18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Sanitat registra 3.482 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.107.318 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosis de Janssen) 2.589.521 persones. Per províncies: 305.977 a Castelló, 931.550 a Alacant i 1.351.994 a València. 

 

A més, s’han notificat 3.482 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 452.283 persones. Per províncies, 400 a Castelló (46.807 en total); 1.110 a Alacant (161.608 en total); i 1.972 a València (243.866 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 4.700 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 426.291 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.148 a Castelló, 154.019 a Alacant i 228.065 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Més de 700 ingressats per Covid-19

Els hospitals valencians tenen, actualment, 715 persones ingressades: 75 a la província de Castelló, 6 en UCI; 140 a la província d’Alacant, 23 d’ells en l’UCI; i 500 a la província de València, 62 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat 4 defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.482: 810 a la província de Castelló, 2.851 en la d’Alacant i 3.821 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.972 casos actius, la qual cosa suposa un 6,46% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, un té més de 10 casos associats i és d’origen social:

•    Sagunt: 18 casos. Origen social

Últimes notícies

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.

Dimarts amb núvols, pluges febles i pujada de temperatures; ratxes molt fortes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts cels nuvolosos, pluges febles i un ascens de mínimes i màximes, més acusat a Castelló. El vent de l'oest bufarà fort, amb ratxes molt fortes a l'interior; el dimecres augmentarà la nuvolositat i tornaran les precipitacions disperses a l'interior nord.