ALDI té previst contractar més de 220 persones a València

ALDI incrementarà la seua plantilla un 17% a Espanya fins a finalitzar l’any. Durant el segon semestre de 2021, la cadena de supermercats té previst contractar més de 1.000 col·laboradors i col·laboradores per a fer front al seu fort pla d’expansió nacional que està duent a terme des de començaments d’any.

D’estes contractacions, el 22% es concentren a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant, amb la incorporació prevista de més de 220 professionals.

Les més de 1.000 incorporacions previstes per a la segona meitat de 2021 es realitzaran per a donar suport al fort pla d’expansió i creixement de la companyia, que té previst este 2021 créixer en el nord del país, reforçant la seua presència al País Basc i arribant per primera vegada a Galícia durant l’últim trimestre de l’any.

En concret, el 37% de les noves contractacions es concentraran a Madrid; el 25%, a Catalunya i Balears; el 22%, a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant; i l’11%, a Andalusia.

Hui dia, ALDI ja compta amb més de 800 col·laboradors en la zona de València i té previst incorporar més de 220 professionals a la regió durant la segona meitat de 2021.

A tancament del primer semestre de 2021, ALDI suma una plantilla pràcticament 6.000 professionals en tota Espanya, amb l’objectiu de tancar l’any amb prop de 7.000 col·laboradors i col·laboradores. L’important volum de contractacions evidencia el fort creixement que està experimentant la companyia, que es troba en plena fase d’expansió al nostre país, on ja suma 342 establiments, una superfície comercial de més de 360.000 m² i té previst obrir al voltant de 40 nous supermercats durant 2021.

 

ALDI, en ple pla d’expansió i creixement a Espanya

 

A més del creixement comercial d’ALDI, la cadena de supermercats es troba en plena fase de creixement logístic a Espanya, on té previst ampliar la seua superfície logística en més d’un 50% en els pròxims dos anys.

La companyia compta actualment amb 109.400 m² de sòl logístic en territori nacional i ha anunciat el seu pla per a construir un nou magatzem de més de 31.000 m² a Sagunt amb l’objectiu de donar suport al seu creixement en la zona de Llevant i de l’arc mediterrani. Durant la primera meitat d’enguany, la companyia també ha posat en marxa l’ampliació de la seua plataforma logística situada a Masquefa (Barcelona), així com la de Dos Hermanas (Sevilla).

Pots veure les ofertes d’ocupació en el següent enllaç.

 

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.