Recordes a Chechu de ‘Médico de familia’? Així li ha canviat la vida

 

Sense cap dubte, una de les sèries de televisió que més èxit ha conseguit en el nostre país és ‘Médico de familia‘. Una producció, protagonitzada per Emilio Aragón, a on s’explicava la vida d’un metge vidu i pare de tres fills, precisament, un d’estos era interpretat per Aarón Guerrero. En concret, donava vida a Chechu, el germà mitjà que no deixava de fer maldats.

 

Des de la dècada dels 90, en què aquella va triomfar, ha ‘plogut’ molt i la vida d’este actor ha canviat notablement. Tant és així que ara ha substituït els platós de televisió pel món empresarial, a on ha aconseguit gran rellevància.

La vida actual de Guerrero

Després del ‘boom’ conseguit per ‘Médico de familia‘ va continuar amb la interpretació en la sèrie ‘Ana y los 7‘. Més tard, va deixar esta de costat, però, l’any 2014, va tornar a la ‘petita pantalla’ com a concursant de ‘Mira quién salta!’.

 

No obstant això, Aarón Guerrero ha estat allunyat dels mitjans de comunicació. Això sí, el seu nom eixia a la llum fa uns mesos per haver sigut parella d’Alexia Rivas, la ja ex d’Alfonso Merlos.

 

Ara ha sigut ‘Vanitatis’ qui ha fet que torne a l’actualitat amb una entrevista a on revela quina és la seua vida present. Així, s’ha descobert que el madrileny, que amb 33 anys, és pare d’un xiquet de dos anys.

 

No obstant això, a on més s’ha posat l’accent és en la seua faceta professional. En eixe sentit, s’ha descobert que ha triomfat empresarialment perquè és propietari de l’empresa ‘Grup Malaje‘ amb la que ha posat en marxa diferents locals repartits per la ciutat de Madrid.

 

En concret, ha explicat que compta amb els següents: «Un és ‘La Malaje‘. Després, ‘La Tía Feli‘, que són les tres cerveseries, i ‘Bacaro‘, que són els dos restaurants italians».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuinant en família. @elfogondetrifon @manumalaje #cocinandoalsur #somosmalajes #alsur

Una publicació compartida per Aaron Guerrero (@ aarongue7) el

 

Sembla que esta faceta empresarial, Guerrero la va desenvolupar ja amb només 22 anys, ja que va començar a gestionar locals de nit. I, poc després, va decidir deixar estos per posar en marxa el seu primer restaurant, d’alta costura, amb el que va aprendre molt.

 

Un aprenentatge que ara l’ha portat a tindre una sòlida empresa, al costat del seu soci Manu Urbà. Gràcies a esta empresa li ha permès tenir una vida plena i plena d’èxit lluny de la interpretació.

Últimes notícies

Catalá acusa Bernabé de acovardar-se i de posar-se de perfil davant l’acampada docent a la plaça de la Verge

La alcaldessa de València, María José Catalá, critica durament la delegada del Govern, Pilar Bernabé, a qui acusa d’estar acovardada després de l’incident de diumenge i de no intervindre en l’acampada de docents a la plaça de la Verge en ple 700 aniversari del Corpus.

Morant acusa Pérez Llorca de rebutjar la bilateral sobre finançament per a guanyar punts amb Feijóo

Diana Morant acusa Juanfran Pérez Llorca de renunciar a una reunió bilateral amb Hisenda sobre el nou model de finançament autonòmic per a agradar a Alberto Núñez Feijóo. La líder del PSPV critica també la maniobra de Feijóo amb Junts i PNV i detecta una pulsió de canvi polític en la Comunitat Valenciana.

Importaco supera els 1.000 milions de facturació i eleva el benefici un 36,8 % en 2025

Importaco tanca 2025 amb una facturació rècord de 1.012 milions d’euros i un benefici net de 41,4 milions, un 36,8 % més que en 2024, impulsada pels negocis de fruits secs i aigua mineral.

Bernabé reclama al PP que parle amb el professorat acampat a la plaça de la Verge de València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, insta la Generalitat i l'Ajuntament de València, governats pel PP, a dialogar amb els professors acampats a la plaça de la Verge en el marc de la vaga indefinida de l'ensenyament públic no universitari, i alerta que el conflicte es pot agreujar si no s'assumixen responsabilitats polítiques.

Barrachina defensa uns pressupostos que complixen amb l’agricultura valenciana en lloc de perseguir-la

El conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina, defensa en Les Corts uns comptes de 2026 de fins a 765 milions, que qualifica de favorables al camp valencià, mentres PSPV i Compromís els consideren insuficients i critiquen la falta de gestió.

Un exassessor del PP de València s’asseurà al banc dels acusats per mentir en el cas Imelsa

El Jutjat d’Instrucció 12 de València obri juí oral contra l’exassessor del PP Jesús Gordillo, a qui la Fiscalia acusa de fals testimoni per canviar la seua declaració sobre les suposades corrupteles d’Alfonso Grau en el cas Imelsa.

Avís groc dijous al litoral de València per temperatures màximes de 36 graus

Aemet activa per a dijous l’avís groc al litoral de la província de València per temperatures màximes que poden arribar als 36 graus entre les 14 i les 20 hores.

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.