Puente insta al PP a marcar un ‘perfil propi’ en política migratòria i li acusa de tenir diferents discursos

ALACANT, 15 (EUROPA PRESS)

El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha instat al PP a marcar un “perfil propi” en política migratòria i li ha acusat de tenir un discurs a Canàries, Ceuta i Melilla i “un altre diferent en altres territoris”.

Així s’ha expressat el dilluns el titular de Transport en declaracions als mitjans de comunicació a Alacant, en ser qüestionat per si serà més fàcil negociar amb el PP la reforma de la Llei d’Estrangeria després de l’eixida de Vox dels governs autonòmics.

Sobre este tema, Puente ha assenyalat que és “la primera pedra de toc perquè el PP demostre que no és Vox qui li deixa i ell seguix intentant abraçar-se a Vox i a les seues polítiques”. “És una oportunitat perquè el PP marque perfil propi, si és que ho té. El Govern té política migratòria, està per veure quin és la del PP”, ha sostingut.

“El PP té un discurs a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla, però té un altre diferent en altres territoris. És moment que demostren que tenen un discurs únic i fer front al desafiament, i no gestionar la immigració com un problema”, ha recalcat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.