Salven a una dona que estava inconscient en sa casa en Alaquàs

 

Este migdia de divendres, cap a les 13.45 hores, la Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), han salvat a una dona de 71 anys que estava en el terra de sa casa inconscient. Tot indica que la víctima s’havia pegat un colp en el cap i havia caigut a terra, i s’estava asfixiant amb el seu vòmit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut la filla de la dona la que ha avisat als agents policials perquè no podria obrir la porta de casa de sa mare, ja que s’havia deixat posades les claus al pany, i no contestava el telèfon ni al timbre de la porta.

 

Immediatament, diferents agents de la Policia Local d’Alaquàs van anar fins al lloc dels fets i, una volta allí, van vore per l’espillet de la porta un bult en terra i van sentir uns sorolls que venien d’ell, pel que van decidir tirar la porta baix per si la dona estava en perill i necessitava ajuda.

 

Una volta dins, van vore a la dona en terra, pel que ràpidament els agents li van fer la tècnica de primers auxilis, fins que la dona va recuperar la consciència i va començar a respirar normal. A demés, la policia també li va curar la ferida que tenia en el cap. Minuts després, van arribar a la casa equips sanitaris, qui van traslladar a la víctima fins a un hospital de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la dona.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.