Salven a una dona que estava inconscient en sa casa en Alaquàs

 

Este migdia de divendres, cap a les 13.45 hores, la Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), han salvat a una dona de 71 anys que estava en el terra de sa casa inconscient. Tot indica que la víctima s’havia pegat un colp en el cap i havia caigut a terra, i s’estava asfixiant amb el seu vòmit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut la filla de la dona la que ha avisat als agents policials perquè no podria obrir la porta de casa de sa mare, ja que s’havia deixat posades les claus al pany, i no contestava el telèfon ni al timbre de la porta.

 

Immediatament, diferents agents de la Policia Local d’Alaquàs van anar fins al lloc dels fets i, una volta allí, van vore per l’espillet de la porta un bult en terra i van sentir uns sorolls que venien d’ell, pel que van decidir tirar la porta baix per si la dona estava en perill i necessitava ajuda.

 

Una volta dins, van vore a la dona en terra, pel que ràpidament els agents li van fer la tècnica de primers auxilis, fins que la dona va recuperar la consciència i va començar a respirar normal. A demés, la policia també li va curar la ferida que tenia en el cap. Minuts després, van arribar a la casa equips sanitaris, qui van traslladar a la víctima fins a un hospital de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la dona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.