Rafa Mir defensa la seua innocència i demana disculpes al València i als seus aficionats

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El futbolista del València CF Rafa Mir ha afirmat hui dilluns que confia «plenament en l’Administració de Justícia» i ha demanat disculpes al seu club, el cos tècnic, els companys i els aficionats per «incomplir amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional», després de ser detingut dimarts passat per presumpta agressió sexual.

«Confie plenament en l’Administració de Justícia d’este país, amb la qual he col·laborat des del primer minut per a esclarir els fets», ha declarat Rafa Mir en un comunicat difós en el seu compte de ‘X’, una setmana després de ser acusat de presumpta agressió sexual per part de dos dones.

El jugador, que va ser posat en llibertat, ha defensat la seua «innocència», reiterant el contingut del comunicat emès pel seu advocat Jaime Campaner, del que va dir que «tan aviat com va poder posar-se a treballar en igualtat de condicions amb les acusacions, el cas ha donat un gir important que evidencia l’infundada que resulta la denúncia».

«Per tot això, vull expressar les meues més sinceres i profundes disculpes al meu club, el València CF, al cos tècnic, als meus companys i principalment a l’afició valencianista, per incomplir, encara que fora en un dia lliure, amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional i més si cap després d’un inici de temporada allunyat de les nostres expectatives», ha escrit el murcià amb família a Mallorca.

Mir, en la seua condició de futbolista professional, ha expressat la seua intenció de posar totes les seues «energies» per a «ajudar» al seu club i els seus companys. També ha agraït a la seua família l'»afecte i suport» que li han mostrat «en tot moment».

«El vostre amor i la veritat em faran superar esta situació tan traumàtica que estic vivint», ha destacat, al mateix temps que va anunciar que, seguint el consell del seu advocat, treballarà «en els tribunals i no en els mitjans de comunicació o en les xarxes socials».

El futbolista del València va ser detingut per la Guàrdia Civil dimarts passat 3 de setembre per una denúncia interposada per una dona per presumpta agressió sexual.

La denúncia l’ha interposat una dona de 25 anys que diu que va ser agredida juntament amb una altra dona en el domicili particular de Rafa Mir. En els fets, segons el relat de la denunciant, hauria participat un altre home, també detingut. Després de dos nits en el calabós, el jugador va quedar en llibertat.

Últimes notícies

Empat del València en el debut d’Aguirre a El Sardinero

Javier Aguirre ha debutat com a tècnic del València CF amb un empat 2-2 al camp del Racing de Santander, en un partit obert fins al final. L’equip ha deixat bones sensacions malgrat les alternatives en el marcador.

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.