Sánchez: el Llevant està justíssim de joc net i busca reforços per a la permanència

El president del Llevant, Pablo Sánchez, va afirmar que l’objectiu del club és reforçar la plantilla en el mercat d’hivern per a lluitar per la permanència, però va admetre que el marge és mínim pel joc net financer i que les entrades depenen de moviments previs.

‘És complicat la contractació de nous jugadors si no hi ha eixides. Estem buscant fórmules per a ampliar eixe límit’, va explicar, en referència a les restriccions que condicionen la planificació esportiva durant la presentació del nou tècnic Luis Castro.

Reforços condicionats pel límit

En eixe sentit, Sánchez va subratllar que estan ‘treballant totes les opcions’. ‘Intentem reforçar la plantilla i en un mercat obert pot passar qualsevol cosa (tant eixides com arribades). El nostre objectiu és reforçar la plantilla’, va assegurar, deixant clar que el club romandrà atent a oportunitats mentres dure la finestra hivernal.

La situació descrita pel president implica que, sense alliberar espai, el marge de maniobra és escàs. La prioritat passa per generar buit amb eixides i per ajustar operacions perquè el seu impacte en el límit siga assumible, de manera que l’equip puga inscriure reforços sense incomplir les regles internes del club.

Preguntat per l’extrem Paco Cortés, cedit en la Cultural Lleonesa, Sánchez va reconéixer que han mantingut converses per a recuperar-lo: ‘És un jugador que ens pot anar molt bé, és un extrem nat, hàbil i amb gol’. També va assenyalar el motiu que espenta a valorar el seu retorn: ‘És veritat que no està tenint oportunitats. Potser és mes fàcil per a ell jugar en Primera que en Segona. Estem contemplant eixa possibilitat’.

Amb el mercat obert, el Llevant va ordenar les seues prioritats: sostindre la baralla per la permanència i, en paral·lel, explorar operacions que encaixen en un context de límit ajustat. Si aconseguix l’espai necessari, el club mourà fitxa amb incorporacions orientades a reforçar les posicions que més el requerisquen i amb efecte immediat en el rendiment de l’equip.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.