Renfe redueix temporalment l’oferta de trens de Rodalies entre València i Gandia a partir del 6 de maig

Renfe reorganitzarà l’oferta de trens de la línia C-1 de Rodalia de València a partir del 6 de maig a conseqüència de les obres que Adif per a remodelar la infraestructura en el tram entre Sueca i Sollana i que provoquen una «restricció important» de la capacitat de la via.

D’esta manera, es reduirà temporalment el servei, de dilluns a divendres, en la línia C-1 entre València Nord i Gandia en cinc trens per sentit, en passar dels 79 trens que circulen actualment a 69 trens diaris, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Per a pal·liar la reducció dels serveis, Renfe posarà en circulació trens al doble de la seua capacitat, mentre que durant els caps de setmana i dies festius, es manté el servei de cap de setmana actual.

Així mateix, i a causa d’esta reorganització, els horaris dels trens actuals portaran també aconseguisca una modificació que oscil·la entre 2 i 5 minuts en la majoria dels serveis.

Des del 6 de maig fins al 21 de juny, entre les estacions de Gandia i Platja i Grau de Gandia, els desplaçaments, de dilluns a divendres, es realitzaran per carretera mitjançant un servei de sis llançadores, tres d’anada i tres de tornada.

Els caps de setmana i dies festius, els dos serveis per sentit que circulen entre València Nord i Platja i Grau de Gandia es continuaran fent amb tren.

Una vegada hagen finalitzat les obres, es tornarà a establir la normalitat del servei i es recuperarà l’oferta actual de trens de la línia C-1, ha detallat Renfe.

La línia C-1 de Rodalia de València està conformada per les estacions de València Nord, Alfafar-Benetússer, Massanassa, Catarroja, Silla, El Romaní, Sollana, Sueca, Cullera, Tavernes de la Valldigna, Xeraco, Gandia i Platja i Grau de Gandia.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.