Senten a la banqueta un home per abusar de la neta de la seua parella

Hui comença el judici contra un home per a qui la Fiscalia sol·licita set anys de presó per presumptament abusar sexualment de manera continuada d’una menor d’edat, neta de la seua companya sentimental, als domicilis de la parella, tant a la província de València, en un primer moment, com a la d’Alacant, amb posterioritat.

Els fets van passar, segons relata el Ministeri Públic en el seu escrit de conclusions, des de l’any 2002, quan la noia tenia 4 anys, fins a finals del 2009, quan va fer 11 anys.

L’acusat aprofitava els moments en què es quedava tot sol amb la menor per fer-li tocaments i obligar-la a tocar-li a ell els seus genitals i a masturbar-lo, segons la versió acusatòria. També, en alguna ocasió, va arribar a mostrar a la nena vídeos d’alt contingut sexual, d’acord amb el relat de la Fiscalia, que qualifica els fets com delictes continuats d’abús i de provocació sexual.

Últimes notícies

Els canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura arrancaran prompte, segons Aagesen

Sara Aagesen assegura que el procés per a canviar les regles d’explotació del transvasament Tajo-Segura s’iniciarà prompte i remarca que es farà amb participació dels agents implicats i criteris tècnics i científics.

Salomé Pradas admet al jutjat que és seua la nota manuscrita sobre la DANA

L’exconsellera de Justícia i Interior Salomé Pradas ha comparegut al jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA per a reconéixer que és seua la nota manuscrita amb instruccions per als avisos Es-Alert.

Luis Barcala tornarà a optar a l’alcaldia d’Alacant amb el suport de la direcció estatal del PP

Luis Barcala tornarà a ser el candidat del PP a l’alcaldia d’Alacant en les eleccions municipals de maig de 2027, segons ha avançat el secretari general del partit, Miguel Tellado, durant una visita a les Fogueres.

La dona del president renuncia a seguir en la Diputació i Barrachina defensa que és una decisió personal

La parella de Juanfran Pérez Llorca ha decidit no renovar la plaça en comissió de servicis en la Diputació de València, que deixarà en setembre, mentre Miguel Barrachina acusa l’oposició de perseguir persones innocents. El portaveu del Consell també ha defensat que Vox interpretarà favorablement la proposta de pressupostos de la Generalitat.

Tres joves detinguts per una agressió sexual a una dona de 25 anys a Elda

La Policia Nacional ha detingut tres joves a Elda, dos de 25 anys i un de 20, per la presumpta agressió sexual a una dona de 25 anys durant les festes de Moros i Cristians.

Avís groc este dissabte al litoral dAlacant per forts fenòmens costaners

Aemet ha activat per a este dissabte de matinada un avís groc al litoral dAlacant per vents forts i mala mar, amb onades que podran arribar als tres metres dalçada.

Els hotels de València s’omplin amb els Gay Games i superen el 76% d’ocupació

Els hotels de València esperen una ocupació mitjana superior al 76% durant els Gay Games, amb pics del 83,2% el primer cap de setmana i una tarifa mitjana de 168 euros per nit.

Compromís denuncia quasi 800.000 euros d’À Punt en bous mentres retalla continguts socials

Compromís acusa À Punt d’haver destinat 743.545 euros públics a 19 retransmissions taurines des de 2025 i critica que s’hagen deixat de cobrir mobilitzacions socials i educatives mentre s’emetien bous.