Renfe redueix temporalment l’oferta de trens de Rodalies entre València i Gandia a partir del 6 de maig

Renfe reorganitzarà l’oferta de trens de la línia C-1 de Rodalia de València a partir del 6 de maig a conseqüència de les obres que Adif per a remodelar la infraestructura en el tram entre Sueca i Sollana i que provoquen una «restricció important» de la capacitat de la via.

D’esta manera, es reduirà temporalment el servei, de dilluns a divendres, en la línia C-1 entre València Nord i Gandia en cinc trens per sentit, en passar dels 79 trens que circulen actualment a 69 trens diaris, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Per a pal·liar la reducció dels serveis, Renfe posarà en circulació trens al doble de la seua capacitat, mentre que durant els caps de setmana i dies festius, es manté el servei de cap de setmana actual.

Així mateix, i a causa d’esta reorganització, els horaris dels trens actuals portaran també aconseguisca una modificació que oscil·la entre 2 i 5 minuts en la majoria dels serveis.

Des del 6 de maig fins al 21 de juny, entre les estacions de Gandia i Platja i Grau de Gandia, els desplaçaments, de dilluns a divendres, es realitzaran per carretera mitjançant un servei de sis llançadores, tres d’anada i tres de tornada.

Els caps de setmana i dies festius, els dos serveis per sentit que circulen entre València Nord i Platja i Grau de Gandia es continuaran fent amb tren.

Una vegada hagen finalitzat les obres, es tornarà a establir la normalitat del servei i es recuperarà l’oferta actual de trens de la línia C-1, ha detallat Renfe.

La línia C-1 de Rodalia de València està conformada per les estacions de València Nord, Alfafar-Benetússer, Massanassa, Catarroja, Silla, El Romaní, Sollana, Sueca, Cullera, Tavernes de la Valldigna, Xeraco, Gandia i Platja i Grau de Gandia.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.