Recordes a Chechu de ‘Médico de familia’? Així li ha canviat la vida

 

Sense cap dubte, una de les sèries de televisió que més èxit ha conseguit en el nostre país és ‘Médico de familia‘. Una producció, protagonitzada per Emilio Aragón, a on s’explicava la vida d’un metge vidu i pare de tres fills, precisament, un d’estos era interpretat per Aarón Guerrero. En concret, donava vida a Chechu, el germà mitjà que no deixava de fer maldats.

 

Des de la dècada dels 90, en què aquella va triomfar, ha ‘plogut’ molt i la vida d’este actor ha canviat notablement. Tant és així que ara ha substituït els platós de televisió pel món empresarial, a on ha aconseguit gran rellevància.

La vida actual de Guerrero

Després del ‘boom’ conseguit per ‘Médico de familia‘ va continuar amb la interpretació en la sèrie ‘Ana y los 7‘. Més tard, va deixar esta de costat, però, l’any 2014, va tornar a la ‘petita pantalla’ com a concursant de ‘Mira quién salta!’.

 

No obstant això, Aarón Guerrero ha estat allunyat dels mitjans de comunicació. Això sí, el seu nom eixia a la llum fa uns mesos per haver sigut parella d’Alexia Rivas, la ja ex d’Alfonso Merlos.

 

Ara ha sigut ‘Vanitatis’ qui ha fet que torne a l’actualitat amb una entrevista a on revela quina és la seua vida present. Així, s’ha descobert que el madrileny, que amb 33 anys, és pare d’un xiquet de dos anys.

 

No obstant això, a on més s’ha posat l’accent és en la seua faceta professional. En eixe sentit, s’ha descobert que ha triomfat empresarialment perquè és propietari de l’empresa ‘Grup Malaje‘ amb la que ha posat en marxa diferents locals repartits per la ciutat de Madrid.

 

En concret, ha explicat que compta amb els següents: «Un és ‘La Malaje‘. Després, ‘La Tía Feli‘, que són les tres cerveseries, i ‘Bacaro‘, que són els dos restaurants italians».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuinant en família. @elfogondetrifon @manumalaje #cocinandoalsur #somosmalajes #alsur

Una publicació compartida per Aaron Guerrero (@ aarongue7) el

 

Sembla que esta faceta empresarial, Guerrero la va desenvolupar ja amb només 22 anys, ja que va començar a gestionar locals de nit. I, poc després, va decidir deixar estos per posar en marxa el seu primer restaurant, d’alta costura, amb el que va aprendre molt.

 

Un aprenentatge que ara l’ha portat a tindre una sòlida empresa, al costat del seu soci Manu Urbà. Gràcies a esta empresa li ha permès tenir una vida plena i plena d’èxit lluny de la interpretació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.

L’IVIE xifra en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató en l’economia valenciana

La Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich van generar 36,1 milions d'impacte directe i més de mil ocupacions, amb l'hostaleria com a gran beneficiada. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la marató i va fregar els 14 en el mitjà, impulsat per l'alta presència de corredors estrangers.

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.