L’accident de trànsit que li va salvar la vida a Antonio Resines

Antonio Resines en 'La Resistencia'

Antonio Resines es va obrir en el programa de Bertín Osborne | Movistar

 

Testimoni demolidor el d’Antonio Resines en ‘Mi casa es la tuya’. Com la majoria de convidats al programa de Bertín Osborne, el mític actor espanyol i protagonista de ‘Los Serrano’ es va obrir en canal per explicar una de les experiències més crues de la seua vida. Va ser en l’any 2015 quan tot va fer un gir dramàtic després d’un accident de trànsit que, paradoxalment, li va salvar la vida.

 

Segons explica l’actor, quan estava en l’hospital li van efectuar unes proves i, gràcies a elles, va saber que patia anèmia. Les proves posteriors confirmarien la tràgica notícia: «Em va fer una colonoscòpia perquè perdia molta sang. I em van detectar càncer colonorectal», assegura Resines. 

 

Angina de pit i càncer de còlon

A pesar de la seua delicada situació, tot empitjoraria un temps després: «Un anestesista i un cardiòleg em van preguntar si quan pujava escales m’ofegava. Vaig dir que sí, que notava que em cremava. Em van dir que tenia una angina de pit». Un càncer i una angina de pit que, sense el seu ingrés en urgències per l’accident de trànsit, podrien haver anat a pitjor.

 

«Quan em van dir que tenia càncer, no em va importar. Em van dir, ‘la notícia mala és que tens càncer. La bona és que està molt localitzat i es pot llevar’. Davant eixa afirmació em vaig quedar molt tranquil. Però quan em van dir que tenia una angina de pit… to el  món sap que el cor mana», assegura. 

 

Afortunadament, Resines es va poder recuperar dels problemes de salut i va seguir ampliant la seua dilatada trajectòria en la televisió. A pesar de tot, l’actor es considera afortunat: «Vaig tindre una sort de collons. No vaig haver de fer ràdio ni químio», confessa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.