El reconeixement facial s’imposa en els repartidors d’hostaleria de Benidorm

L’Associació de Bars, Restaurants i Cafeteries de Benidorm (ABRECA) se suma al carro de les noves tecnologies per a facilitar el dia a dia d’hostalers i clients. Un dels projectes que estan desenvolupant es troba en fase pilot i pretén agilitar el repartiment de mercaderies emprant intel·ligència artificial. La idea és repartir en horari nocturn les mercaderies que no generen sorolls per a evitar congestió de trànsit diürna però també que l’hostaler es trobe la comanda sol·licitada en la cambra o magatzem a primera hora i sense haver de parar el seu servei.

Per a això, els establiments hauran d’instal·lar una càmera amb un programari de reconeixement facial que obrirà automàticament al repartidor. Per a desenvolupar aquest projecte s’ha signat un acord amb el majorista Makro i amb altres proveïdors. Una idea en la qual tant transportistes com hostalers agiliten temps però que a més descongestiona el trànsit, afirma el gerent d’ABRECA, Diego Salinas.

Salinas assenyala que Benidorm reuneix «la major concentració de bars per metre quadrat amb la qual cosa ho fa un banc de proves estupend per a provar qualsevol iniciativa». Així, iniciaran en breu una espècie de ‘Room Service’ per al repartiment de menjars als allotjaments turístics. La idea és que la pròpia ABRECA cree la seua pròpia agència de repartiment, «tipus Glovo però potenciant les marques dels associats. A través de l’associació gestionem els repartiments i les reserves», que es podran demanar en la web de cada restaurant. De fet, ja compten amb una iniciativa similar pensada com a solució en temporada baixa amb jappi.es, a través d’un conveni amb APTUR, l’Associació d’Empreses d’Apartaments Turístics.

Al costat de la innovació i el seu treball per a la transformació digital del sector, ABRECA s’ha marcat un altre eix de creixement, que és visibilitzar la qualitat de l’hostaleria benidormí a nivell nacional i internacional a través de canals digitals. Amb aquest objectiu estan augmentant l’empremta digital de la restauració local en totes les xarxes socials i en Google. «El que volem és que la gent seleccione Benidorm respecte a altres destins solament veient les fotos dels plats dels nostres associats».

Per a aconseguir-ho «en les xarxes socials d’ABRECA estem donant visibilitat als associats i estem donant moltíssim valor als perfils dels associats en Google per a augmentar la percepció de qualitat de la restauració». La meta és donar conéixer aqueixa gran qualitat i en paral·lel, «volem que el CDT invertisca en qualitat i porte ací a les figures de l’hostaleria o el grau superior o els cursos més avançats de la Comunitat».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.