Puente insta al PP a marcar un ‘perfil propi’ en política migratòria i li acusa de tenir diferents discursos

ALACANT, 15 (EUROPA PRESS)

El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha instat al PP a marcar un «perfil propi» en política migratòria i li ha acusat de tenir un discurs a Canàries, Ceuta i Melilla i «un altre diferent en altres territoris».

Així s’ha expressat el dilluns el titular de Transport en declaracions als mitjans de comunicació a Alacant, en ser qüestionat per si serà més fàcil negociar amb el PP la reforma de la Llei d’Estrangeria després de l’eixida de Vox dels governs autonòmics.

Sobre este tema, Puente ha assenyalat que és «la primera pedra de toc perquè el PP demostre que no és Vox qui li deixa i ell seguix intentant abraçar-se a Vox i a les seues polítiques». «És una oportunitat perquè el PP marque perfil propi, si és que ho té. El Govern té política migratòria, està per veure quin és la del PP», ha sostingut.

«El PP té un discurs a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla, però té un altre diferent en altres territoris. És moment que demostren que tenen un discurs únic i fer front al desafiament, i no gestionar la immigració com un problema», ha recalcat.

Últimes notícies

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.