Sánchez felicita Biden i li allarga la mà per «afrontar junts els grans reptes globals»

 

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha felicitat Joe Biden per la seua victòria en les eleccions als Estats Units. Ho ha fet amb una piulada a Twitter. «El poble americà ha escollit el seu 46è president» ha apuntat, desitjant sort a Biden i a la seua vicepresidenta, Kamala Harris

 

En eixe sentit, també ha volgut apel·lar a les relacions institucionals entre els EUA i l’estat espanyol. «Estem preparats per cooperar amb els Estats Units i afrontar junts els grans reptes globals».

 

 

Pablo Casado i Pablo Iglesias també feliciten Joe Biden

El president del Partit Popular (PP), Pablo Casado, també ha felicitat al demòcrata Joe Biden per la seua victòria a les eleccions dels Estats Units. En una piulada en Twitter li ha traslladat «els seus millors desitjos» per una nació que considera «amiga i aliada». Casado ha insistit la necessitat de «reforçar el vincle transatlàntic» entre l’estat espanyol i el continent americà en el marc de la Unió Europea. També les «relacions històriques» amb els EUA.

 

Per la seua part, el vicepresident del govern espanyol, Pablo Iglesias, també ha celebrat la victòria de Joe Biden com a president dels EUA. «Es confirma que Trump ha perdut les eleccions» ha apuntat a través d’una piulada en Twitter, a on també ha assegurat que és «una bona notícia» pel planeta, ja que la ultradeta global «perd el seu actiu polític més important».

 

Això sí, Iglesias també ha alertat del perill que esta mateixa corrent no accepte el resultat electoral. «La ultradreta només accepta la democràcia si guanya» un fet que, opina, suposa un enorme «perill» per Amèrica i Europa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.