Recordes a Chechu de ‘Médico de familia’? Així li ha canviat la vida

 

Sense cap dubte, una de les sèries de televisió que més èxit ha conseguit en el nostre país és ‘Médico de familia‘. Una producció, protagonitzada per Emilio Aragón, a on s’explicava la vida d’un metge vidu i pare de tres fills, precisament, un d’estos era interpretat per Aarón Guerrero. En concret, donava vida a Chechu, el germà mitjà que no deixava de fer maldats.

 

Des de la dècada dels 90, en què aquella va triomfar, ha ‘plogut’ molt i la vida d’este actor ha canviat notablement. Tant és així que ara ha substituït els platós de televisió pel món empresarial, a on ha aconseguit gran rellevància.

La vida actual de Guerrero

Després del ‘boom’ conseguit per ‘Médico de familia‘ va continuar amb la interpretació en la sèrie ‘Ana y los 7‘. Més tard, va deixar esta de costat, però, l’any 2014, va tornar a la ‘petita pantalla’ com a concursant de ‘Mira quién salta!’.

 

No obstant això, Aarón Guerrero ha estat allunyat dels mitjans de comunicació. Això sí, el seu nom eixia a la llum fa uns mesos per haver sigut parella d’Alexia Rivas, la ja ex d’Alfonso Merlos.

 

Ara ha sigut ‘Vanitatis’ qui ha fet que torne a l’actualitat amb una entrevista a on revela quina és la seua vida present. Així, s’ha descobert que el madrileny, que amb 33 anys, és pare d’un xiquet de dos anys.

 

No obstant això, a on més s’ha posat l’accent és en la seua faceta professional. En eixe sentit, s’ha descobert que ha triomfat empresarialment perquè és propietari de l’empresa ‘Grup Malaje‘ amb la que ha posat en marxa diferents locals repartits per la ciutat de Madrid.

 

En concret, ha explicat que compta amb els següents: «Un és ‘La Malaje‘. Després, ‘La Tía Feli‘, que són les tres cerveseries, i ‘Bacaro‘, que són els dos restaurants italians».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuinant en família. @elfogondetrifon @manumalaje #cocinandoalsur #somosmalajes #alsur

Una publicació compartida per Aaron Guerrero (@ aarongue7) el

 

Sembla que esta faceta empresarial, Guerrero la va desenvolupar ja amb només 22 anys, ja que va començar a gestionar locals de nit. I, poc després, va decidir deixar estos per posar en marxa el seu primer restaurant, d’alta costura, amb el que va aprendre molt.

 

Un aprenentatge que ara l’ha portat a tindre una sòlida empresa, al costat del seu soci Manu Urbà. Gràcies a esta empresa li ha permès tenir una vida plena i plena d’èxit lluny de la interpretació.

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.