Sánchez i Feijóo obriran la campanya de les europees a la Comunitat Valenciana

Zapatero i Ribera estaran en l’acte d’obertura del PSOE a València

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, i el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, obriran la campanya de les eleccions europees a la Comunitat Valenciana amb sengles actes de partit dijous que ve 23.

En el cas del PSOE, l’obertura de campanya tindrà lloc a La Rambleta de València a les 18 hores del pròxim dijous, segons el cartell del míting difós pels socialistes.

Junt amb Sánchez, en aquest acte participaran l’expresident del Govern José Luis Rodríguez Zapatero; la candidata socialista a les europees, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, Teresa Ribera, i la ministra de Ciència i Universitats i líder del PSPV, Diana Morant.

Per la seua banda, Feijóo protagonitzarà l’obertura de campanya del PP dijous que ve amb un míting en la província d’Alacant. També la tancarà amb un «gran acte» a València, segons ha confirmat el president de la Generalitat i líder del PPCV, Carlos Mazón.

Últimes notícies

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.