Recordes a Chechu de ‘Médico de familia’? Així li ha canviat la vida

 

Sense cap dubte, una de les sèries de televisió que més èxit ha conseguit en el nostre país és ‘Médico de familia‘. Una producció, protagonitzada per Emilio Aragón, a on s’explicava la vida d’un metge vidu i pare de tres fills, precisament, un d’estos era interpretat per Aarón Guerrero. En concret, donava vida a Chechu, el germà mitjà que no deixava de fer maldats.

 

Des de la dècada dels 90, en què aquella va triomfar, ha ‘plogut’ molt i la vida d’este actor ha canviat notablement. Tant és així que ara ha substituït els platós de televisió pel món empresarial, a on ha aconseguit gran rellevància.

La vida actual de Guerrero

Després del ‘boom’ conseguit per ‘Médico de familia‘ va continuar amb la interpretació en la sèrie ‘Ana y los 7‘. Més tard, va deixar esta de costat, però, l’any 2014, va tornar a la ‘petita pantalla’ com a concursant de ‘Mira quién salta!’.

 

No obstant això, Aarón Guerrero ha estat allunyat dels mitjans de comunicació. Això sí, el seu nom eixia a la llum fa uns mesos per haver sigut parella d’Alexia Rivas, la ja ex d’Alfonso Merlos.

 

Ara ha sigut ‘Vanitatis’ qui ha fet que torne a l’actualitat amb una entrevista a on revela quina és la seua vida present. Així, s’ha descobert que el madrileny, que amb 33 anys, és pare d’un xiquet de dos anys.

 

No obstant això, a on més s’ha posat l’accent és en la seua faceta professional. En eixe sentit, s’ha descobert que ha triomfat empresarialment perquè és propietari de l’empresa ‘Grup Malaje‘ amb la que ha posat en marxa diferents locals repartits per la ciutat de Madrid.

 

En concret, ha explicat que compta amb els següents: «Un és ‘La Malaje‘. Després, ‘La Tía Feli‘, que són les tres cerveseries, i ‘Bacaro‘, que són els dos restaurants italians».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuinant en família. @elfogondetrifon @manumalaje #cocinandoalsur #somosmalajes #alsur

Una publicació compartida per Aaron Guerrero (@ aarongue7) el

 

Sembla que esta faceta empresarial, Guerrero la va desenvolupar ja amb només 22 anys, ja que va començar a gestionar locals de nit. I, poc després, va decidir deixar estos per posar en marxa el seu primer restaurant, d’alta costura, amb el que va aprendre molt.

 

Un aprenentatge que ara l’ha portat a tindre una sòlida empresa, al costat del seu soci Manu Urbà. Gràcies a esta empresa li ha permès tenir una vida plena i plena d’èxit lluny de la interpretació.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.