compartir imàtgens del local i impulsar el negoci del seu marit durant l’època de crisi provocada per la pandèmia i a on bars i restaurants han sigut un dels sectors més afectats.

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.