L’accident de trànsit que li va salvar la vida a Antonio Resines

Antonio Resines en 'La Resistencia'

Antonio Resines es va obrir en el programa de Bertín Osborne | Movistar

 

Testimoni demolidor el d’Antonio Resines en ‘Mi casa es la tuya’. Com la majoria de convidats al programa de Bertín Osborne, el mític actor espanyol i protagonista de ‘Los Serrano’ es va obrir en canal per explicar una de les experiències més crues de la seua vida. Va ser en l’any 2015 quan tot va fer un gir dramàtic després d’un accident de trànsit que, paradoxalment, li va salvar la vida.

 

Segons explica l’actor, quan estava en l’hospital li van efectuar unes proves i, gràcies a elles, va saber que patia anèmia. Les proves posteriors confirmarien la tràgica notícia: «Em va fer una colonoscòpia perquè perdia molta sang. I em van detectar càncer colonorectal», assegura Resines. 

 

Angina de pit i càncer de còlon

A pesar de la seua delicada situació, tot empitjoraria un temps després: «Un anestesista i un cardiòleg em van preguntar si quan pujava escales m’ofegava. Vaig dir que sí, que notava que em cremava. Em van dir que tenia una angina de pit». Un càncer i una angina de pit que, sense el seu ingrés en urgències per l’accident de trànsit, podrien haver anat a pitjor.

 

«Quan em van dir que tenia càncer, no em va importar. Em van dir, ‘la notícia mala és que tens càncer. La bona és que està molt localitzat i es pot llevar’. Davant eixa afirmació em vaig quedar molt tranquil. Però quan em van dir que tenia una angina de pit… to el  món sap que el cor mana», assegura. 

 

Afortunadament, Resines es va poder recuperar dels problemes de salut i va seguir ampliant la seua dilatada trajectòria en la televisió. A pesar de tot, l’actor es considera afortunat: «Vaig tindre una sort de collons. No vaig haver de fer ràdio ni químio», confessa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.