Troben en Manises una nau amb peces falsificades per valor de 150.000 euros

 

La Policia Local de Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha desmantellat una nau en el polígon industrial d’este municipi amb prop de 1.000 peces de roba de marques deportives i d’alt cost falsificades i valorades en 150.000 euros.

 

Tal com han explicat fonts d’este consistori valencià, una vegada descobert el gènere, la Policia va identificar al responsable, el titular de la nau, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la propietat industrial.

 

El valor real de les unitats tèxtils sobrepassava els 150.000 euros, però en ser roba falsificada, la policia calcula que el seu valor real era de 20.000 euros. A demés, les mateixes fonts han assegurat que la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Atemptat contra la indústria tèxtil

Carmen Moreno, regidora de Policia en l’Ajuntament de Manises, ha agraït al cos de policia del municipi esta actuació. «Hem de perseguir este tipus d’activitat de causa molt de perjudici als fabricants i als comerços en general», ha indicat en un comunicat.

 

Segons ha assenyalat, este tipus d’actuacions «reforcen la lluita de l’Ajuntament de Manises per a fomentar un comerç local i de proximitat, deixant de costat activitats com esta que atempten contra la propietat industrial del tèxtil». 

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.