Rafa Mir defensa la seua innocència i demana disculpes al València i als seus aficionats

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El futbolista del València CF Rafa Mir ha afirmat hui dilluns que confia «plenament en l’Administració de Justícia» i ha demanat disculpes al seu club, el cos tècnic, els companys i els aficionats per «incomplir amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional», després de ser detingut dimarts passat per presumpta agressió sexual.

«Confie plenament en l’Administració de Justícia d’este país, amb la qual he col·laborat des del primer minut per a esclarir els fets», ha declarat Rafa Mir en un comunicat difós en el seu compte de ‘X’, una setmana després de ser acusat de presumpta agressió sexual per part de dos dones.

El jugador, que va ser posat en llibertat, ha defensat la seua «innocència», reiterant el contingut del comunicat emès pel seu advocat Jaime Campaner, del que va dir que «tan aviat com va poder posar-se a treballar en igualtat de condicions amb les acusacions, el cas ha donat un gir important que evidencia l’infundada que resulta la denúncia».

«Per tot això, vull expressar les meues més sinceres i profundes disculpes al meu club, el València CF, al cos tècnic, als meus companys i principalment a l’afició valencianista, per incomplir, encara que fora en un dia lliure, amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional i més si cap després d’un inici de temporada allunyat de les nostres expectatives», ha escrit el murcià amb família a Mallorca.

Mir, en la seua condició de futbolista professional, ha expressat la seua intenció de posar totes les seues «energies» per a «ajudar» al seu club i els seus companys. També ha agraït a la seua família l'»afecte i suport» que li han mostrat «en tot moment».

«El vostre amor i la veritat em faran superar esta situació tan traumàtica que estic vivint», ha destacat, al mateix temps que va anunciar que, seguint el consell del seu advocat, treballarà «en els tribunals i no en els mitjans de comunicació o en les xarxes socials».

El futbolista del València va ser detingut per la Guàrdia Civil dimarts passat 3 de setembre per una denúncia interposada per una dona per presumpta agressió sexual.

La denúncia l’ha interposat una dona de 25 anys que diu que va ser agredida juntament amb una altra dona en el domicili particular de Rafa Mir. En els fets, segons el relat de la denunciant, hauria participat un altre home, també detingut. Després de dos nits en el calabós, el jugador va quedar en llibertat.

Últimes notícies

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.