Retencions de fins a 39 quilòmetres en entrades i eixides de València

VALÈNCIA, 7 (EUROPA PRESS)

Les carreteres de la província de València, d’entrada i eixida de la ciutat, registren hui dijous, com a conseqüència dels efectes de la DANA, retencions de fins a 39 quilòmetres, segons han informat a Europa Press fonts del Centre de Gestió de Tràfic de València (CGT).

En concret, l’A-7, sentit Alacant, a l’altura del municipi valencià de Sagunt, registra dos quilòmetres de retenció; mentre que en la mateixa via hi ha altres 10 quilòmetres d’embós, entre el quilòmetre número 326 i el 336.

La CV-35, Pista d’Ademus, anota quatre quilòmetres de retencions d’entrada a València, a l’altura de la localitat valenciana de Burjassot; la mateixa via, en sentit contrari, suma altres dos quilòmetres d’embossos.

Per la seua banda, l’A-3, direcció València, registra altres dos retencions. Una d’elles prop de l’aeroport de València, de dos quilòmetres; i l’altra d’entrada a València per l’Avinguda del Cid, de dos quilòmetres més.

La V-30 té una retenció a l’altura de Paterna de dos quilòmetres, sentit Port; i una altra de quatre quilòmetres, entre el número 7 i el 3.

Per la seua banda, la V-31 registra una retenció de quatre quilòmetres entre Silla i Catarroja, sentit València; i altres dos quilòmetres d’eixida de la ciutat, sentit Alacant.

Finalment, la V-21, la que recorre la costa, anota cinc quilòmetres de retencions d’entrada a la ciutat, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.