19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El Rototom esgota en temps rècord els seus primers mil abonaments per al seu 25é aniversari

Com ja avançava este diari, ahir divendres el festival Rototom Sunsplash, va lançar els seus primers mil abonaments a preu súper reduït en la seua prevenda amb motiu del 25é aniversari del festival. Tan sols tretze minuts han tardat a esgotar-se eixes primeres mil entrades per a una edició que promet ser multitudinària i molt esperada. Esta 25a edició d'este encontre del reggae se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018. Els primers abonaments s'han venut en diferents països com Espanya, França, Regne Unit, Itàlia i Suïssa al capdavant, en a penes 13 minuts, tot un rècord en la història del festival internacional del reggae, segons ha informat l'organització.

  

 

 

L'edició anterior va reunir a 220.000 assistents de 98 països diferents i esta edició va camí de les mateixes xifres. Els abonaments van eixir ahir a la venda a les 23.00 hores al preu especial de 100 euros, els 300 primers i 120 els 700 que restaven. Una vegada esgotada esta promoció especial, el festival posa a la venda fins al 8 de febrer els tiquets de set dies a un preu de 130 euros sense càmping i 170 euros amb càmping.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Camps presenta una enquesta pròpia que ho situa com l’opció del PP per a la majoria absoluta

Francisco Camps ha presentat un sondeig pagat per ell que l'apunta com la millor via del PP cap a la majoria absoluta. Reclama un congrés immediat amb vot directe.

Cambra València alerta que la falta d’inversió frenarà l’Aeroport de València

Cambra València ha reclamat ampliar l'Aeroport de València i ha advertit que sense inversions el recinte no podrà créixer a curt i mitjà termini. Demana accelerar actuacions en el marc del DORA III 2027-2031.

Elx aprova una moció de PP i Vox contra la regularització extraordinària d’immigrants

El ple d'Elx ha rebutjat la regularització extraordinària d'immigrants proposta pel Govern central amb els vots de PP i Vox. PSPV-PSOE i Compromís han votat en contra després d'un debat bast amb anomenades a l'orde.

Rubén Burgos, primer entrenador del València Basket a aconseguir 400 partits

Després de la visita a Leganés en la jornada 22 de la LF Endesa, Rubén Burgos s'ha convertit en el primer tècnic del València Basket a arribar a 400 partits. El club li retrà homenatge davant Cadi La Seu en el Roig Arena.

Barcones sosté que el PP vol pervertir el sistema de Protecció Civil davant la comissió del Senat

La directora de Protecció Civil ha defés que l'emergència d'interés nacional solo la declara Interior a petició autonòmica i ha retret al PP el seu 'canvi de regles' en la comissió sobre la DANA.

Cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat: així serà el temps de dilluns i dimarts

El dilluns arribarà amb cels poc nuvolosos i boires al final del dia en el nord del litoral. Les mínimes pujaran lleugerament i les màximes es mantindran estables.

Pérez Llorca admet retards en la gestió de la dana i promet reconduir la resposta

Pérez Llorca ha reconegut que en la dana d'octubre de 2024 moltes coses van arribar tard i ha defés un gir per a reconduir la resposta institucional.

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.