Sanitat publica les llistes provisionals de les 9.000 places d’estabilització a concurs

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comença a publicar este dijous 20 d’abril les resolucions de la Direcció General de Recursos Humans amb els llistats provisionals de persones inscrites per categories en el procés excepcional d’estabilització pel sistema de concurs de mèrits per cobrir les places estatutàries i funcionàries previstes a les resolucions de 21 de desembre de 2022.

Les relacions amb les persones participants inscrites, per categoria professional convocada, es publiquen a la web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Els primers seran els llistats de les categories de facultatius especialistes i metges.

Les persones disconformes amb la relació provisional poden al·legar en el termini de 10 dies hàbils comptats des del següent a la publicació de la resolució.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té registrades 59.368 sol·licituds per participar en este procés excepcional d’estabilització per cobrir més de 9.000 places (8.950 estatutàries i 221 llocs funcionarials) pel sistema de concurs, és a dir, que es valoren  l’experiència i altres mèrits.

El procés es deriva de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per reduir la temporalitat a l’ocupació pública

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla