Sánchez felicita Biden i li allarga la mà per «afrontar junts els grans reptes globals»

 

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha felicitat Joe Biden per la seua victòria en les eleccions als Estats Units. Ho ha fet amb una piulada a Twitter. «El poble americà ha escollit el seu 46è president» ha apuntat, desitjant sort a Biden i a la seua vicepresidenta, Kamala Harris

 

En eixe sentit, també ha volgut apel·lar a les relacions institucionals entre els EUA i l’estat espanyol. «Estem preparats per cooperar amb els Estats Units i afrontar junts els grans reptes globals».

 

 

Pablo Casado i Pablo Iglesias també feliciten Joe Biden

El president del Partit Popular (PP), Pablo Casado, també ha felicitat al demòcrata Joe Biden per la seua victòria a les eleccions dels Estats Units. En una piulada en Twitter li ha traslladat «els seus millors desitjos» per una nació que considera «amiga i aliada». Casado ha insistit la necessitat de «reforçar el vincle transatlàntic» entre l’estat espanyol i el continent americà en el marc de la Unió Europea. També les «relacions històriques» amb els EUA.

 

Per la seua part, el vicepresident del govern espanyol, Pablo Iglesias, també ha celebrat la victòria de Joe Biden com a president dels EUA. «Es confirma que Trump ha perdut les eleccions» ha apuntat a través d’una piulada en Twitter, a on també ha assegurat que és «una bona notícia» pel planeta, ja que la ultradeta global «perd el seu actiu polític més important».

 

Això sí, Iglesias també ha alertat del perill que esta mateixa corrent no accepte el resultat electoral. «La ultradreta només accepta la democràcia si guanya» un fet que, opina, suposa un enorme «perill» per Amèrica i Europa.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.