13.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

RTVE prepara el final de ‘Cuéntame cómo pasó’

Després de 22 temporades i 20 anys en antena, RTVE hi ha decidisc posar punt final a la seua sèrie més mítica, ‘Cuéntame cómo pasó’, així ho ha avançat El Televisero.

Doncs bé, potser en uns mesos aquest adeu és una realitat. Mancant alguns episodis per emetre per a tancar la temporada, segons avançava Bluper la passada primavera, RTVE no pensa renovar la sèrie produïda per Grupo Ganga, malgrat que sí que contempla donar-li un tancament digne. Entre les opcions es remenaven una temporada més curta de l’habitual o una tv-movie.

La sèrie més longeva de la nostra televisió s’acomiadarà per sempre després de més de dues dècades i més de 400 capítols en antena. Es va també com la sèrie més premiada de la història de la televisió a Espanya, amb més d’una centena de reconeixements.

Llavors, més enllà del desgast de les últimes temporades, amb ‘Cuéntame cómo pasó’, es va una de les ficcions més importants del nostre país.

La baixada en les xifres d’audiències de les últimes temporades podria explicar els dubtes d’RTVE de mantindre la ficció per més tandes.

Doncs bé, sembla que la cadena pública ja ha acordat amb Ganga Produccions com volen tancar definitivament la sèrie espanyola més longeva del nostre país.

La temporada 23 serà l’última vegada que los Alcántara seran els protagonistes de les nits de la 1, després de molts rumors. Com avança el digital, en les pròximes setmanes, RTVE i Ganga, es reuniran per a debatre i signar com serà l’adeu definitiu de ‘Cuéntame cómo pasó’.

L’única cosa que se sap és que serà una temporada curteta que contindrà entre sis i nou episodis i es rodarà durant l’hivern.

En ella, amb l’objectiu de regalar a la seua més fidel audiència un final digne i de nivell, podrem veure retorns esperadíssims i plens de nostàlgia, entre els quals potser estan Carlos i Karina.

I segons sembla, aquesta participació no és tan desficaciada, perquè aquest mateix estiu Ricardo Gómez va fer unes declaracions a propòsit d’una possible aparició en una hipotètica temporada final i no es tancava davant aquesta idea.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.