L’accident de trànsit que li va salvar la vida a Antonio Resines

Antonio Resines en 'La Resistencia'

Antonio Resines es va obrir en el programa de Bertín Osborne | Movistar

 

Testimoni demolidor el d’Antonio Resines en ‘Mi casa es la tuya’. Com la majoria de convidats al programa de Bertín Osborne, el mític actor espanyol i protagonista de ‘Los Serrano’ es va obrir en canal per explicar una de les experiències més crues de la seua vida. Va ser en l’any 2015 quan tot va fer un gir dramàtic després d’un accident de trànsit que, paradoxalment, li va salvar la vida.

 

Segons explica l’actor, quan estava en l’hospital li van efectuar unes proves i, gràcies a elles, va saber que patia anèmia. Les proves posteriors confirmarien la tràgica notícia: «Em va fer una colonoscòpia perquè perdia molta sang. I em van detectar càncer colonorectal», assegura Resines. 

 

Angina de pit i càncer de còlon

A pesar de la seua delicada situació, tot empitjoraria un temps després: «Un anestesista i un cardiòleg em van preguntar si quan pujava escales m’ofegava. Vaig dir que sí, que notava que em cremava. Em van dir que tenia una angina de pit». Un càncer i una angina de pit que, sense el seu ingrés en urgències per l’accident de trànsit, podrien haver anat a pitjor.

 

«Quan em van dir que tenia càncer, no em va importar. Em van dir, ‘la notícia mala és que tens càncer. La bona és que està molt localitzat i es pot llevar’. Davant eixa afirmació em vaig quedar molt tranquil. Però quan em van dir que tenia una angina de pit… to el  món sap que el cor mana», assegura. 

 

Afortunadament, Resines es va poder recuperar dels problemes de salut i va seguir ampliant la seua dilatada trajectòria en la televisió. A pesar de tot, l’actor es considera afortunat: «Vaig tindre una sort de collons. No vaig haver de fer ràdio ni químio», confessa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.