Rescaten a dos ocupant d’un camió, atrapats a un barranc per les fortes pluges

A última hora de la vesprada s’hi han intensificat els problemes a les zones inundables, com barrancs o camins rurals.

A les 19.43 h els bombers de Torrent s’hi han mobilitzat a Quart de Poblet, al rescat dels dos ocupants d’un camió que havia quedat atrapat per aigua a un barranc, pel Camí Mas del Jutge.

Part dels bombers han accedit al vehicle, equipats amb vestitsec per a intervenció en aigua, i han rescatat per les finestres als dos ocupants. Després els han ubicat en barca de rescat, mentre des de terra la resta de bombers arrossegava la barca cap a la vora del barranc amb sistema de cordatge.

Tal era la situació de perill en què es trobava el vehicle, que després del rescat, el camió ha sigut arrossegat pel corrent de l’aigua.

Un poc més tard, a les 20.48 h, bombers i comandaments de Sagunt s’hi han mobilitzat a un altre rescat a Estivella, al camí Pla, on un altre vehicle on viatjaven dos persones i el seu gos s’hi havia quedat també bloquejat per aigua.

Durant el dia també han sigut habituals la caiguda d’elements com a parts de façanes, cablejats o arbres. El servei més significatiu ha sigut a última hora de la vesprada, a les 20.16 h, quan s’hi ha produït la caiguda del sostre d’una casa a Llíria, a la urbanització El Regalon.

Fins allí han acudit bombers de L’Eliana i sergent de Paterna. El sostre s’hi ha desplomat sobre el menjador, i afortunadament els ocupants de la casa es trobaven en un altre punt de l’habitatge.

Es tracta d’una família, de dos adults i un menor, que han hagut de ser rescatats pels bombers amb vehicle d’altura. I és que a causa de l’estat en què ha quedat l’habitatge, han hagut d’eixir per una terrassa lateral, des de la que sols hi podien ser rescatats mitjançant el vehicle en altura dels bombers.

En cap dels tres incidents s’hi han enregistrat danys personals.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.