19.2 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

ALDI té previst contractar més de 220 persones a València

ALDI incrementarà la seua plantilla un 17% a Espanya fins a finalitzar l’any. Durant el segon semestre de 2021, la cadena de supermercats té previst contractar més de 1.000 col·laboradors i col·laboradores per a fer front al seu fort pla d’expansió nacional que està duent a terme des de començaments d’any.

D’estes contractacions, el 22% es concentren a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant, amb la incorporació prevista de més de 220 professionals.

Les més de 1.000 incorporacions previstes per a la segona meitat de 2021 es realitzaran per a donar suport al fort pla d’expansió i creixement de la companyia, que té previst este 2021 créixer en el nord del país, reforçant la seua presència al País Basc i arribant per primera vegada a Galícia durant l’últim trimestre de l’any.

En concret, el 37% de les noves contractacions es concentraran a Madrid; el 25%, a Catalunya i Balears; el 22%, a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant; i l’11%, a Andalusia.

Hui dia, ALDI ja compta amb més de 800 col·laboradors en la zona de València i té previst incorporar més de 220 professionals a la regió durant la segona meitat de 2021.

A tancament del primer semestre de 2021, ALDI suma una plantilla pràcticament 6.000 professionals en tota Espanya, amb l’objectiu de tancar l’any amb prop de 7.000 col·laboradors i col·laboradores. L’important volum de contractacions evidencia el fort creixement que està experimentant la companyia, que es troba en plena fase d’expansió al nostre país, on ja suma 342 establiments, una superfície comercial de més de 360.000 m² i té previst obrir al voltant de 40 nous supermercats durant 2021.

 

ALDI, en ple pla d’expansió i creixement a Espanya

 

A més del creixement comercial d’ALDI, la cadena de supermercats es troba en plena fase de creixement logístic a Espanya, on té previst ampliar la seua superfície logística en més d’un 50% en els pròxims dos anys.

La companyia compta actualment amb 109.400 m² de sòl logístic en territori nacional i ha anunciat el seu pla per a construir un nou magatzem de més de 31.000 m² a Sagunt amb l’objectiu de donar suport al seu creixement en la zona de Llevant i de l’arc mediterrani. Durant la primera meitat d’enguany, la companyia també ha posat en marxa l’ampliació de la seua plataforma logística situada a Masquefa (Barcelona), així com la de Dos Hermanas (Sevilla).

Pots veure les ofertes d’ocupació en el següent enllaç.

 

Últimes notícies

Vilaplana sosté que Mazón va atendre anomenades i va respondre missatges però no va sentir sonar el seu mòbil

La periodista ha declarat que el president no va estar incomunicat durant el menjar del dia de les riuades, encara que ella no recorda que sonara el seu telèfon. Ha explicat que ell va eixir almenys una vegada per a parlar amb la consellera Salomé Pradas i que ella no va obrir un vídeo sobre les inundacions d'Utiel que va rebre en eixe moment.

Morant atribuïx a les víctimes de la dana el mèrit de forçar la dimissió de Carlos Mazón

Diana Morant ha celebrat la dimissió anunciada de Carlos Mazón i l'ha vinculada a l'empenyiment de les víctimes de la dana. Ha advertit que és només una solució parcial i ha carregat contra la falta de lideratge en el PP.

Carlos Mazón dimitix com president de la Generalitat i admet errors un any després de la DANA

Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la DANA que va deixar 229 morts. Reconeix fallades en la gestió, denuncia falta d'ajuda i demana relleu en Les Corts.

La comissió de la DANA de Les Corts cita a Sánchez, Montero i Ribera l’11 de novembre

La comissió d'investigació de la DANA en Les Corts ha fixat l'11 de novembre per a citar a Sánchez, Montero i Ribera, a més de Robles, Marlaska i Bernabé. Serien les primeres compareixences polítiques després de les de tècnics i experts.

Pluges febles a Alacant i descens generalitzat de temperatures este dilluns

El sud de la Comunitat començarà el dia més nuvolós i amb plugims aïllats en el litoral d'Alacant. Les temperatures baixaran de forma generalitzada i el vent tendirà a este.

Arranca en l’Audiència de Castelló el juí per abusos sexuals a menors en una secta

El juí per abusos sexuals a menors a l'entorn d'una secta de Vistabella comença en l'Audiència de Castelló amb la primera de tretze sessions. Es jutja a sis persones per nou delictes d'abusos continuats i associació il·lícita.

Mazón anuncia la seua dimissió com president de la Generalitat: ja no puc més

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la DANA que va deixar 229 morts. Reconeix errors, denuncia falta d'ajuda del Govern i reclama un relleu en Les Corts.

Cos ha titllat de tardana la dimissió de Mazón i ha lamentat que no convoque eleccions

Carlos Cuerpo ha considerat que la renúncia de Carlos Mazón arriba 'tard' i 'malament' i ha retret que no convoque eleccions. Ha reivindicat ajudes de 8.000 milions a València com a suport del Govern.