Ix a la llum la professió amagada del marit de la mediàtica María Patiño

 

Per a ningú era un secret la faceta d’actor de Ricardo Rodríguez Olivares, el marit de María Patiño, però ara ha eixit a la llum un altre projecte professional que ha deixat estupefacte a més d’un.

La nova aposta del veneçolà

El marit de la presentadora de ‘Socialité‘ ha sigut el protagonista de diferents anuncis i curtmetratges, però fa dos anys va decidir ampliar el seu ventall artístic i es va unir a l’equip de models d’una marca d’ulleres i muntures de titani.
 

Una signatura que utilitza la imatge de Ricardo per a publicitar els seus productes de manera habitual, publicacions a les quals María Patiño no dubte a donar ‘m’agrada’ i que ella mateixa compartix en les seues pròpies xarxes socials en algunes ocasions.

 

Sens dubte són una de les parelles més consolidades després de més de 14 anys junts, tal com demostren cada vegada que poden. La presentadora de ‘Socialité‘ també ha mostrat el seu suport a la faceta d’actor de la seua parella i fins i tot ha participat en un curtmetratge dirigit per ell.

 

Ricardo Rodríguez és, sens dubte, el major suport de María Patiño i així ho ha evidenciat durant les últimes setmanes en les que la periodista ha estat travessant una crisi que ha provocat que estiga més sensible de l’habitual i que fins i tot arribe a afectar-la en la seua faena.

 

L’altra faceta professional de Ricardo Rodríguez

Però estos no són els únics treballs de Ricardo Rodríguez. El veneçolà també és un apassionat del menjar i regenta un negoci hostaler al que ha nomenat Ditirambe. «Food N’Drinks amb aperitius, racions, torrades, ‘afterwork’, ‘spritz’, copes, gintònics, còctels i bon ambient».
 

 

Un establiment que ha definit com «una composició lírica de l’antiga Grècia, el preàmbul d’una festa, com el seu nom indica, idoni per a prendre unes copes ‘afterwork’».

 

Es tracta d’un negoci que va emprendre al costat de l’actor Javier Redondo i que «ens acosta a un lloc ideal a on també es pot desdejunar, menjar o sopar» amb un menú diari de 10 euros.

 

Decorat a manera de cafè ‘lounge‘, com un loft industrial amb mobles vintage, llums antics, tamborets de disseny, quadres cobrint les parets d’Elena Caicoya, amiga dels propietaris».

 

El suport de María Patiño

Un establiment assidu per a María Patiño, que assistix regularment per a les celebracions i a on permet botar-se la dieta i gaudir el menjar, els còctels i el «bon ambient» i al que ha promocionat de manera activa durant este any tan complicat.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ ha aprofitat la seua fama i les seues més de 460 mil seguidors en Instagram per a compartir imàtgens del local i impulsar el negoci del seu marit durant l’època de crisi provocada per la pandèmia i a on bars i restaurants han sigut un dels sectors més afectats.

Últimes notícies

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.