Sánchez i Feijóo obriran la campanya de les europees a la Comunitat Valenciana

Zapatero i Ribera estaran en l’acte d’obertura del PSOE a València

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, i el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, obriran la campanya de les eleccions europees a la Comunitat Valenciana amb sengles actes de partit dijous que ve 23.

En el cas del PSOE, l’obertura de campanya tindrà lloc a La Rambleta de València a les 18 hores del pròxim dijous, segons el cartell del míting difós pels socialistes.

Junt amb Sánchez, en aquest acte participaran l’expresident del Govern José Luis Rodríguez Zapatero; la candidata socialista a les europees, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, Teresa Ribera, i la ministra de Ciència i Universitats i líder del PSPV, Diana Morant.

Per la seua banda, Feijóo protagonitzarà l’obertura de campanya del PP dijous que ve amb un míting en la província d’Alacant. També la tancarà amb un «gran acte» a València, segons ha confirmat el president de la Generalitat i líder del PPCV, Carlos Mazón.

Últimes notícies

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.