ALDI té previst contractar més de 220 persones a València

ALDI incrementarà la seua plantilla un 17% a Espanya fins a finalitzar l’any. Durant el segon semestre de 2021, la cadena de supermercats té previst contractar més de 1.000 col·laboradors i col·laboradores per a fer front al seu fort pla d’expansió nacional que està duent a terme des de començaments d’any.

D’estes contractacions, el 22% es concentren a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant, amb la incorporació prevista de més de 220 professionals.

Les més de 1.000 incorporacions previstes per a la segona meitat de 2021 es realitzaran per a donar suport al fort pla d’expansió i creixement de la companyia, que té previst este 2021 créixer en el nord del país, reforçant la seua presència al País Basc i arribant per primera vegada a Galícia durant l’últim trimestre de l’any.

En concret, el 37% de les noves contractacions es concentraran a Madrid; el 25%, a Catalunya i Balears; el 22%, a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant; i l’11%, a Andalusia.

Hui dia, ALDI ja compta amb més de 800 col·laboradors en la zona de València i té previst incorporar més de 220 professionals a la regió durant la segona meitat de 2021.

A tancament del primer semestre de 2021, ALDI suma una plantilla pràcticament 6.000 professionals en tota Espanya, amb l’objectiu de tancar l’any amb prop de 7.000 col·laboradors i col·laboradores. L’important volum de contractacions evidencia el fort creixement que està experimentant la companyia, que es troba en plena fase d’expansió al nostre país, on ja suma 342 establiments, una superfície comercial de més de 360.000 m² i té previst obrir al voltant de 40 nous supermercats durant 2021.

 

ALDI, en ple pla d’expansió i creixement a Espanya

 

A més del creixement comercial d’ALDI, la cadena de supermercats es troba en plena fase de creixement logístic a Espanya, on té previst ampliar la seua superfície logística en més d’un 50% en els pròxims dos anys.

La companyia compta actualment amb 109.400 m² de sòl logístic en territori nacional i ha anunciat el seu pla per a construir un nou magatzem de més de 31.000 m² a Sagunt amb l’objectiu de donar suport al seu creixement en la zona de Llevant i de l’arc mediterrani. Durant la primera meitat d’enguany, la companyia també ha posat en marxa l’ampliació de la seua plataforma logística situada a Masquefa (Barcelona), així com la de Dos Hermanas (Sevilla).

Pots veure les ofertes d’ocupació en el següent enllaç.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.