Rosa Benito confirma un acostament amb Amador Mohedano

Rosa Benito ha tornat de les seues vacances i arriba a ‘Ya es mediodía’ trepitjant més fort que mai. La col·laboradora s’ha enfrontat este dilluns a tots els esdeveniments que ha protagonitzat la família Mohedano durant este estiu; l’ingrés del seu ex Amador, l’homenatge de Rocío Jurado o les últimes declaracions de la seua neboda Rocío Carrasco.

La col·laboradora s’ha emocionat en veure les imatges de l’homenatge a Rocío Jurado pel seu aniversari i ha aclarit per què no va assistir a l’esdeveniment. Benito ha explicat que aqueix dia va estar a Alacant celebrant les noces del seu germà i que per això no va poder acudir a l’homenatge.

El que tampoc va fer acte de presència va ser Amador Mohedano, del qual ha dit la seua exmuller que si ella haguera estat a Chipiona «l’haguera agafat per les orelles» i hauria assistit.

La col·laboradora ha gaudit d’un estiu meravellós i ens ha confirmat que la seua relació amb Amador torna a fluir amb normalitat: “Li he desbloquejat!”.

Rosa Benito té clar que la salut és el més important i en veure-li les orelles al llop amb el sobtat ingrés del seu exmarit, ha decidit canviar la seua relació amb ell. Després d’explicar-nos com ha sigut un dels estius més feliços de la seua vida, que analitzarem més a baix, Rosa ha soltat una bomba que no esperàvem, Amador i ella tornen a ser amics.

«S’està cuidant, era una persona a la qual li fan moltíssima por els hospitals, s’està conscienciant que els metges són ací per alguna cosa i jo ara mateix… És el pare dels meus fills, tinc una relació molt bonica amb ell de ‘com estàs?’, ‘et trobes millor?’. I em vull quedar amb el que té de bo la gent», ha detallat la col·laboradora.

Més que sentir-li cridar als quatre vents que segueix enamorat d’ella a Rosa l’ha espantat veure-li malalt i ha canviat per complet la seua relació amb el pare dels seus fills “Em quede amb el bonic, l’ha passat molt malament, s’ha espantat moltíssim… Encara que ací em pose, jo li vull moltíssim perquè és el pare dels meus fills”.

Això sí, no ha confirmat si és veritat que Amador està coneixent a una altra persona o si existeix alguna possibilitat que el seu torne a ressorgir. De moment, sabem que Rosa ha passat un estiu meravellós, que no ha conegut a ningú especial “Et fa il·lusió estar amb gent, riure’t… però res més” i que ha celebrat en gran l’amor del seu germà “L’amor és el més bonic que hi ha”.

Benito ha reconegut que tant ella com la família es van espantar molt amb la seua última baixada de salut i que per això ha decidit mantindre una bona relació ell. «Ell ho ha passat molt malament, es va espantar molt. A més, és el pare dels meus fills i és l’únic home que jo he tingut en la meua vida, és a dir que jo estic super orgullosa d’això, perquè tenim quatre fills meravellosos nascuts de l’amor», ha sentenciat la tertuliana de Mediaset.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA descarta investigar de moment si Mazzolari va mentir o té responsabilitats penals

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha refusat obrir una peça sobre un possible fals testimoni de la diputada provincial de Carreteres, Reme Mazzolari, o sobre eventuals responsabilitats penals, com demanava l’acusació popular de Ciudadanos.

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.