Sanitat registra 3.482 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.107.318 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosis de Janssen) 2.589.521 persones. Per províncies: 305.977 a Castelló, 931.550 a Alacant i 1.351.994 a València. 

 

A més, s’han notificat 3.482 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 452.283 persones. Per províncies, 400 a Castelló (46.807 en total); 1.110 a Alacant (161.608 en total); i 1.972 a València (243.866 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 4.700 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 426.291 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.148 a Castelló, 154.019 a Alacant i 228.065 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Més de 700 ingressats per Covid-19

Els hospitals valencians tenen, actualment, 715 persones ingressades: 75 a la província de Castelló, 6 en UCI; 140 a la província d’Alacant, 23 d’ells en l’UCI; i 500 a la província de València, 62 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat 4 defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.482: 810 a la província de Castelló, 2.851 en la d’Alacant i 3.821 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.972 casos actius, la qual cosa suposa un 6,46% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, un té més de 10 casos associats i és d’origen social:

•    Sagunt: 18 casos. Origen social

Últimes notícies

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.