Alacant ofereix dos beques per a estudiar el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània

 

L’Ajuntament d’Alacant ofereix dos beques de formació per un total de 4.000 € per a poder estudiar el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània, així ho ha donat a conéixer la regidoria de Comerç i Hostaleria, Lidia López, iniciativa duta a terme a través d’un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Alacant.

Com ha explicat la regidora Lidia López convocant estes dos beques el que es pretén és “secundar i reconéixer a través de l’Ajuntament el talent dels nous cuiners i l’excel·lència acadèmica, oferint formació especialitzada i beques que motiven als emprenedors i xefs alacantins de futur, perquè puguen aprendre de la mà dels millors i més reconeguts mestres arrossers i nasca una nova pedrera de professionals”.

Les persones que vulguen participar en el procés selectiu per a poder optar a aconseguir estes dos beques, de 2.000 € cadascuna, hauran d’estar empadronades a la ciutat d’Alacant, tindre un títol d’educació superior, o estar cursant este títol d’educació superior i que li queden menys de 18 crèdits per a la seua obtenció.

Des de la regidoria de Comerç i Hostaleria aconsegueixen mitjançant la formació i amb esta aliança amb la Universitat d’Alacant, aconseguir el màxim reconeixement per a l’oferta gastronòmica de la ciutat i al seu torn generar coneixement, apostant per professionals amb inquietuds i interés en la investigació gastronòmica que revertisca en la qualitat de la gastronomia local i en la marca que ha creat l’Ajuntament amb Alacant Ciutat de l’Arròs.

L’edil de Comerç i Hostaleria ha animat a optar a estes beques, i al seu torn ha posat en valor la iniciativa amb la qual “es fa costat també al sector de l’hostaleria, el qual és un motor de l’activitat econòmica creador d’ocupació i essencial atractiu per a Alacant com a destinació turística”.

Els alumnes del Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània Aplicada podran aprendre amb els millors cuiners de la província d’Alacant.

El curs formatiu s’inicia el mes d’octubre, els dilluns i dimarts, de manera en línia i semipresencial, i les classes són impartides al campus de la Universitat d’Alacant i en el CdT Marina Alta de Dénia i en l’Institut de Tecnologies Turístiques Inva.tur de Benidorm, i aconsegueixen amb el Màster un títol universitari amb una gran demanda de formació.

L’alumnat podrà aplicar les noves tècniques d’alta cuina dels arrossos, i aprendrà a desenvolupar noves habilitats creatives, així com les diferents metodologies de treball amb les quals aconseguir un alt nivell d’excel·lència tècnica i els coneixements necessaris per a dur a terme una carrera professional destacada que els permetrà innovar des de la tradició.

El programa especialitzat, títol propi de la Universitat d’Alacant, ja té obert el seu període de preinscripció, les places són limitades per a garantir una formació personalitzada amb pràctiques, i es pot obtindre informació a través del mail master.dietamed@ua.es, en el telèfon 610 48 89 91, i en https:// masterarrocesyaltacocina.ua.es

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.