11.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Retencions de fins a 39 quilòmetres en entrades i eixides de València

VALÈNCIA, 7 (EUROPA PRESS)

Les carreteres de la província de València, d’entrada i eixida de la ciutat, registren hui dijous, com a conseqüència dels efectes de la DANA, retencions de fins a 39 quilòmetres, segons han informat a Europa Press fonts del Centre de Gestió de Tràfic de València (CGT).

En concret, l’A-7, sentit Alacant, a l’altura del municipi valencià de Sagunt, registra dos quilòmetres de retenció; mentre que en la mateixa via hi ha altres 10 quilòmetres d’embós, entre el quilòmetre número 326 i el 336.

La CV-35, Pista d’Ademus, anota quatre quilòmetres de retencions d’entrada a València, a l’altura de la localitat valenciana de Burjassot; la mateixa via, en sentit contrari, suma altres dos quilòmetres d’embossos.

Per la seua banda, l’A-3, direcció València, registra altres dos retencions. Una d’elles prop de l’aeroport de València, de dos quilòmetres; i l’altra d’entrada a València per l’Avinguda del Cid, de dos quilòmetres més.

La V-30 té una retenció a l’altura de Paterna de dos quilòmetres, sentit Port; i una altra de quatre quilòmetres, entre el número 7 i el 3.

Per la seua banda, la V-31 registra una retenció de quatre quilòmetres entre Silla i Catarroja, sentit València; i altres dos quilòmetres d’eixida de la ciutat, sentit Alacant.

Finalment, la V-21, la que recorre la costa, anota cinc quilòmetres de retencions d’entrada a la ciutat, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

La vacunació contra la grip creix un 14% en la Comunitat Valenciana, segons Sanitat

Sanitat ha confirmat un augment del 14% en la campanya de la grip en la Comunitat Valenciana. El conseller ha reivindicat la prevenció i ha detallat reforços.

Posa’t, exembajadora de Veneçuela, sosté que comença l’alliberament d’un país perseguit

Mary Posa't ha afirmat que s'ha obert el procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit que la transició serà difícil. El president ha mostrat suport al teixit associatiu veneçolà en la Comunitat Valenciana.

Mor un motorista de 26 anys després de perdre el control en la CV-800 a Xixona

Un motorista de 26 anys va morir en la CV-800, a Xixona, després de perdre el control i xocar amb la bionda. L'accident va ocórrer sobre les 17.35 i s'investiga.

Quatre detinguts per assaltar una vivenda a Orihuela i intentar set extraccions amb la targeta robada

Quatre persones han sigut detingudes a Orihuela per un robatori amb violència en una vivenda. Després de l'assalt, van intentar set extraccions amb la targeta robada, totes denegades.

Compromís demana paralitzar el projecte de Correus després de descartar-se l’ús immediat per a Sorolla

Compromís ha reclamat frenar de manera definitiva la transformació de l'antic edifici de Correus a palau de Comunicacions després de descartar el seu ús immediat per a exhibir obres de Sorolla. La coalició denuncia gestió erràtica, costos elevats i proposa un ús públic i social de l'immoble.

Aemet ha activat l’avís groc a l’interior per vent de l’oest de fins a 80 km/h este divendres

Aemet ha establit un avís groc per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h. Afecta a l'interior d'Alacant i València fins a les 16 h i a l'interior nord de Castelló tot el dia.

El preu de la vivenda puja un 19% a València i l’Horta Nord és la comarca més cara

L'obra nova a València ha augmentat un 19% interanual en el quart trimestre de 2025 i aconseguix de mitjana 4.086 €/m². L'alça s'estén a l'àrea metropolitana, amb l'Horta Nord com a zona més cara, molt pròxima als nivells de la capital.

València cronifica el seu problema de vivenda després d’una gestió erràtica, segons la UPV

Un informe de la UPV sosté que València ha entrat en una emergència residencial estructural després d'una dècada d'errors i inacció. L'obra nova supera 4.000 €/m² i el lloguer s'ha tornat residual.