El reconeixement facial s’imposa en els repartidors d’hostaleria de Benidorm

L’Associació de Bars, Restaurants i Cafeteries de Benidorm (ABRECA) se suma al carro de les noves tecnologies per a facilitar el dia a dia d’hostalers i clients. Un dels projectes que estan desenvolupant es troba en fase pilot i pretén agilitar el repartiment de mercaderies emprant intel·ligència artificial. La idea és repartir en horari nocturn les mercaderies que no generen sorolls per a evitar congestió de trànsit diürna però també que l’hostaler es trobe la comanda sol·licitada en la cambra o magatzem a primera hora i sense haver de parar el seu servei.

Per a això, els establiments hauran d’instal·lar una càmera amb un programari de reconeixement facial que obrirà automàticament al repartidor. Per a desenvolupar aquest projecte s’ha signat un acord amb el majorista Makro i amb altres proveïdors. Una idea en la qual tant transportistes com hostalers agiliten temps però que a més descongestiona el trànsit, afirma el gerent d’ABRECA, Diego Salinas.

Salinas assenyala que Benidorm reuneix «la major concentració de bars per metre quadrat amb la qual cosa ho fa un banc de proves estupend per a provar qualsevol iniciativa». Així, iniciaran en breu una espècie de ‘Room Service’ per al repartiment de menjars als allotjaments turístics. La idea és que la pròpia ABRECA cree la seua pròpia agència de repartiment, «tipus Glovo però potenciant les marques dels associats. A través de l’associació gestionem els repartiments i les reserves», que es podran demanar en la web de cada restaurant. De fet, ja compten amb una iniciativa similar pensada com a solució en temporada baixa amb jappi.es, a través d’un conveni amb APTUR, l’Associació d’Empreses d’Apartaments Turístics.

Al costat de la innovació i el seu treball per a la transformació digital del sector, ABRECA s’ha marcat un altre eix de creixement, que és visibilitzar la qualitat de l’hostaleria benidormí a nivell nacional i internacional a través de canals digitals. Amb aquest objectiu estan augmentant l’empremta digital de la restauració local en totes les xarxes socials i en Google. «El que volem és que la gent seleccione Benidorm respecte a altres destins solament veient les fotos dels plats dels nostres associats».

Per a aconseguir-ho «en les xarxes socials d’ABRECA estem donant visibilitat als associats i estem donant moltíssim valor als perfils dels associats en Google per a augmentar la percepció de qualitat de la restauració». La meta és donar conéixer aqueixa gran qualitat i en paral·lel, «volem que el CDT invertisca en qualitat i porte ací a les figures de l’hostaleria o el grau superior o els cursos més avançats de la Comunitat».

Últimes notícies

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.