Prorrogat un any el contracte per a la gestió del centre de dia Font de Sant Luís

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de València ha aprovat este divendres la segona pròrroga del contracte de servei per a la gestió integral del centre de dia Font de Sant Luís, dirigit a persones amb discapacitat intel·lectual, a proposta de la regidoria de Serveis Socials.

Este contracte tindrà una durada d’un any a explicar des de setembre del 2024, quan venç la pròrroga actual. El pressupost total serà de 583.825 euros i l’entitat adjudicatària és Terreta Serveis Socials, detalla el consistori.

Al juliol del 2020 es va aprovar el contracte inicial amb la mercantil Pivinet per a cobrir les despeses d’aquest centre municipal, que contemplava una durada de tres anys (fins a setembre del 2023) i un pressupost d’1.751.477 euros.

En el document es preveia la possibilitat de realitzar dos pròrrogues per un període d’un any cadascuna. La primera es va aprovar al juliol de l’any passat i té vigència fins a setembre d’enguany.

El recurs públic té una capacitat de 35 places per a acollir a persones d’entre 16 i 65 anys. Oferix desenvolupament de l’autonomia personal, atenció terapèutica, rehabilitació, orientació familiar i oci. La sol·licitud de plaça es formalitza a través del reconeixement de la situació de dependència en els centres municipals de Serveis Socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.