L’accident de trànsit que li va salvar la vida a Antonio Resines

Antonio Resines en 'La Resistencia'

Antonio Resines es va obrir en el programa de Bertín Osborne | Movistar

 

Testimoni demolidor el d’Antonio Resines en ‘Mi casa es la tuya’. Com la majoria de convidats al programa de Bertín Osborne, el mític actor espanyol i protagonista de ‘Los Serrano’ es va obrir en canal per explicar una de les experiències més crues de la seua vida. Va ser en l’any 2015 quan tot va fer un gir dramàtic després d’un accident de trànsit que, paradoxalment, li va salvar la vida.

 

Segons explica l’actor, quan estava en l’hospital li van efectuar unes proves i, gràcies a elles, va saber que patia anèmia. Les proves posteriors confirmarien la tràgica notícia: «Em va fer una colonoscòpia perquè perdia molta sang. I em van detectar càncer colonorectal», assegura Resines. 

 

Angina de pit i càncer de còlon

A pesar de la seua delicada situació, tot empitjoraria un temps després: «Un anestesista i un cardiòleg em van preguntar si quan pujava escales m’ofegava. Vaig dir que sí, que notava que em cremava. Em van dir que tenia una angina de pit». Un càncer i una angina de pit que, sense el seu ingrés en urgències per l’accident de trànsit, podrien haver anat a pitjor.

 

«Quan em van dir que tenia càncer, no em va importar. Em van dir, ‘la notícia mala és que tens càncer. La bona és que està molt localitzat i es pot llevar’. Davant eixa afirmació em vaig quedar molt tranquil. Però quan em van dir que tenia una angina de pit… to el  món sap que el cor mana», assegura. 

 

Afortunadament, Resines es va poder recuperar dels problemes de salut i va seguir ampliant la seua dilatada trajectòria en la televisió. A pesar de tot, l’actor es considera afortunat: «Vaig tindre una sort de collons. No vaig haver de fer ràdio ni químio», confessa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.