Puente insta al PP a marcar un ‘perfil propi’ en política migratòria i li acusa de tenir diferents discursos

ALACANT, 15 (EUROPA PRESS)

El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha instat al PP a marcar un «perfil propi» en política migratòria i li ha acusat de tenir un discurs a Canàries, Ceuta i Melilla i «un altre diferent en altres territoris».

Així s’ha expressat el dilluns el titular de Transport en declaracions als mitjans de comunicació a Alacant, en ser qüestionat per si serà més fàcil negociar amb el PP la reforma de la Llei d’Estrangeria després de l’eixida de Vox dels governs autonòmics.

Sobre este tema, Puente ha assenyalat que és «la primera pedra de toc perquè el PP demostre que no és Vox qui li deixa i ell seguix intentant abraçar-se a Vox i a les seues polítiques». «És una oportunitat perquè el PP marque perfil propi, si és que ho té. El Govern té política migratòria, està per veure quin és la del PP», ha sostingut.

«El PP té un discurs a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla, però té un altre diferent en altres territoris. És moment que demostren que tenen un discurs únic i fer front al desafiament, i no gestionar la immigració com un problema», ha recalcat.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.