Prorrogat un any el contracte per a la gestió del centre de dia Font de Sant Luís

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de València ha aprovat este divendres la segona pròrroga del contracte de servei per a la gestió integral del centre de dia Font de Sant Luís, dirigit a persones amb discapacitat intel·lectual, a proposta de la regidoria de Serveis Socials.

Este contracte tindrà una durada d’un any a explicar des de setembre del 2024, quan venç la pròrroga actual. El pressupost total serà de 583.825 euros i l’entitat adjudicatària és Terreta Serveis Socials, detalla el consistori.

Al juliol del 2020 es va aprovar el contracte inicial amb la mercantil Pivinet per a cobrir les despeses d’aquest centre municipal, que contemplava una durada de tres anys (fins a setembre del 2023) i un pressupost d’1.751.477 euros.

En el document es preveia la possibilitat de realitzar dos pròrrogues per un període d’un any cadascuna. La primera es va aprovar al juliol de l’any passat i té vigència fins a setembre d’enguany.

El recurs públic té una capacitat de 35 places per a acollir a persones d’entre 16 i 65 anys. Oferix desenvolupament de l’autonomia personal, atenció terapèutica, rehabilitació, orientació familiar i oci. La sol·licitud de plaça es formalitza a través del reconeixement de la situació de dependència en els centres municipals de Serveis Socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.