Rosa Benito confirma un acostament amb Amador Mohedano

Rosa Benito ha tornat de les seues vacances i arriba a ‘Ya es mediodía’ trepitjant més fort que mai. La col·laboradora s’ha enfrontat este dilluns a tots els esdeveniments que ha protagonitzat la família Mohedano durant este estiu; l’ingrés del seu ex Amador, l’homenatge de Rocío Jurado o les últimes declaracions de la seua neboda Rocío Carrasco.

La col·laboradora s’ha emocionat en veure les imatges de l’homenatge a Rocío Jurado pel seu aniversari i ha aclarit per què no va assistir a l’esdeveniment. Benito ha explicat que aqueix dia va estar a Alacant celebrant les noces del seu germà i que per això no va poder acudir a l’homenatge.

El que tampoc va fer acte de presència va ser Amador Mohedano, del qual ha dit la seua exmuller que si ella haguera estat a Chipiona “l’haguera agafat per les orelles” i hauria assistit.

La col·laboradora ha gaudit d’un estiu meravellós i ens ha confirmat que la seua relació amb Amador torna a fluir amb normalitat: “Li he desbloquejat!”.

Rosa Benito té clar que la salut és el més important i en veure-li les orelles al llop amb el sobtat ingrés del seu exmarit, ha decidit canviar la seua relació amb ell. Després d’explicar-nos com ha sigut un dels estius més feliços de la seua vida, que analitzarem més a baix, Rosa ha soltat una bomba que no esperàvem, Amador i ella tornen a ser amics.

“S’està cuidant, era una persona a la qual li fan moltíssima por els hospitals, s’està conscienciant que els metges són ací per alguna cosa i jo ara mateix… És el pare dels meus fills, tinc una relació molt bonica amb ell de ‘com estàs?’, ‘et trobes millor?’. I em vull quedar amb el que té de bo la gent”, ha detallat la col·laboradora.

Més que sentir-li cridar als quatre vents que segueix enamorat d’ella a Rosa l’ha espantat veure-li malalt i ha canviat per complet la seua relació amb el pare dels seus fills “Em quede amb el bonic, l’ha passat molt malament, s’ha espantat moltíssim… Encara que ací em pose, jo li vull moltíssim perquè és el pare dels meus fills”.

Això sí, no ha confirmat si és veritat que Amador està coneixent a una altra persona o si existeix alguna possibilitat que el seu torne a ressorgir. De moment, sabem que Rosa ha passat un estiu meravellós, que no ha conegut a ningú especial “Et fa il·lusió estar amb gent, riure’t… però res més” i que ha celebrat en gran l’amor del seu germà “L’amor és el més bonic que hi ha”.

Benito ha reconegut que tant ella com la família es van espantar molt amb la seua última baixada de salut i que per això ha decidit mantindre una bona relació ell. “Ell ho ha passat molt malament, es va espantar molt. A més, és el pare dels meus fills i és l’únic home que jo he tingut en la meua vida, és a dir que jo estic super orgullosa d’això, perquè tenim quatre fills meravellosos nascuts de l’amor”, ha sentenciat la tertuliana de Mediaset.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.