Anuncios

Sánchez i Feijóo obriran la campanya de les europees a la Comunitat Valenciana

Zapatero i Ribera estaran en l’acte d’obertura del PSOE a València

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, i el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, obriran la campanya de les eleccions europees a la Comunitat Valenciana amb sengles actes de partit dijous que ve 23.

En el cas del PSOE, l’obertura de campanya tindrà lloc a La Rambleta de València a les 18 hores del pròxim dijous, segons el cartell del míting difós pels socialistes.

Junt amb Sánchez, en aquest acte participaran l’expresident del Govern José Luis Rodríguez Zapatero; la candidata socialista a les europees, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, Teresa Ribera, i la ministra de Ciència i Universitats i líder del PSPV, Diana Morant.

Per la seua banda, Feijóo protagonitzarà l’obertura de campanya del PP dijous que ve amb un míting en la província d’Alacant. També la tancarà amb un “gran acte” a València, segons ha confirmat el president de la Generalitat i líder del PPCV, Carlos Mazón.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.