Recordes a Chechu de ‘Médico de familia’? Així li ha canviat la vida

 

Sense cap dubte, una de les sèries de televisió que més èxit ha conseguit en el nostre país és ‘Médico de familia‘. Una producció, protagonitzada per Emilio Aragón, a on s’explicava la vida d’un metge vidu i pare de tres fills, precisament, un d’estos era interpretat per Aarón Guerrero. En concret, donava vida a Chechu, el germà mitjà que no deixava de fer maldats.

 

Des de la dècada dels 90, en què aquella va triomfar, ha ‘plogut’ molt i la vida d’este actor ha canviat notablement. Tant és així que ara ha substituït els platós de televisió pel món empresarial, a on ha aconseguit gran rellevància.

La vida actual de Guerrero

Després del ‘boom’ conseguit per ‘Médico de familia‘ va continuar amb la interpretació en la sèrie ‘Ana y los 7‘. Més tard, va deixar esta de costat, però, l’any 2014, va tornar a la ‘petita pantalla’ com a concursant de ‘Mira quién salta!’.

 

No obstant això, Aarón Guerrero ha estat allunyat dels mitjans de comunicació. Això sí, el seu nom eixia a la llum fa uns mesos per haver sigut parella d’Alexia Rivas, la ja ex d’Alfonso Merlos.

 

Ara ha sigut ‘Vanitatis’ qui ha fet que torne a l’actualitat amb una entrevista a on revela quina és la seua vida present. Així, s’ha descobert que el madrileny, que amb 33 anys, és pare d’un xiquet de dos anys.

 

No obstant això, a on més s’ha posat l’accent és en la seua faceta professional. En eixe sentit, s’ha descobert que ha triomfat empresarialment perquè és propietari de l’empresa ‘Grup Malaje‘ amb la que ha posat en marxa diferents locals repartits per la ciutat de Madrid.

 

En concret, ha explicat que compta amb els següents: «Un és ‘La Malaje‘. Després, ‘La Tía Feli‘, que són les tres cerveseries, i ‘Bacaro‘, que són els dos restaurants italians».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuinant en família. @elfogondetrifon @manumalaje #cocinandoalsur #somosmalajes #alsur

Una publicació compartida per Aaron Guerrero (@ aarongue7) el

 

Sembla que esta faceta empresarial, Guerrero la va desenvolupar ja amb només 22 anys, ja que va començar a gestionar locals de nit. I, poc després, va decidir deixar estos per posar en marxa el seu primer restaurant, d’alta costura, amb el que va aprendre molt.

 

Un aprenentatge que ara l’ha portat a tindre una sòlida empresa, al costat del seu soci Manu Urbà. Gràcies a esta empresa li ha permès tenir una vida plena i plena d’èxit lluny de la interpretació.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.