Renfe redueix temporalment l’oferta de trens de Rodalies entre València i Gandia a partir del 6 de maig

Renfe reorganitzarà l’oferta de trens de la línia C-1 de Rodalia de València a partir del 6 de maig a conseqüència de les obres que Adif per a remodelar la infraestructura en el tram entre Sueca i Sollana i que provoquen una “restricció important” de la capacitat de la via.

D’esta manera, es reduirà temporalment el servei, de dilluns a divendres, en la línia C-1 entre València Nord i Gandia en cinc trens per sentit, en passar dels 79 trens que circulen actualment a 69 trens diaris, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Per a pal·liar la reducció dels serveis, Renfe posarà en circulació trens al doble de la seua capacitat, mentre que durant els caps de setmana i dies festius, es manté el servei de cap de setmana actual.

Així mateix, i a causa d’esta reorganització, els horaris dels trens actuals portaran també aconseguisca una modificació que oscil·la entre 2 i 5 minuts en la majoria dels serveis.

Des del 6 de maig fins al 21 de juny, entre les estacions de Gandia i Platja i Grau de Gandia, els desplaçaments, de dilluns a divendres, es realitzaran per carretera mitjançant un servei de sis llançadores, tres d’anada i tres de tornada.

Els caps de setmana i dies festius, els dos serveis per sentit que circulen entre València Nord i Platja i Grau de Gandia es continuaran fent amb tren.

Una vegada hagen finalitzat les obres, es tornarà a establir la normalitat del servei i es recuperarà l’oferta actual de trens de la línia C-1, ha detallat Renfe.

La línia C-1 de Rodalia de València està conformada per les estacions de València Nord, Alfafar-Benetússer, Massanassa, Catarroja, Silla, El Romaní, Sollana, Sueca, Cullera, Tavernes de la Valldigna, Xeraco, Gandia i Platja i Grau de Gandia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.