Sanitat publica les llistes provisionals de les 9.000 places d’estabilització a concurs

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comença a publicar este dijous 20 d’abril les resolucions de la Direcció General de Recursos Humans amb els llistats provisionals de persones inscrites per categories en el procés excepcional d’estabilització pel sistema de concurs de mèrits per cobrir les places estatutàries i funcionàries previstes a les resolucions de 21 de desembre de 2022.

Les relacions amb les persones participants inscrites, per categoria professional convocada, es publiquen a la web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Els primers seran els llistats de les categories de facultatius especialistes i metges.

Les persones disconformes amb la relació provisional poden al·legar en el termini de 10 dies hàbils comptats des del següent a la publicació de la resolució.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té registrades 59.368 sol·licituds per participar en este procés excepcional d’estabilització per cobrir més de 9.000 places (8.950 estatutàries i 221 llocs funcionarials) pel sistema de concurs, és a dir, que es valoren  l’experiència i altres mèrits.

El procés es deriva de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per reduir la temporalitat a l’ocupació pública

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.