Sánchez augura que les comunitats que presenten recursos al Constitucional per la Llei d’Amnistia els ‘van a perdre’

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha celebrat este dimecres l’aprovació de la Llei d’Amnistia durant el present curs polític i ha augurat que les comunitats autònomes que presenten recursos d’inconstitucionalitat al Tribunal Constitucional (TC) per la Llei d’Amnistia «els van a perdre».

«Les comunitats autònomes que van a recórrer davant del Tribunal Constitucional la Llei d’Amnistia, al meu entendre van a perdre este recurs», ha expressat el cap de l’Executiu durant la roda de premsa que ha oferit al Palau de la Moncloa per a realitzar balanç del curs polític.

Esta reacció de Sánchez es produïx després que Castella-la Manxa, governada pel socialista Emiliano García-Page, haja confirmat este dimarts al Consell de Govern autonòmic que el seu la comunitat recorreria la llei davant de l’alt tribunal.

A esta confirmació, cal afegir la de diverses comunitats autònomes governades pel PP que ja van anunciar en el seu moment la seua intenció de recórrer la norma. Entre elles es troben Madrid, Andalusia, Murcia, Galícia i Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.