Prorrogat un any el contracte per a la gestió del centre de dia Font de Sant Luís

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de València ha aprovat este divendres la segona pròrroga del contracte de servei per a la gestió integral del centre de dia Font de Sant Luís, dirigit a persones amb discapacitat intel·lectual, a proposta de la regidoria de Serveis Socials.

Este contracte tindrà una durada d’un any a explicar des de setembre del 2024, quan venç la pròrroga actual. El pressupost total serà de 583.825 euros i l’entitat adjudicatària és Terreta Serveis Socials, detalla el consistori.

Al juliol del 2020 es va aprovar el contracte inicial amb la mercantil Pivinet per a cobrir les despeses d’aquest centre municipal, que contemplava una durada de tres anys (fins a setembre del 2023) i un pressupost d’1.751.477 euros.

En el document es preveia la possibilitat de realitzar dos pròrrogues per un període d’un any cadascuna. La primera es va aprovar al juliol de l’any passat i té vigència fins a setembre d’enguany.

El recurs públic té una capacitat de 35 places per a acollir a persones d’entre 16 i 65 anys. Oferix desenvolupament de l’autonomia personal, atenció terapèutica, rehabilitació, orientació familiar i oci. La sol·licitud de plaça es formalitza a través del reconeixement de la situació de dependència en els centres municipals de Serveis Socials.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.