11.6 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Rosa Benito confirma un acostament amb Amador Mohedano

Rosa Benito ha tornat de les seues vacances i arriba a ‘Ya es mediodía’ trepitjant més fort que mai. La col·laboradora s’ha enfrontat este dilluns a tots els esdeveniments que ha protagonitzat la família Mohedano durant este estiu; l’ingrés del seu ex Amador, l’homenatge de Rocío Jurado o les últimes declaracions de la seua neboda Rocío Carrasco.

La col·laboradora s’ha emocionat en veure les imatges de l’homenatge a Rocío Jurado pel seu aniversari i ha aclarit per què no va assistir a l’esdeveniment. Benito ha explicat que aqueix dia va estar a Alacant celebrant les noces del seu germà i que per això no va poder acudir a l’homenatge.

El que tampoc va fer acte de presència va ser Amador Mohedano, del qual ha dit la seua exmuller que si ella haguera estat a Chipiona “l’haguera agafat per les orelles” i hauria assistit.

La col·laboradora ha gaudit d’un estiu meravellós i ens ha confirmat que la seua relació amb Amador torna a fluir amb normalitat: “Li he desbloquejat!”.

Rosa Benito té clar que la salut és el més important i en veure-li les orelles al llop amb el sobtat ingrés del seu exmarit, ha decidit canviar la seua relació amb ell. Després d’explicar-nos com ha sigut un dels estius més feliços de la seua vida, que analitzarem més a baix, Rosa ha soltat una bomba que no esperàvem, Amador i ella tornen a ser amics.

“S’està cuidant, era una persona a la qual li fan moltíssima por els hospitals, s’està conscienciant que els metges són ací per alguna cosa i jo ara mateix… És el pare dels meus fills, tinc una relació molt bonica amb ell de ‘com estàs?’, ‘et trobes millor?’. I em vull quedar amb el que té de bo la gent”, ha detallat la col·laboradora.

Més que sentir-li cridar als quatre vents que segueix enamorat d’ella a Rosa l’ha espantat veure-li malalt i ha canviat per complet la seua relació amb el pare dels seus fills “Em quede amb el bonic, l’ha passat molt malament, s’ha espantat moltíssim… Encara que ací em pose, jo li vull moltíssim perquè és el pare dels meus fills”.

Això sí, no ha confirmat si és veritat que Amador està coneixent a una altra persona o si existeix alguna possibilitat que el seu torne a ressorgir. De moment, sabem que Rosa ha passat un estiu meravellós, que no ha conegut a ningú especial “Et fa il·lusió estar amb gent, riure’t… però res més” i que ha celebrat en gran l’amor del seu germà “L’amor és el més bonic que hi ha”.

Benito ha reconegut que tant ella com la família es van espantar molt amb la seua última baixada de salut i que per això ha decidit mantindre una bona relació ell. “Ell ho ha passat molt malament, es va espantar molt. A més, és el pare dels meus fills i és l’únic home que jo he tingut en la meua vida, és a dir que jo estic super orgullosa d’això, perquè tenim quatre fills meravellosos nascuts de l’amor”, ha sentenciat la tertuliana de Mediaset.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.