Sanitat registra 3.482 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.107.318 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosis de Janssen) 2.589.521 persones. Per províncies: 305.977 a Castelló, 931.550 a Alacant i 1.351.994 a València. 

 

A més, s’han notificat 3.482 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 452.283 persones. Per províncies, 400 a Castelló (46.807 en total); 1.110 a Alacant (161.608 en total); i 1.972 a València (243.866 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 4.700 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 426.291 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.148 a Castelló, 154.019 a Alacant i 228.065 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Més de 700 ingressats per Covid-19

Els hospitals valencians tenen, actualment, 715 persones ingressades: 75 a la província de Castelló, 6 en UCI; 140 a la província d’Alacant, 23 d’ells en l’UCI; i 500 a la província de València, 62 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat 4 defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.482: 810 a la província de Castelló, 2.851 en la d’Alacant i 3.821 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.972 casos actius, la qual cosa suposa un 6,46% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, un té més de 10 casos associats i és d’origen social:

•    Sagunt: 18 casos. Origen social

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.