Rescaten a dos ocupant d’un camió, atrapats a un barranc per les fortes pluges

A última hora de la vesprada s’hi han intensificat els problemes a les zones inundables, com barrancs o camins rurals.

A les 19.43 h els bombers de Torrent s’hi han mobilitzat a Quart de Poblet, al rescat dels dos ocupants d’un camió que havia quedat atrapat per aigua a un barranc, pel Camí Mas del Jutge.

Part dels bombers han accedit al vehicle, equipats amb vestitsec per a intervenció en aigua, i han rescatat per les finestres als dos ocupants. Després els han ubicat en barca de rescat, mentre des de terra la resta de bombers arrossegava la barca cap a la vora del barranc amb sistema de cordatge.

Tal era la situació de perill en què es trobava el vehicle, que després del rescat, el camió ha sigut arrossegat pel corrent de l’aigua.

Un poc més tard, a les 20.48 h, bombers i comandaments de Sagunt s’hi han mobilitzat a un altre rescat a Estivella, al camí Pla, on un altre vehicle on viatjaven dos persones i el seu gos s’hi havia quedat també bloquejat per aigua.

Durant el dia també han sigut habituals la caiguda d’elements com a parts de façanes, cablejats o arbres. El servei més significatiu ha sigut a última hora de la vesprada, a les 20.16 h, quan s’hi ha produït la caiguda del sostre d’una casa a Llíria, a la urbanització El Regalon.

Fins allí han acudit bombers de L’Eliana i sergent de Paterna. El sostre s’hi ha desplomat sobre el menjador, i afortunadament els ocupants de la casa es trobaven en un altre punt de l’habitatge.

Es tracta d’una família, de dos adults i un menor, que han hagut de ser rescatats pels bombers amb vehicle d’altura. I és que a causa de l’estat en què ha quedat l’habitatge, han hagut d’eixir per una terrassa lateral, des de la que sols hi podien ser rescatats mitjançant el vehicle en altura dels bombers.

En cap dels tres incidents s’hi han enregistrat danys personals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.

El València Basket arranca a Lugo la defensa del seu tron de lliga

El València Basket visita la pista del Ensino Lugo en l'anada dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa, després d'una mala ratxa en la fase regular però amb la plantilla al complet i el repte de referendar els seus tres títols seguits.

La vaga mèdica en la Comunitat Valenciana deixa sense atendre més de 223.000 pacients

La vaga intermitent de metges en la Comunitat Valenciana ha provocat que més de 223.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de consultes, proves i cirurgies ajornades.

Aldama implica a Sánchez i al PSOE en les seues reunions amb Koldo en el Suprem

Víctor de Aldama declara en el Suprem que Pedro Sánchez li va agrair la seua labor en 2019 i que Koldo García li va plantejar suposades ajudes a constructores per a finançar al PSOE.

Marcelino pot firmar la millor temporada de la seua carrera en Primera amb el Vila-real

Marcelino García Toral pot tancar la millor temporada de la seua carrera en Primera si el Vila-real suma almenys 9 punts en les cinc jornades que queden de Lliga. El tècnic ja ha batut diversos dels seus registres anteriors amb el club castellonenc.

El Llevant s’aferra al golaveraje per a continuar creient en la permanència

El Llevant, penúltim a dos punts de la salvació, té el golaveraje particular bestiar amb quatre dels seus sis rivals directes en la lluita per evitar el descens.