10 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Retencions d’uns 40 quilòmetres en les entrades i eixides de València

Les carreteres d’entrada i eixida de València registren aquest matí al voltant de 40 quilòmetres de retencions, en un dia en què els alumnes de diversos municipis afectats per la DANA tornen al col·legi.

Segons han informat a Europa Press fonts del Centre de Gestió de Trànsit de València (CGT), la CV-35, sentit València, registra aquest matí uns cinc quilòmetres de retencions; mentre que la V-21, a l’altura de Port Saplaya, en registra cinc més.

Per la seua banda, l’A-3, en la seua entrada per l’Avinguda del Cid de València, té uns cinc quilòmetres d’embussos, mentre que l’A-3, també d’entrada a la ciutat, en registra cinc més.

D’altra banda, l’A-7, en sentit Alacant, presenta uns 12 quilòmetres de retencions amb l’encreuament de l’A-3, sentit Madrid, segons les mateixes fonts.

Així mateix, la V-30, sentit Port, anota altres cinc quilòmetres d’embussos entre Xirivella i La Torre; mentre que l’A-7, a l’altura de Sagunt, en sentit Alacant, suma dos quilòmetres més.

Continuen tallades una trentena de carreteres de la província de València per la DANA

Una trentena de carreteres de la província de València continuen tallades al trànsit a conseqüència dels danys produïts per la DANA, segons la Direcció General de Trànsit (DGT).

Es tracta de l’A-7, entre Quart de Poblet i Torrent; la CV-33, a Torrent; la CV-36, des de Picanya fins a l’enllaç amb l’A-7; la CV-50, a Xiva; la CV-472, a Los Corrales; la CV-427, a Bunyol; la CV-413, a Aldaia; la CV-416, a Godelleta, Xiva i Montserrat.

Així mateix, estan tallades la CV-390, a Tuejar i Benagéber; la CV-429, a Iàtova; la CV-403, a Picanya; la CV-422, a Turís; la CV-336, a Riba-roja de Túria; la CV-383, a Xest; la CV-380, a Pedralba; la CV-448, a Sant Joan; la CV-431, a El Pontó; la CV-425, a Bunyol; la CV-42, al Raval; i la N-322, a El Pontó.

La CV-395, a Xera; la CV-426, a Iàtova; la CV-382, a Xest; la CV-391, a Villar de l’Olmo; la CV-473, a les Coves; la CV-379, a Xiva; i la CV-424, a Xiva són altres vies tancades, segons la DGT, que recorda que continua afectada l’A-3 en diversos punts de l’entrada a València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.