Rafa Mir defensa la seua innocència i demana disculpes al València i als seus aficionats

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El futbolista del València CF Rafa Mir ha afirmat hui dilluns que confia “plenament en l’Administració de Justícia” i ha demanat disculpes al seu club, el cos tècnic, els companys i els aficionats per “incomplir amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional”, després de ser detingut dimarts passat per presumpta agressió sexual.

“Confie plenament en l’Administració de Justícia d’este país, amb la qual he col·laborat des del primer minut per a esclarir els fets”, ha declarat Rafa Mir en un comunicat difós en el seu compte de ‘X’, una setmana després de ser acusat de presumpta agressió sexual per part de dos dones.

El jugador, que va ser posat en llibertat, ha defensat la seua “innocència”, reiterant el contingut del comunicat emès pel seu advocat Jaime Campaner, del que va dir que “tan aviat com va poder posar-se a treballar en igualtat de condicions amb les acusacions, el cas ha donat un gir important que evidencia l’infundada que resulta la denúncia”.

“Per tot això, vull expressar les meues més sinceres i profundes disculpes al meu club, el València CF, al cos tècnic, als meus companys i principalment a l’afició valencianista, per incomplir, encara que fora en un dia lliure, amb el rigor dels horaris que s’espera d’un professional i més si cap després d’un inici de temporada allunyat de les nostres expectatives”, ha escrit el murcià amb família a Mallorca.

Mir, en la seua condició de futbolista professional, ha expressat la seua intenció de posar totes les seues “energies” per a “ajudar” al seu club i els seus companys. També ha agraït a la seua família l'”afecte i suport” que li han mostrat “en tot moment”.

“El vostre amor i la veritat em faran superar esta situació tan traumàtica que estic vivint”, ha destacat, al mateix temps que va anunciar que, seguint el consell del seu advocat, treballarà “en els tribunals i no en els mitjans de comunicació o en les xarxes socials”.

El futbolista del València va ser detingut per la Guàrdia Civil dimarts passat 3 de setembre per una denúncia interposada per una dona per presumpta agressió sexual.

La denúncia l’ha interposat una dona de 25 anys que diu que va ser agredida juntament amb una altra dona en el domicili particular de Rafa Mir. En els fets, segons el relat de la denunciant, hauria participat un altre home, també detingut. Després de dos nits en el calabós, el jugador va quedar en llibertat.

Últimes notícies

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.

El València Basket busca en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga davant el Panathinaikos, en un quint partit carregat de tensió en el Roig Arena, el passe a la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga després de remuntar un 0-2 en la sèrie.

El Barça obri els quarts de la Copa del Rei davant Recol·lectes Valladolid i Enforne-Huesca els tanca

El Barça, dominador del torneig, inaugurarà el 5 de juny els quarts de final de la Copa del Rei d'handbol davant Recol·lectes Atlètic Valladolid, mentres que Enforne Alacant i Bada Huesca tancaran la jornada en el Centre de Tecnificació d'Alacant.

AVA-ASAJA alerta de la sembra d’arròs més cara per l’encariment del gasoil i la urea

AVA-ASAJA calcula que els arrossers de l'Albufera pagaran uns 3 milions d'euros més esta campanya per l'augment del 7% dels costos, especialment en gasoil i urea.