Retencions de fins a 39 quilòmetres en entrades i eixides de València

VALÈNCIA, 7 (EUROPA PRESS)

Les carreteres de la província de València, d’entrada i eixida de la ciutat, registren hui dijous, com a conseqüència dels efectes de la DANA, retencions de fins a 39 quilòmetres, segons han informat a Europa Press fonts del Centre de Gestió de Tràfic de València (CGT).

En concret, l’A-7, sentit Alacant, a l’altura del municipi valencià de Sagunt, registra dos quilòmetres de retenció; mentre que en la mateixa via hi ha altres 10 quilòmetres d’embós, entre el quilòmetre número 326 i el 336.

La CV-35, Pista d’Ademus, anota quatre quilòmetres de retencions d’entrada a València, a l’altura de la localitat valenciana de Burjassot; la mateixa via, en sentit contrari, suma altres dos quilòmetres d’embossos.

Per la seua banda, l’A-3, direcció València, registra altres dos retencions. Una d’elles prop de l’aeroport de València, de dos quilòmetres; i l’altra d’entrada a València per l’Avinguda del Cid, de dos quilòmetres més.

La V-30 té una retenció a l’altura de Paterna de dos quilòmetres, sentit Port; i una altra de quatre quilòmetres, entre el número 7 i el 3.

Per la seua banda, la V-31 registra una retenció de quatre quilòmetres entre Silla i Catarroja, sentit València; i altres dos quilòmetres d’eixida de la ciutat, sentit Alacant.

Finalment, la V-21, la que recorre la costa, anota cinc quilòmetres de retencions d’entrada a la ciutat, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.