14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Rafa Mir defensa la seua innocència i demana disculpes al València i als seus aficionats

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El futbolista del València CF Rafa Mir ha afirmat hui dilluns que confia “plenament en l’Administració de Justícia” i ha demanat disculpes al seu club, el cos tècnic, els companys i els aficionats per “incomplir amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional”, després de ser detingut dimarts passat per presumpta agressió sexual.

“Confie plenament en l’Administració de Justícia d’este país, amb la qual he col·laborat des del primer minut per a esclarir els fets”, ha declarat Rafa Mir en un comunicat difós en el seu compte de ‘X’, una setmana després de ser acusat de presumpta agressió sexual per part de dos dones.

El jugador, que va ser posat en llibertat, ha defensat la seua “innocència”, reiterant el contingut del comunicat emès pel seu advocat Jaime Campaner, del que va dir que “tan aviat com va poder posar-se a treballar en igualtat de condicions amb les acusacions, el cas ha donat un gir important que evidencia l’infundada que resulta la denúncia”.

“Per tot això, vull expressar les meues més sinceres i profundes disculpes al meu club, el València CF, al cos tècnic, als meus companys i principalment a l’afició valencianista, per incomplir, encara que fora en un dia lliure, amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional i més si cap després d’un inici de temporada allunyat de les nostres expectatives”, ha escrit el murcià amb família a Mallorca.

Mir, en la seua condició de futbolista professional, ha expressat la seua intenció de posar totes les seues “energies” per a “ajudar” al seu club i els seus companys. També ha agraït a la seua família l'”afecte i suport” que li han mostrat “en tot moment”.

“El vostre amor i la veritat em faran superar esta situació tan traumàtica que estic vivint”, ha destacat, al mateix temps que va anunciar que, seguint el consell del seu advocat, treballarà “en els tribunals i no en els mitjans de comunicació o en les xarxes socials”.

El futbolista del València va ser detingut per la Guàrdia Civil dimarts passat 3 de setembre per una denúncia interposada per una dona per presumpta agressió sexual.

La denúncia l’ha interposat una dona de 25 anys que diu que va ser agredida juntament amb una altra dona en el domicili particular de Rafa Mir. En els fets, segons el relat de la denunciant, hauria participat un altre home, també detingut. Després de dos nits en el calabós, el jugador va quedar en llibertat.

Últimes notícies

Mestalla va reunir milers en un entrenament del València sense Tárrega ni Pepelu

Prop de 5.000 aficionats van assistir a la sessió oberta a Mestalla malgrat la pluja. No van participar Tárrega ni Pepelu per grip i Dimitrievski va seguir de baixa; Cömert va reaparéixer.

La jutgessa del cas DANA permet que Feijóo declare el 9 de gener per via telemàtica

La jutgessa que investiga la DANA ha acceptat que Alberto Núñez Feijóo declare com a testimoni per videoconferència el 9 de gener des del Congrés. A més, li reitera la possibilitat d'aportar les seues respostes als missatges amb Carlos Mazón; el líder del PP ha defés que va entregar el sol·licitat i s'ha compromés a col·laborar.

Air Nostrum retorna 20 milions a la SEPI i reduïx a 91 milions el principal del préstec

Air Nostrum ha retornat 20 milions a la SEPI del préstec participatiu del FASEE i ha pagat 809.550 euros en interessos. El principal pendent descendix a 91 milions.

Pedro Martínez destaca que el més positiu és que el València Basket està construint alguna cosa

El tècnic del València Basket va fer balanç de l'any i va subratllar que l'equip estava construint un projecte més enllà dels resultats. També va analitzar el repte davant Partizan i l'exigent calendari de gener.

Les pluges s’acomiaden i arriba un temps estable i fred en Nit de cap d’any i Any Nou

El temporal del cap de setmana dona pas des del dimarts a una situació estable, amb gelades i boires engelantes. Nit de cap d'any i Any Nou seran freds; un front arribarà a Canàries i podria aconseguir la península el divendres.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar el cos d'una menor espanyola després del naufragi d'un vaixell turístic en l'est d'Indonèsia. Tres compatriotes seguixen desapareguts i l'operatiu continua.

Bernabé demana respectar la voluntat de les famílies dels desapareguts a Indonèsia

Pilar Bernabé ha demanat respectar la voluntat de les famílies de les persones desaparegudes en el naufragi d'Indonèsia. S'ha confirmat la troballa del cos d'una de les víctimes i continuen les labors de busca a Jakarta.

El València Basket vol tancar l’any en el Roig Arena i buidar dubtes davant el Saragossa

València Basket rep este dimarts al Casademont Zaragoza en el Roig Arena, dol ajornat de la jornada 11, amb la meta de confirmar la millora i acostar-se al capdavant.