Sánchez i Feijóo obriran la campanya de les europees a la Comunitat Valenciana

Zapatero i Ribera estaran en l’acte d’obertura del PSOE a València

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, i el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, obriran la campanya de les eleccions europees a la Comunitat Valenciana amb sengles actes de partit dijous que ve 23.

En el cas del PSOE, l’obertura de campanya tindrà lloc a La Rambleta de València a les 18 hores del pròxim dijous, segons el cartell del míting difós pels socialistes.

Junt amb Sánchez, en aquest acte participaran l’expresident del Govern José Luis Rodríguez Zapatero; la candidata socialista a les europees, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, Teresa Ribera, i la ministra de Ciència i Universitats i líder del PSPV, Diana Morant.

Per la seua banda, Feijóo protagonitzarà l’obertura de campanya del PP dijous que ve amb un míting en la província d’Alacant. També la tancarà amb un “gran acte” a València, segons ha confirmat el president de la Generalitat i líder del PPCV, Carlos Mazón.

Últimes notícies

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.