14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Retencions d’uns 40 quilòmetres en les entrades i eixides de València

Les carreteres d’entrada i eixida de València registren aquest matí al voltant de 40 quilòmetres de retencions, en un dia en què els alumnes de diversos municipis afectats per la DANA tornen al col·legi.

Segons han informat a Europa Press fonts del Centre de Gestió de Trànsit de València (CGT), la CV-35, sentit València, registra aquest matí uns cinc quilòmetres de retencions; mentre que la V-21, a l’altura de Port Saplaya, en registra cinc més.

Per la seua banda, l’A-3, en la seua entrada per l’Avinguda del Cid de València, té uns cinc quilòmetres d’embussos, mentre que l’A-3, també d’entrada a la ciutat, en registra cinc més.

D’altra banda, l’A-7, en sentit Alacant, presenta uns 12 quilòmetres de retencions amb l’encreuament de l’A-3, sentit Madrid, segons les mateixes fonts.

Així mateix, la V-30, sentit Port, anota altres cinc quilòmetres d’embussos entre Xirivella i La Torre; mentre que l’A-7, a l’altura de Sagunt, en sentit Alacant, suma dos quilòmetres més.

Continuen tallades una trentena de carreteres de la província de València per la DANA

Una trentena de carreteres de la província de València continuen tallades al trànsit a conseqüència dels danys produïts per la DANA, segons la Direcció General de Trànsit (DGT).

Es tracta de l’A-7, entre Quart de Poblet i Torrent; la CV-33, a Torrent; la CV-36, des de Picanya fins a l’enllaç amb l’A-7; la CV-50, a Xiva; la CV-472, a Los Corrales; la CV-427, a Bunyol; la CV-413, a Aldaia; la CV-416, a Godelleta, Xiva i Montserrat.

Així mateix, estan tallades la CV-390, a Tuejar i Benagéber; la CV-429, a Iàtova; la CV-403, a Picanya; la CV-422, a Turís; la CV-336, a Riba-roja de Túria; la CV-383, a Xest; la CV-380, a Pedralba; la CV-448, a Sant Joan; la CV-431, a El Pontó; la CV-425, a Bunyol; la CV-42, al Raval; i la N-322, a El Pontó.

La CV-395, a Xera; la CV-426, a Iàtova; la CV-382, a Xest; la CV-391, a Villar de l’Olmo; la CV-473, a les Coves; la CV-379, a Xiva; i la CV-424, a Xiva són altres vies tancades, segons la DGT, que recorda que continua afectada l’A-3 en diversos punts de l’entrada a València.

Últimes notícies

El Benidorm Fest recupera la Sireneta i prepara un escenari inspirat a la ciutat

El Palau d'Esports L'Illa de Benidorm ha iniciat l'adaptació del recinte per al Benidorm Fest, amb un escenari inspirat a la ciutat i el retorn de la Sireneta com a premi. Unes 80 persones treballen quasi sense pausa en un muntatge de prop de tres setmanes, amb la primera semifinal el 10 de febrer.

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.

La borrasca Harry deixa hui pluges intenses, neu a 1.000-1.400 m i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims espertenecs de la borrasca Harry mantenen hui les pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana, amb nevades a l'interior i ratxes molt fortes. Demà la cota de neu pujarà i l'ambient tendirà a estabilitzar-se.

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.