Rescaten a dos ocupant d’un camió, atrapats a un barranc per les fortes pluges

A última hora de la vesprada s’hi han intensificat els problemes a les zones inundables, com barrancs o camins rurals.

A les 19.43 h els bombers de Torrent s’hi han mobilitzat a Quart de Poblet, al rescat dels dos ocupants d’un camió que havia quedat atrapat per aigua a un barranc, pel Camí Mas del Jutge.

Part dels bombers han accedit al vehicle, equipats amb vestitsec per a intervenció en aigua, i han rescatat per les finestres als dos ocupants. Després els han ubicat en barca de rescat, mentre des de terra la resta de bombers arrossegava la barca cap a la vora del barranc amb sistema de cordatge.

Tal era la situació de perill en què es trobava el vehicle, que després del rescat, el camió ha sigut arrossegat pel corrent de l’aigua.

Un poc més tard, a les 20.48 h, bombers i comandaments de Sagunt s’hi han mobilitzat a un altre rescat a Estivella, al camí Pla, on un altre vehicle on viatjaven dos persones i el seu gos s’hi havia quedat també bloquejat per aigua.

Durant el dia també han sigut habituals la caiguda d’elements com a parts de façanes, cablejats o arbres. El servei més significatiu ha sigut a última hora de la vesprada, a les 20.16 h, quan s’hi ha produït la caiguda del sostre d’una casa a Llíria, a la urbanització El Regalon.

Fins allí han acudit bombers de L’Eliana i sergent de Paterna. El sostre s’hi ha desplomat sobre el menjador, i afortunadament els ocupants de la casa es trobaven en un altre punt de l’habitatge.

Es tracta d’una família, de dos adults i un menor, que han hagut de ser rescatats pels bombers amb vehicle d’altura. I és que a causa de l’estat en què ha quedat l’habitatge, han hagut d’eixir per una terrassa lateral, des de la que sols hi podien ser rescatats mitjançant el vehicle en altura dels bombers.

En cap dels tres incidents s’hi han enregistrat danys personals.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.