Retencions d’uns 40 quilòmetres en les entrades i eixides de València

Les carreteres d’entrada i eixida de València registren aquest matí al voltant de 40 quilòmetres de retencions, en un dia en què els alumnes de diversos municipis afectats per la DANA tornen al col·legi.

Segons han informat a Europa Press fonts del Centre de Gestió de Trànsit de València (CGT), la CV-35, sentit València, registra aquest matí uns cinc quilòmetres de retencions; mentre que la V-21, a l’altura de Port Saplaya, en registra cinc més.

Per la seua banda, l’A-3, en la seua entrada per l’Avinguda del Cid de València, té uns cinc quilòmetres d’embussos, mentre que l’A-3, també d’entrada a la ciutat, en registra cinc més.

D’altra banda, l’A-7, en sentit Alacant, presenta uns 12 quilòmetres de retencions amb l’encreuament de l’A-3, sentit Madrid, segons les mateixes fonts.

Així mateix, la V-30, sentit Port, anota altres cinc quilòmetres d’embussos entre Xirivella i La Torre; mentre que l’A-7, a l’altura de Sagunt, en sentit Alacant, suma dos quilòmetres més.

Continuen tallades una trentena de carreteres de la província de València per la DANA

Una trentena de carreteres de la província de València continuen tallades al trànsit a conseqüència dels danys produïts per la DANA, segons la Direcció General de Trànsit (DGT).

Es tracta de l’A-7, entre Quart de Poblet i Torrent; la CV-33, a Torrent; la CV-36, des de Picanya fins a l’enllaç amb l’A-7; la CV-50, a Xiva; la CV-472, a Los Corrales; la CV-427, a Bunyol; la CV-413, a Aldaia; la CV-416, a Godelleta, Xiva i Montserrat.

Així mateix, estan tallades la CV-390, a Tuejar i Benagéber; la CV-429, a Iàtova; la CV-403, a Picanya; la CV-422, a Turís; la CV-336, a Riba-roja de Túria; la CV-383, a Xest; la CV-380, a Pedralba; la CV-448, a Sant Joan; la CV-431, a El Pontó; la CV-425, a Bunyol; la CV-42, al Raval; i la N-322, a El Pontó.

La CV-395, a Xera; la CV-426, a Iàtova; la CV-382, a Xest; la CV-391, a Villar de l’Olmo; la CV-473, a les Coves; la CV-379, a Xiva; i la CV-424, a Xiva són altres vies tancades, segons la DGT, que recorda que continua afectada l’A-3 en diversos punts de l’entrada a València.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU