El reconeixement facial s’imposa en els repartidors d’hostaleria de Benidorm

L’Associació de Bars, Restaurants i Cafeteries de Benidorm (ABRECA) se suma al carro de les noves tecnologies per a facilitar el dia a dia d’hostalers i clients. Un dels projectes que estan desenvolupant es troba en fase pilot i pretén agilitar el repartiment de mercaderies emprant intel·ligència artificial. La idea és repartir en horari nocturn les mercaderies que no generen sorolls per a evitar congestió de trànsit diürna però també que l’hostaler es trobe la comanda sol·licitada en la cambra o magatzem a primera hora i sense haver de parar el seu servei.

Per a això, els establiments hauran d’instal·lar una càmera amb un programari de reconeixement facial que obrirà automàticament al repartidor. Per a desenvolupar aquest projecte s’ha signat un acord amb el majorista Makro i amb altres proveïdors. Una idea en la qual tant transportistes com hostalers agiliten temps però que a més descongestiona el trànsit, afirma el gerent d’ABRECA, Diego Salinas.

Salinas assenyala que Benidorm reuneix «la major concentració de bars per metre quadrat amb la qual cosa ho fa un banc de proves estupend per a provar qualsevol iniciativa». Així, iniciaran en breu una espècie de ‘Room Service’ per al repartiment de menjars als allotjaments turístics. La idea és que la pròpia ABRECA cree la seua pròpia agència de repartiment, «tipus Glovo però potenciant les marques dels associats. A través de l’associació gestionem els repartiments i les reserves», que es podran demanar en la web de cada restaurant. De fet, ja compten amb una iniciativa similar pensada com a solució en temporada baixa amb jappi.es, a través d’un conveni amb APTUR, l’Associació d’Empreses d’Apartaments Turístics.

Al costat de la innovació i el seu treball per a la transformació digital del sector, ABRECA s’ha marcat un altre eix de creixement, que és visibilitzar la qualitat de l’hostaleria benidormí a nivell nacional i internacional a través de canals digitals. Amb aquest objectiu estan augmentant l’empremta digital de la restauració local en totes les xarxes socials i en Google. «El que volem és que la gent seleccione Benidorm respecte a altres destins solament veient les fotos dels plats dels nostres associats».

Per a aconseguir-ho «en les xarxes socials d’ABRECA estem donant visibilitat als associats i estem donant moltíssim valor als perfils dels associats en Google per a augmentar la percepció de qualitat de la restauració». La meta és donar conéixer aqueixa gran qualitat i en paral·lel, «volem que el CDT invertisca en qualitat i porte ací a les figures de l’hostaleria o el grau superior o els cursos més avançats de la Comunitat».

Últimes notícies

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.