Prorrogat un any el contracte per a la gestió del centre de dia Font de Sant Luís

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de València ha aprovat este divendres la segona pròrroga del contracte de servei per a la gestió integral del centre de dia Font de Sant Luís, dirigit a persones amb discapacitat intel·lectual, a proposta de la regidoria de Serveis Socials.

Este contracte tindrà una durada d’un any a explicar des de setembre del 2024, quan venç la pròrroga actual. El pressupost total serà de 583.825 euros i l’entitat adjudicatària és Terreta Serveis Socials, detalla el consistori.

Al juliol del 2020 es va aprovar el contracte inicial amb la mercantil Pivinet per a cobrir les despeses d’aquest centre municipal, que contemplava una durada de tres anys (fins a setembre del 2023) i un pressupost d’1.751.477 euros.

En el document es preveia la possibilitat de realitzar dos pròrrogues per un període d’un any cadascuna. La primera es va aprovar al juliol de l’any passat i té vigència fins a setembre d’enguany.

El recurs públic té una capacitat de 35 places per a acollir a persones d’entre 16 i 65 anys. Oferix desenvolupament de l’autonomia personal, atenció terapèutica, rehabilitació, orientació familiar i oci. La sol·licitud de plaça es formalitza a través del reconeixement de la situació de dependència en els centres municipals de Serveis Socials.

Últimes notícies

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.