L’acte dels reis durant la seua visita a Benidorm que ha provocat moltes crítiques

 

Els reis Felip VI i Letícia han visitat este divendres la localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), dins de la gira que estan fent per diferents zones d’Espanya després del confinament establit per la pandèmia del coronavirus.

 

En la seua visita, de menys de dos hores de duració, els monarques han mantingut una reunió amb les patronals valencianes i els sindicats, en la que s’han interessat per la situació del sector turístic i industrial valencià, i han passejat pel passeig de la platja de Llevant.

 

Durant este passeig, hi ha hagut un acte que no ha passat desapercebut per als usuaris de les xarxes socials, que no han tardat en criticar-lo. I és que els reis han passejat sense mascareta pel passeig marítim, com es pot vore en les fotos compartides per la Casa Reial en Twitter. Especialment, els usuaris han criticat el moment en el que han saludat a una xiqueta menuda sense mascareta.

 

 

Felip VI i Letícia han arribat a Benidorm a les 11.20 hores i s’han dirigit a l’hotel Belroy a on els esperava el president de la Generalitat, Ximo Puig; el ministre de Ciència, Pedro Duque; i la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, entre altres autoritats.

 

Allí, durant més d’una hora, han mantingut una trobada amb el president de la patronal autonòmica CEV, Salvador Navarro; el secretari general de Comissions Obreres, Arturo León; i el president de la patronal hotelera de Benidorm i la Costa Blanca, Toni Mayor.

 

Últimes notícies

Catalá es pregunta si l’alerta taronja hauria d’haver sigut roja per la intensitat de la pluja a València

María José Catalá ha posat en dubte si l’alerta taronja per les pluges a València hauria d’haver sigut roja i ha qüestionat la gestió de la CHJ i del Govern en el desallotjament de l’estadi d’Orriols.

Naix per primera vegada un margai a Terra Natura Benidorm, felí quasi amenaçat

Terra Natura Benidorm ha aconseguit per primera vegada la reproducció d’un margai, felí llatinoamericà catalogat com a quasi amenaçat per la UICN. La cria, nascuda el 10 de setembre, evoluciona bé junt amb la seua mare, Lecia, sota un seguiment discret del equip tècnic.

El Valencia Basket inicia l’era Xavi Albert defensant la Supercopa davant el Barça

El Valencia Basket debuta en la Supercopa este dissabte a Badalona davant el Barça, en el primer gran repte de l’era Xavi Albert i amb una plantilla profundament renovada.

Cau a Orihuela un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Orihuela un britànic de 51 anys, un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit, condemnat a huit anys i mig de presó per delictes d'estafa i blanqueig de capitals. És el segon integrant d'esta llista capturat a la província d'Alacant en 2026.

Més de 430 milions per a refer l’alcanterillado després de la dana a València

El Govern d’Espanya ha consignat més de 430 milions per a la reconstrucció integral de l’alcanterillado als municipis afectats per la dana i ha invertit 220 milions en la reparació i neteja de cauces, amb actuacions destacades a la província de València.

El PP deixa l’acusació popular en el cas Azud al considerar que la Justícia ja ha actuat

El PP ha decidit retirar-se com a acusació popular en el cas Azud en entendre que la Justícia ja ha fixat els fets en l’auto de procediment abreujat i que els possibles delictes de dirigents del PSPV han prescrit. El síndic popular, Nando Pastor, assegura que la seua eixida no altera el procés ni impedirà que hi haja juí.

Cau a Oriola un dels dotze fugitius britànics més buscats per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Oriola un ciutadà britànic de 51 anys, inclòs en la campanya internacional Most Wanted, condemnat al Regne Unit a huit anys i mig de presó per estafa i blanqueig de capitals. És el segon dels dotze fugitius britànics més buscats localitzat enguany a la província d'Alacant.

Les pluges podrien haver arrossegat més productes tòxics al Magre i agreujar la mort de peixos

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer investiga com les fortes pluges han pogut mobilitzar restes del vessament químic al riu Magre i agreujar la mort de peixos en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroi i Llombai-Alfarp.