Anuncios

Alacant ofereix dos beques per a estudiar el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània

 

L’Ajuntament d’Alacant ofereix dos beques de formació per un total de 4.000 € per a poder estudiar el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània, així ho ha donat a conéixer la regidoria de Comerç i Hostaleria, Lidia López, iniciativa duta a terme a través d’un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Alacant.

Com ha explicat la regidora Lidia López convocant estes dos beques el que es pretén és “secundar i reconéixer a través de l’Ajuntament el talent dels nous cuiners i l’excel·lència acadèmica, oferint formació especialitzada i beques que motiven als emprenedors i xefs alacantins de futur, perquè puguen aprendre de la mà dels millors i més reconeguts mestres arrossers i nasca una nova pedrera de professionals”.

Anuncios

Les persones que vulguen participar en el procés selectiu per a poder optar a aconseguir estes dos beques, de 2.000 € cadascuna, hauran d’estar empadronades a la ciutat d’Alacant, tindre un títol d’educació superior, o estar cursant este títol d’educació superior i que li queden menys de 18 crèdits per a la seua obtenció.

Des de la regidoria de Comerç i Hostaleria aconsegueixen mitjançant la formació i amb esta aliança amb la Universitat d’Alacant, aconseguir el màxim reconeixement per a l’oferta gastronòmica de la ciutat i al seu torn generar coneixement, apostant per professionals amb inquietuds i interés en la investigació gastronòmica que revertisca en la qualitat de la gastronomia local i en la marca que ha creat l’Ajuntament amb Alacant Ciutat de l’Arròs.

L’edil de Comerç i Hostaleria ha animat a optar a estes beques, i al seu torn ha posat en valor la iniciativa amb la qual “es fa costat també al sector de l’hostaleria, el qual és un motor de l’activitat econòmica creador d’ocupació i essencial atractiu per a Alacant com a destinació turística”.

Els alumnes del Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània Aplicada podran aprendre amb els millors cuiners de la província d’Alacant.

El curs formatiu s’inicia el mes d’octubre, els dilluns i dimarts, de manera en línia i semipresencial, i les classes són impartides al campus de la Universitat d’Alacant i en el CdT Marina Alta de Dénia i en l’Institut de Tecnologies Turístiques Inva.tur de Benidorm, i aconsegueixen amb el Màster un títol universitari amb una gran demanda de formació.

L’alumnat podrà aplicar les noves tècniques d’alta cuina dels arrossos, i aprendrà a desenvolupar noves habilitats creatives, així com les diferents metodologies de treball amb les quals aconseguir un alt nivell d’excel·lència tècnica i els coneixements necessaris per a dur a terme una carrera professional destacada que els permetrà innovar des de la tradició.

El programa especialitzat, títol propi de la Universitat d’Alacant, ja té obert el seu període de preinscripció, les places són limitades per a garantir una formació personalitzada amb pràctiques, i es pot obtindre informació a través del mail master.dietamed@ua.es, en el telèfon 610 48 89 91, i en https:// masterarrocesyaltacocina.ua.es

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.
Anuncios