9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Alacant ofereix dos beques per a estudiar el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània

 

L’Ajuntament d’Alacant ofereix dos beques de formació per un total de 4.000 € per a poder estudiar el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània, així ho ha donat a conéixer la regidoria de Comerç i Hostaleria, Lidia López, iniciativa duta a terme a través d’un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Alacant.

Com ha explicat la regidora Lidia López convocant estes dos beques el que es pretén és “secundar i reconéixer a través de l’Ajuntament el talent dels nous cuiners i l’excel·lència acadèmica, oferint formació especialitzada i beques que motiven als emprenedors i xefs alacantins de futur, perquè puguen aprendre de la mà dels millors i més reconeguts mestres arrossers i nasca una nova pedrera de professionals”.

Les persones que vulguen participar en el procés selectiu per a poder optar a aconseguir estes dos beques, de 2.000 € cadascuna, hauran d’estar empadronades a la ciutat d’Alacant, tindre un títol d’educació superior, o estar cursant este títol d’educació superior i que li queden menys de 18 crèdits per a la seua obtenció.

Des de la regidoria de Comerç i Hostaleria aconsegueixen mitjançant la formació i amb esta aliança amb la Universitat d’Alacant, aconseguir el màxim reconeixement per a l’oferta gastronòmica de la ciutat i al seu torn generar coneixement, apostant per professionals amb inquietuds i interés en la investigació gastronòmica que revertisca en la qualitat de la gastronomia local i en la marca que ha creat l’Ajuntament amb Alacant Ciutat de l’Arròs.

L’edil de Comerç i Hostaleria ha animat a optar a estes beques, i al seu torn ha posat en valor la iniciativa amb la qual “es fa costat també al sector de l’hostaleria, el qual és un motor de l’activitat econòmica creador d’ocupació i essencial atractiu per a Alacant com a destinació turística”.

Els alumnes del Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània Aplicada podran aprendre amb els millors cuiners de la província d’Alacant.

El curs formatiu s’inicia el mes d’octubre, els dilluns i dimarts, de manera en línia i semipresencial, i les classes són impartides al campus de la Universitat d’Alacant i en el CdT Marina Alta de Dénia i en l’Institut de Tecnologies Turístiques Inva.tur de Benidorm, i aconsegueixen amb el Màster un títol universitari amb una gran demanda de formació.

L’alumnat podrà aplicar les noves tècniques d’alta cuina dels arrossos, i aprendrà a desenvolupar noves habilitats creatives, així com les diferents metodologies de treball amb les quals aconseguir un alt nivell d’excel·lència tècnica i els coneixements necessaris per a dur a terme una carrera professional destacada que els permetrà innovar des de la tradició.

El programa especialitzat, títol propi de la Universitat d’Alacant, ja té obert el seu període de preinscripció, les places són limitades per a garantir una formació personalitzada amb pràctiques, i es pot obtindre informació a través del mail master.dietamed@ua.es, en el telèfon 610 48 89 91, i en https:// masterarrocesyaltacocina.ua.es

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.