13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

L’accident de trànsit que li va salvar la vida a Antonio Resines

Antonio Resines en 'La Resistencia'

Antonio Resines es va obrir en el programa de Bertín Osborne | Movistar

 

Testimoni demolidor el d’Antonio Resines en ‘Mi casa es la tuya’. Com la majoria de convidats al programa de Bertín Osborne, el mític actor espanyol i protagonista de ‘Los Serrano’ es va obrir en canal per explicar una de les experiències més crues de la seua vida. Va ser en l’any 2015 quan tot va fer un gir dramàtic després d’un accident de trànsit que, paradoxalment, li va salvar la vida.

 

Segons explica l’actor, quan estava en l’hospital li van efectuar unes proves i, gràcies a elles, va saber que patia anèmia. Les proves posteriors confirmarien la tràgica notícia: «Em va fer una colonoscòpia perquè perdia molta sang. I em van detectar càncer colonorectal», assegura Resines. 

 

Angina de pit i càncer de còlon

A pesar de la seua delicada situació, tot empitjoraria un temps després: «Un anestesista i un cardiòleg em van preguntar si quan pujava escales m’ofegava. Vaig dir que sí, que notava que em cremava. Em van dir que tenia una angina de pit». Un càncer i una angina de pit que, sense el seu ingrés en urgències per l’accident de trànsit, podrien haver anat a pitjor.

 

«Quan em van dir que tenia càncer, no em va importar. Em van dir, ‘la notícia mala és que tens càncer. La bona és que està molt localitzat i es pot llevar’. Davant eixa afirmació em vaig quedar molt tranquil. Però quan em van dir que tenia una angina de pit… to el  món sap que el cor mana», assegura. 

 

Afortunadament, Resines es va poder recuperar dels problemes de salut i va seguir ampliant la seua dilatada trajectòria en la televisió. A pesar de tot, l’actor es considera afortunat: «Vaig tindre una sort de collons. No vaig haver de fer ràdio ni químio», confessa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.