Retencions d’uns 40 quilòmetres en les entrades i eixides de València

Les carreteres d’entrada i eixida de València registren aquest matí al voltant de 40 quilòmetres de retencions, en un dia en què els alumnes de diversos municipis afectats per la DANA tornen al col·legi.

Segons han informat a Europa Press fonts del Centre de Gestió de Trànsit de València (CGT), la CV-35, sentit València, registra aquest matí uns cinc quilòmetres de retencions; mentre que la V-21, a l’altura de Port Saplaya, en registra cinc més.

Per la seua banda, l’A-3, en la seua entrada per l’Avinguda del Cid de València, té uns cinc quilòmetres d’embussos, mentre que l’A-3, també d’entrada a la ciutat, en registra cinc més.

D’altra banda, l’A-7, en sentit Alacant, presenta uns 12 quilòmetres de retencions amb l’encreuament de l’A-3, sentit Madrid, segons les mateixes fonts.

Així mateix, la V-30, sentit Port, anota altres cinc quilòmetres d’embussos entre Xirivella i La Torre; mentre que l’A-7, a l’altura de Sagunt, en sentit Alacant, suma dos quilòmetres més.

Continuen tallades una trentena de carreteres de la província de València per la DANA

Una trentena de carreteres de la província de València continuen tallades al trànsit a conseqüència dels danys produïts per la DANA, segons la Direcció General de Trànsit (DGT).

Es tracta de l’A-7, entre Quart de Poblet i Torrent; la CV-33, a Torrent; la CV-36, des de Picanya fins a l’enllaç amb l’A-7; la CV-50, a Xiva; la CV-472, a Los Corrales; la CV-427, a Bunyol; la CV-413, a Aldaia; la CV-416, a Godelleta, Xiva i Montserrat.

Així mateix, estan tallades la CV-390, a Tuejar i Benagéber; la CV-429, a Iàtova; la CV-403, a Picanya; la CV-422, a Turís; la CV-336, a Riba-roja de Túria; la CV-383, a Xest; la CV-380, a Pedralba; la CV-448, a Sant Joan; la CV-431, a El Pontó; la CV-425, a Bunyol; la CV-42, al Raval; i la N-322, a El Pontó.

La CV-395, a Xera; la CV-426, a Iàtova; la CV-382, a Xest; la CV-391, a Villar de l’Olmo; la CV-473, a les Coves; la CV-379, a Xiva; i la CV-424, a Xiva són altres vies tancades, segons la DGT, que recorda que continua afectada l’A-3 en diversos punts de l’entrada a València.

Últimes notícies

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.
FILMOTECA D'ESTIU