Troben en Manises una nau amb peces falsificades per valor de 150.000 euros

 

La Policia Local de Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha desmantellat una nau en el polígon industrial d’este municipi amb prop de 1.000 peces de roba de marques deportives i d’alt cost falsificades i valorades en 150.000 euros.

 

Tal com han explicat fonts d’este consistori valencià, una vegada descobert el gènere, la Policia va identificar al responsable, el titular de la nau, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la propietat industrial.

 

El valor real de les unitats tèxtils sobrepassava els 150.000 euros, però en ser roba falsificada, la policia calcula que el seu valor real era de 20.000 euros. A demés, les mateixes fonts han assegurat que la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Atemptat contra la indústria tèxtil

Carmen Moreno, regidora de Policia en l’Ajuntament de Manises, ha agraït al cos de policia del municipi esta actuació. «Hem de perseguir este tipus d’activitat de causa molt de perjudici als fabricants i als comerços en general», ha indicat en un comunicat.

 

Segons ha assenyalat, este tipus d’actuacions «reforcen la lluita de l’Ajuntament de Manises per a fomentar un comerç local i de proximitat, deixant de costat activitats com esta que atempten contra la propietat industrial del tèxtil». 

Últimes notícies

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.