10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El Rototom esgota en temps rècord els seus primers mil abonaments per al seu 25é aniversari

Com ja avançava este diari, ahir divendres el festival Rototom Sunsplash, va lançar els seus primers mil abonaments a preu súper reduït en la seua prevenda amb motiu del 25é aniversari del festival. Tan sols tretze minuts han tardat a esgotar-se eixes primeres mil entrades per a una edició que promet ser multitudinària i molt esperada. Esta 25a edició d'este encontre del reggae se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018. Els primers abonaments s'han venut en diferents països com Espanya, França, Regne Unit, Itàlia i Suïssa al capdavant, en a penes 13 minuts, tot un rècord en la història del festival internacional del reggae, segons ha informat l'organització.

  

 

 

L'edició anterior va reunir a 220.000 assistents de 98 països diferents i esta edició va camí de les mateixes xifres. Els abonaments van eixir ahir a la venda a les 23.00 hores al preu especial de 100 euros, els 300 primers i 120 els 700 que restaven. Una vegada esgotada esta promoció especial, el festival posa a la venda fins al 8 de febrer els tiquets de set dies a un preu de 130 euros sense càmping i 170 euros amb càmping.

Últimes notícies

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.

Consell i alcaldes veuen necessari adaptar la normativa nacional per a agilitzar les obres postdana

La Generalitat i els municipis de l'Horta Sud han coincidit a adaptar la normativa nacional per a accelerar la reconstrucció després de la DANA, amb 2.500 milions mobilitzats i noves reunions per a coordinar obres en domini públic hidràulic.

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu en tres enviaments

Generalitat i Ajuntament de València han firmat amb la Hispanic Society l'arribada abans de l'estiu d'unes 220 obres de Joaquín Sorolla. Hi haurà tres enviaments, seu provisional en el Museu de la Ciutat i futura seu europea en el Palau de les Comunicacions.

Emergències recomana extremar precaucions per vent, onatge i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior demana prudència davant un episodi amb alertes per vent, fenòmens costaners i neu. S'activen avisos taronges i grocs en diverses zones.

Sal i salmorra en la CV-35 i CV-355 per a previndre neu i plaques de gel

El Consell ha aplicat sal i salmorra en la CV-35 i la CV-355 per a previndre neu i plaques de gel. El dispositiu de serveis viaris hivernals opera de manera preventiva i coordinada en la xarxa autonòmica.

Chiva aprova més de 1,5 milions en noves ajudes per a afectats per la DANA

El ple municipal ha donat llum verda a més de 1,5 milions en ajudes per a damnificats de la DANA del 29 d'octubre, amb fons de la Fundació Amancio Ortega i altres donacions. A més, corregix la taxa d'escombraries i amplia fins a 2026 l'exempció de taxes urbanístiques.

Voluntaris de la DANA deixen cadenats amb missatges en l’escultura ‘Gràcies’ d’Alaquàs

Voluntaris que van ajudar durant la DANA han deixat cadenats amb missatges en l'escultura 'Gràcies' d'Alaquàs, instal·lada al desembre com a símbol de gratitud. L'obra s'integrarà en una ruta turística per municipis afectats en la qual treballa la Mancomunitat de l'Horta Sud

La CHJ detalla als veïns de Paiporta les obres i projectes en el barranc de Poio després de la DANA

La CHJ va explicar a la ciutadania de Paiporta les actuacions executades i les previstes en el barranc de Poio per a reforçar la resiliència després de la DANA. Ja s'han intervingut 2,5 km del llit, amb un pressupost de 5 milions i més del 50% d'execució, i es preveu un programa d'adaptació de 60 milions, 2,8 d'ells per a Paiporta