Puente insta al PP a marcar un ‘perfil propi’ en política migratòria i li acusa de tenir diferents discursos

ALACANT, 15 (EUROPA PRESS)

El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha instat al PP a marcar un “perfil propi” en política migratòria i li ha acusat de tenir un discurs a Canàries, Ceuta i Melilla i “un altre diferent en altres territoris”.

Així s’ha expressat el dilluns el titular de Transport en declaracions als mitjans de comunicació a Alacant, en ser qüestionat per si serà més fàcil negociar amb el PP la reforma de la Llei d’Estrangeria després de l’eixida de Vox dels governs autonòmics.

Sobre este tema, Puente ha assenyalat que és “la primera pedra de toc perquè el PP demostre que no és Vox qui li deixa i ell seguix intentant abraçar-se a Vox i a les seues polítiques”. “És una oportunitat perquè el PP marque perfil propi, si és que ho té. El Govern té política migratòria, està per veure quin és la del PP”, ha sostingut.

“El PP té un discurs a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla, però té un altre diferent en altres territoris. És moment que demostren que tenen un discurs únic i fer front al desafiament, i no gestionar la immigració com un problema”, ha recalcat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.