Rescaten a dos ocupant d’un camió, atrapats a un barranc per les fortes pluges

A última hora de la vesprada s’hi han intensificat els problemes a les zones inundables, com barrancs o camins rurals.

A les 19.43 h els bombers de Torrent s’hi han mobilitzat a Quart de Poblet, al rescat dels dos ocupants d’un camió que havia quedat atrapat per aigua a un barranc, pel Camí Mas del Jutge.

Part dels bombers han accedit al vehicle, equipats amb vestitsec per a intervenció en aigua, i han rescatat per les finestres als dos ocupants. Després els han ubicat en barca de rescat, mentre des de terra la resta de bombers arrossegava la barca cap a la vora del barranc amb sistema de cordatge.

Tal era la situació de perill en què es trobava el vehicle, que després del rescat, el camió ha sigut arrossegat pel corrent de l’aigua.

Un poc més tard, a les 20.48 h, bombers i comandaments de Sagunt s’hi han mobilitzat a un altre rescat a Estivella, al camí Pla, on un altre vehicle on viatjaven dos persones i el seu gos s’hi havia quedat també bloquejat per aigua.

Durant el dia també han sigut habituals la caiguda d’elements com a parts de façanes, cablejats o arbres. El servei més significatiu ha sigut a última hora de la vesprada, a les 20.16 h, quan s’hi ha produït la caiguda del sostre d’una casa a Llíria, a la urbanització El Regalon.

Fins allí han acudit bombers de L’Eliana i sergent de Paterna. El sostre s’hi ha desplomat sobre el menjador, i afortunadament els ocupants de la casa es trobaven en un altre punt de l’habitatge.

Es tracta d’una família, de dos adults i un menor, que han hagut de ser rescatats pels bombers amb vehicle d’altura. I és que a causa de l’estat en què ha quedat l’habitatge, han hagut d’eixir per una terrassa lateral, des de la que sols hi podien ser rescatats mitjançant el vehicle en altura dels bombers.

En cap dels tres incidents s’hi han enregistrat danys personals.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.