Sanitat publica les llistes provisionals de les 9.000 places d’estabilització a concurs

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comença a publicar este dijous 20 d’abril les resolucions de la Direcció General de Recursos Humans amb els llistats provisionals de persones inscrites per categories en el procés excepcional d’estabilització pel sistema de concurs de mèrits per cobrir les places estatutàries i funcionàries previstes a les resolucions de 21 de desembre de 2022.

Les relacions amb les persones participants inscrites, per categoria professional convocada, es publiquen a la web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Els primers seran els llistats de les categories de facultatius especialistes i metges.

Les persones disconformes amb la relació provisional poden al·legar en el termini de 10 dies hàbils comptats des del següent a la publicació de la resolució.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té registrades 59.368 sol·licituds per participar en este procés excepcional d’estabilització per cobrir més de 9.000 places (8.950 estatutàries i 221 llocs funcionarials) pel sistema de concurs, és a dir, que es valoren  l’experiència i altres mèrits.

El procés es deriva de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per reduir la temporalitat a l’ocupació pública

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.