Alacant ofereix dos beques per a estudiar el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània

 

L’Ajuntament d’Alacant ofereix dos beques de formació per un total de 4.000 € per a poder estudiar el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània, així ho ha donat a conéixer la regidoria de Comerç i Hostaleria, Lidia López, iniciativa duta a terme a través d’un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Alacant.

Com ha explicat la regidora Lidia López convocant estes dos beques el que es pretén és “secundar i reconéixer a través de l’Ajuntament el talent dels nous cuiners i l’excel·lència acadèmica, oferint formació especialitzada i beques que motiven als emprenedors i xefs alacantins de futur, perquè puguen aprendre de la mà dels millors i més reconeguts mestres arrossers i nasca una nova pedrera de professionals”.

Les persones que vulguen participar en el procés selectiu per a poder optar a aconseguir estes dos beques, de 2.000 € cadascuna, hauran d’estar empadronades a la ciutat d’Alacant, tindre un títol d’educació superior, o estar cursant este títol d’educació superior i que li queden menys de 18 crèdits per a la seua obtenció.

Des de la regidoria de Comerç i Hostaleria aconsegueixen mitjançant la formació i amb esta aliança amb la Universitat d’Alacant, aconseguir el màxim reconeixement per a l’oferta gastronòmica de la ciutat i al seu torn generar coneixement, apostant per professionals amb inquietuds i interés en la investigació gastronòmica que revertisca en la qualitat de la gastronomia local i en la marca que ha creat l’Ajuntament amb Alacant Ciutat de l’Arròs.

L’edil de Comerç i Hostaleria ha animat a optar a estes beques, i al seu torn ha posat en valor la iniciativa amb la qual “es fa costat també al sector de l’hostaleria, el qual és un motor de l’activitat econòmica creador d’ocupació i essencial atractiu per a Alacant com a destinació turística”.

Els alumnes del Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània Aplicada podran aprendre amb els millors cuiners de la província d’Alacant.

El curs formatiu s’inicia el mes d’octubre, els dilluns i dimarts, de manera en línia i semipresencial, i les classes són impartides al campus de la Universitat d’Alacant i en el CdT Marina Alta de Dénia i en l’Institut de Tecnologies Turístiques Inva.tur de Benidorm, i aconsegueixen amb el Màster un títol universitari amb una gran demanda de formació.

L’alumnat podrà aplicar les noves tècniques d’alta cuina dels arrossos, i aprendrà a desenvolupar noves habilitats creatives, així com les diferents metodologies de treball amb les quals aconseguir un alt nivell d’excel·lència tècnica i els coneixements necessaris per a dur a terme una carrera professional destacada que els permetrà innovar des de la tradició.

El programa especialitzat, títol propi de la Universitat d’Alacant, ja té obert el seu període de preinscripció, les places són limitades per a garantir una formació personalitzada amb pràctiques, i es pot obtindre informació a través del mail master.dietamed@ua.es, en el telèfon 610 48 89 91, i en https:// masterarrocesyaltacocina.ua.es

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.