Un pare aconsegueix gràcies a TikTok una engrunsadora per a la seua filla en cadira de rodes

Un pare de Tomares (Sevilla) a la fi aconsegueix el seu objectiu. Havia difós un vídeo en TikTok demandant la instal·lació d’una engrunsadora adaptada per als xiquets en cadira de rodes amb necessitats de mobilitat com la seua filla.

 

L’Ajuntament ha fet cas al pare gràcies a la virilització del seu missatge en xarxes socials.

Per fi, María, una xicoteta amb necessitats especials de Tomares, podrà balancejar-se des d’una engrunsadora. El seu pare porta un any intentant que l’Ajuntament instal·lara una engrunsadora adaptat en algun dels 28 parcs infantils del municipi.

 

Ho han aconseguit quasi un any més tard

 

El pare de Tomares avisava en el vídeo de TikTok que estava «indignat«, ja que l’Ajuntament havia promés complir les seues peticions en moltes ocasions i no complia amb la seua paraula.

El passat 28 de desembre, l’Ajuntament comunicava que anava a iniciar d'»immediat» tots els tràmits administratius perquè al començament de 2022 comence la instal·lació en la localitat d’un gronxador adaptat per a cadires de rodes «del qual puguen fer ús tots aquells xiquets de la localitat amb mobilitat reduïda».

L’Ajuntament assegura en un comunicat el següent: «L’Ajuntament de Tomares sempre ha mantingut en ferm el seu compromís d’instal·lar aquesta engrunsadora adaptada per a cadira de rodes, un compromís que es manté i serà realitat molt prompte, perquè els xicotets del municipi amb capacitats diferents puguen gaudir jugant igual que la resta de xiquets».

«Atesa la demanda d’una família, que sol·licita la instal·lació en Tomares d’una engrunsadora adaptada per a cadira de rodes del qual puga fer ús la seua filla, l’Ajuntament iniciarà res més comence el 2022, tots els procediments administratius necessaris per a l’adquisició d’aquesta engrunsadora certificada, així com per a la contractació d’una empresa homologada especialitzada en la instal·lació d’aquest tipus de jocs», afigen.

 

 

Gràcies a tot el suport dels usuaris de la xarxa social, el pare ha volgut donar les gràcies per tots els missatges que ha rebut. «Torne a confiar en la societat«, agraïa el pare que a la fi ha aconseguit el que demanava des de fa quasi un any.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.