12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Retencions d’uns 40 quilòmetres en les entrades i eixides de València

Les carreteres d’entrada i eixida de València registren aquest matí al voltant de 40 quilòmetres de retencions, en un dia en què els alumnes de diversos municipis afectats per la DANA tornen al col·legi.

Segons han informat a Europa Press fonts del Centre de Gestió de Trànsit de València (CGT), la CV-35, sentit València, registra aquest matí uns cinc quilòmetres de retencions; mentre que la V-21, a l’altura de Port Saplaya, en registra cinc més.

Per la seua banda, l’A-3, en la seua entrada per l’Avinguda del Cid de València, té uns cinc quilòmetres d’embussos, mentre que l’A-3, també d’entrada a la ciutat, en registra cinc més.

D’altra banda, l’A-7, en sentit Alacant, presenta uns 12 quilòmetres de retencions amb l’encreuament de l’A-3, sentit Madrid, segons les mateixes fonts.

Així mateix, la V-30, sentit Port, anota altres cinc quilòmetres d’embussos entre Xirivella i La Torre; mentre que l’A-7, a l’altura de Sagunt, en sentit Alacant, suma dos quilòmetres més.

Continuen tallades una trentena de carreteres de la província de València per la DANA

Una trentena de carreteres de la província de València continuen tallades al trànsit a conseqüència dels danys produïts per la DANA, segons la Direcció General de Trànsit (DGT).

Es tracta de l’A-7, entre Quart de Poblet i Torrent; la CV-33, a Torrent; la CV-36, des de Picanya fins a l’enllaç amb l’A-7; la CV-50, a Xiva; la CV-472, a Los Corrales; la CV-427, a Bunyol; la CV-413, a Aldaia; la CV-416, a Godelleta, Xiva i Montserrat.

Així mateix, estan tallades la CV-390, a Tuejar i Benagéber; la CV-429, a Iàtova; la CV-403, a Picanya; la CV-422, a Turís; la CV-336, a Riba-roja de Túria; la CV-383, a Xest; la CV-380, a Pedralba; la CV-448, a Sant Joan; la CV-431, a El Pontó; la CV-425, a Bunyol; la CV-42, al Raval; i la N-322, a El Pontó.

La CV-395, a Xera; la CV-426, a Iàtova; la CV-382, a Xest; la CV-391, a Villar de l’Olmo; la CV-473, a les Coves; la CV-379, a Xiva; i la CV-424, a Xiva són altres vies tancades, segons la DGT, que recorda que continua afectada l’A-3 en diversos punts de l’entrada a València.

Últimes notícies

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.