Renfe redueix temporalment l’oferta de trens de Rodalies entre València i Gandia a partir del 6 de maig

Renfe reorganitzarà l’oferta de trens de la línia C-1 de Rodalia de València a partir del 6 de maig a conseqüència de les obres que Adif per a remodelar la infraestructura en el tram entre Sueca i Sollana i que provoquen una «restricció important» de la capacitat de la via.

D’esta manera, es reduirà temporalment el servei, de dilluns a divendres, en la línia C-1 entre València Nord i Gandia en cinc trens per sentit, en passar dels 79 trens que circulen actualment a 69 trens diaris, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Per a pal·liar la reducció dels serveis, Renfe posarà en circulació trens al doble de la seua capacitat, mentre que durant els caps de setmana i dies festius, es manté el servei de cap de setmana actual.

Així mateix, i a causa d’esta reorganització, els horaris dels trens actuals portaran també aconseguisca una modificació que oscil·la entre 2 i 5 minuts en la majoria dels serveis.

Des del 6 de maig fins al 21 de juny, entre les estacions de Gandia i Platja i Grau de Gandia, els desplaçaments, de dilluns a divendres, es realitzaran per carretera mitjançant un servei de sis llançadores, tres d’anada i tres de tornada.

Els caps de setmana i dies festius, els dos serveis per sentit que circulen entre València Nord i Platja i Grau de Gandia es continuaran fent amb tren.

Una vegada hagen finalitzat les obres, es tornarà a establir la normalitat del servei i es recuperarà l’oferta actual de trens de la línia C-1, ha detallat Renfe.

La línia C-1 de Rodalia de València està conformada per les estacions de València Nord, Alfafar-Benetússer, Massanassa, Catarroja, Silla, El Romaní, Sollana, Sueca, Cullera, Tavernes de la Valldigna, Xeraco, Gandia i Platja i Grau de Gandia.

Últimes notícies

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci 29 anys després del seu assassinat

Alacant ha homenatjat el regidor del PP a Ermua Miguel Ángel Blanco, assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral al Monument a la Pau.

George Korsantia reforça el joc interior del Lucentum Alicante per a la Primera FEB

El Lucentum Alicante ha incorporat l’ala-pívot internacional georgià George Korsantia, huité fitxatge per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Una dona gastava 11.000 euros amb una targeta bancària robada en comerços de la Vega Baja

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de gastar 11.000 euros amb una targeta bancària que no era seua en diversos comerços de la Vega Baja entre desembre de 2025 i març de 2026.

Detinguda una quarta persona per endur-se el bebé que va donar positiu per cocaïna a Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia una quarta persona per la sustracció d’un bebé de només set dies ingressat a l’Hospital Francesc de Borja després de donar positiu per cocaïna.

Detinguda per gastar 11.000 euros amb una targeta robada en comerços de la Vega Baixa

Una dona ha sigut detinguda per presumptament estafar 11.000 euros amb la targeta bancària d’una dona de 78 anys en diversos comerços de la Vega Baixa entre desembre de 2025 i març de 2026.

Una quarta detenció per l’arreplegada il·legal del bebé que va donar positiu per cocaïna a Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia una jove de 17 anys, quarta implicada en l’arreplegada il·legal del bebé de set dies ingressat a l’Hospital Francesc de Borja després de donar positiu per cocaïna.

Arriba al Port de València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la primera plataforma solar marina d’Espanya, anomenada Paiporta, que inicia ara la seua fase de proves i formarà part d’un projecte de fins a 1 MW de potència.

Arriba a València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la plataforma solar marina Paiporta, primera d’Espanya, que inicia ara les proves i formarà part d’un projecte d’1 MW de potència. La iniciativa de BlueNewables, amb suport de Naturgy i finançament de l’IDAE, reforça l’estratègia de Valenciaport cap a la descarbonització.