13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Rafa Mir defensa la seua innocència i demana disculpes al València i als seus aficionats

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El futbolista del València CF Rafa Mir ha afirmat hui dilluns que confia “plenament en l’Administració de Justícia” i ha demanat disculpes al seu club, el cos tècnic, els companys i els aficionats per “incomplir amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional”, després de ser detingut dimarts passat per presumpta agressió sexual.

“Confie plenament en l’Administració de Justícia d’este país, amb la qual he col·laborat des del primer minut per a esclarir els fets”, ha declarat Rafa Mir en un comunicat difós en el seu compte de ‘X’, una setmana després de ser acusat de presumpta agressió sexual per part de dos dones.

El jugador, que va ser posat en llibertat, ha defensat la seua “innocència”, reiterant el contingut del comunicat emès pel seu advocat Jaime Campaner, del que va dir que “tan aviat com va poder posar-se a treballar en igualtat de condicions amb les acusacions, el cas ha donat un gir important que evidencia l’infundada que resulta la denúncia”.

“Per tot això, vull expressar les meues més sinceres i profundes disculpes al meu club, el València CF, al cos tècnic, als meus companys i principalment a l’afició valencianista, per incomplir, encara que fora en un dia lliure, amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional i més si cap després d’un inici de temporada allunyat de les nostres expectatives”, ha escrit el murcià amb família a Mallorca.

Mir, en la seua condició de futbolista professional, ha expressat la seua intenció de posar totes les seues “energies” per a “ajudar” al seu club i els seus companys. També ha agraït a la seua família l'”afecte i suport” que li han mostrat “en tot moment”.

“El vostre amor i la veritat em faran superar esta situació tan traumàtica que estic vivint”, ha destacat, al mateix temps que va anunciar que, seguint el consell del seu advocat, treballarà “en els tribunals i no en els mitjans de comunicació o en les xarxes socials”.

El futbolista del València va ser detingut per la Guàrdia Civil dimarts passat 3 de setembre per una denúncia interposada per una dona per presumpta agressió sexual.

La denúncia l’ha interposat una dona de 25 anys que diu que va ser agredida juntament amb una altra dona en el domicili particular de Rafa Mir. En els fets, segons el relat de la denunciant, hauria participat un altre home, també detingut. Després de dos nits en el calabós, el jugador va quedar en llibertat.

Últimes notícies

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.