Sanitat publica les llistes provisionals de les 9.000 places d’estabilització a concurs

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comença a publicar este dijous 20 d’abril les resolucions de la Direcció General de Recursos Humans amb els llistats provisionals de persones inscrites per categories en el procés excepcional d’estabilització pel sistema de concurs de mèrits per cobrir les places estatutàries i funcionàries previstes a les resolucions de 21 de desembre de 2022.

Les relacions amb les persones participants inscrites, per categoria professional convocada, es publiquen a la web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Els primers seran els llistats de les categories de facultatius especialistes i metges.

Les persones disconformes amb la relació provisional poden al·legar en el termini de 10 dies hàbils comptats des del següent a la publicació de la resolució.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té registrades 59.368 sol·licituds per participar en este procés excepcional d’estabilització per cobrir més de 9.000 places (8.950 estatutàries i 221 llocs funcionarials) pel sistema de concurs, és a dir, que es valoren  l’experiència i altres mèrits.

El procés es deriva de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per reduir la temporalitat a l’ocupació pública

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.