ALDI té previst contractar més de 220 persones a València

ALDI incrementarà la seua plantilla un 17% a Espanya fins a finalitzar l’any. Durant el segon semestre de 2021, la cadena de supermercats té previst contractar més de 1.000 col·laboradors i col·laboradores per a fer front al seu fort pla d’expansió nacional que està duent a terme des de començaments d’any.

D’estes contractacions, el 22% es concentren a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant, amb la incorporació prevista de més de 220 professionals.

Les més de 1.000 incorporacions previstes per a la segona meitat de 2021 es realitzaran per a donar suport al fort pla d’expansió i creixement de la companyia, que té previst este 2021 créixer en el nord del país, reforçant la seua presència al País Basc i arribant per primera vegada a Galícia durant l’últim trimestre de l’any.

En concret, el 37% de les noves contractacions es concentraran a Madrid; el 25%, a Catalunya i Balears; el 22%, a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant; i l’11%, a Andalusia.

Hui dia, ALDI ja compta amb més de 800 col·laboradors en la zona de València i té previst incorporar més de 220 professionals a la regió durant la segona meitat de 2021.

A tancament del primer semestre de 2021, ALDI suma una plantilla pràcticament 6.000 professionals en tota Espanya, amb l’objectiu de tancar l’any amb prop de 7.000 col·laboradors i col·laboradores. L’important volum de contractacions evidencia el fort creixement que està experimentant la companyia, que es troba en plena fase d’expansió al nostre país, on ja suma 342 establiments, una superfície comercial de més de 360.000 m² i té previst obrir al voltant de 40 nous supermercats durant 2021.

 

ALDI, en ple pla d’expansió i creixement a Espanya

 

A més del creixement comercial d’ALDI, la cadena de supermercats es troba en plena fase de creixement logístic a Espanya, on té previst ampliar la seua superfície logística en més d’un 50% en els pròxims dos anys.

La companyia compta actualment amb 109.400 m² de sòl logístic en territori nacional i ha anunciat el seu pla per a construir un nou magatzem de més de 31.000 m² a Sagunt amb l’objectiu de donar suport al seu creixement en la zona de Llevant i de l’arc mediterrani. Durant la primera meitat d’enguany, la companyia també ha posat en marxa l’ampliació de la seua plataforma logística situada a Masquefa (Barcelona), així com la de Dos Hermanas (Sevilla).

Pots veure les ofertes d’ocupació en el següent enllaç.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.