Recuperen a Albacete 47 coloms de competició robats a València

L’actuació va sorgir arran de l’avís remés a la Realfec amb relació a diversos coloms sostrets recentment a València, la qual cosa va motivar l’inici de determinades perquisicions que va portar a localitzar-los en el barri de la Milagrosa (Les 600), a Albacete.

Fins allí es va dirigir ahir el president del Comité Nacional d’Inspecció, Carmelo Andreu, qui, després de comprovar in situ que s’estaven volant alguns d’aquests exemplars, va telefonar al 091 i amb ajuda dels agents i de l’inspector de la FCCM, Andrés Carrasco, va aconseguir recuperar molts d’aquests coloms gràcies a un reclam.

Ja s’ha presentat la pertinent denúncia davant el Cos Nacional de Policia el següent pas del qual serà procedir a la identificació dels autors dels robatoris. Les diligències i expedient, al costat del seguiment de les forces i cos de seguretat, continuen obertes a fi d’aconseguir recuperar el nombre més gran possible de coloms esportius.

Últimes notícies

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.