Sanitat publica les llistes provisionals de les 9.000 places d’estabilització a concurs

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comença a publicar este dijous 20 d’abril les resolucions de la Direcció General de Recursos Humans amb els llistats provisionals de persones inscrites per categories en el procés excepcional d’estabilització pel sistema de concurs de mèrits per cobrir les places estatutàries i funcionàries previstes a les resolucions de 21 de desembre de 2022.

Les relacions amb les persones participants inscrites, per categoria professional convocada, es publiquen a la web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Els primers seran els llistats de les categories de facultatius especialistes i metges.

Les persones disconformes amb la relació provisional poden al·legar en el termini de 10 dies hàbils comptats des del següent a la publicació de la resolució.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té registrades 59.368 sol·licituds per participar en este procés excepcional d’estabilització per cobrir més de 9.000 places (8.950 estatutàries i 221 llocs funcionarials) pel sistema de concurs, és a dir, que es valoren  l’experiència i altres mèrits.

El procés es deriva de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per reduir la temporalitat a l’ocupació pública

Últimes notícies

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.

Les víctimes del metro commemoraran 20 anys de la tragèdia junt amb les de la dana

L’associació Víctimes del metro 3 de juliol recordarà el pròxim 3 de juliol el vinté aniversari de la tragèdia de 2006 amb un acte al jardí del monument, en què també participaran les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024.

Quatre detinguts en desmantellar una doble plantació de marihuana a Oliva

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions interiors de marihuana en vivendes d'Oliva i ha detingut quatre hòmens d'una organització criminal, un d'ells amb prohibició d'entrada a l'espai Schengen.

Benidorm es prepara amb 50.000 litres de cervesa pel debut d’Anglaterra al Mundial

Els bars de Benidorm han omplit les cambres amb fins a 50.000 litres de cervesa per al debut d’Anglaterra contra Croàcia al Mundial, un partit que atraurà milers d’aficionats britànics.

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.