10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Renfe redueix temporalment l’oferta de trens de Rodalies entre València i Gandia a partir del 6 de maig

Renfe reorganitzarà l’oferta de trens de la línia C-1 de Rodalia de València a partir del 6 de maig a conseqüència de les obres que Adif per a remodelar la infraestructura en el tram entre Sueca i Sollana i que provoquen una “restricció important” de la capacitat de la via.

D’esta manera, es reduirà temporalment el servei, de dilluns a divendres, en la línia C-1 entre València Nord i Gandia en cinc trens per sentit, en passar dels 79 trens que circulen actualment a 69 trens diaris, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Per a pal·liar la reducció dels serveis, Renfe posarà en circulació trens al doble de la seua capacitat, mentre que durant els caps de setmana i dies festius, es manté el servei de cap de setmana actual.

Així mateix, i a causa d’esta reorganització, els horaris dels trens actuals portaran també aconseguisca una modificació que oscil·la entre 2 i 5 minuts en la majoria dels serveis.

Des del 6 de maig fins al 21 de juny, entre les estacions de Gandia i Platja i Grau de Gandia, els desplaçaments, de dilluns a divendres, es realitzaran per carretera mitjançant un servei de sis llançadores, tres d’anada i tres de tornada.

Els caps de setmana i dies festius, els dos serveis per sentit que circulen entre València Nord i Platja i Grau de Gandia es continuaran fent amb tren.

Una vegada hagen finalitzat les obres, es tornarà a establir la normalitat del servei i es recuperarà l’oferta actual de trens de la línia C-1, ha detallat Renfe.

La línia C-1 de Rodalia de València està conformada per les estacions de València Nord, Alfafar-Benetússer, Massanassa, Catarroja, Silla, El Romaní, Sollana, Sueca, Cullera, Tavernes de la Valldigna, Xeraco, Gandia i Platja i Grau de Gandia.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.