ALDI té previst contractar més de 220 persones a València

ALDI incrementarà la seua plantilla un 17% a Espanya fins a finalitzar l’any. Durant el segon semestre de 2021, la cadena de supermercats té previst contractar més de 1.000 col·laboradors i col·laboradores per a fer front al seu fort pla d’expansió nacional que està duent a terme des de començaments d’any.

D’estes contractacions, el 22% es concentren a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant, amb la incorporació prevista de més de 220 professionals.

Les més de 1.000 incorporacions previstes per a la segona meitat de 2021 es realitzaran per a donar suport al fort pla d’expansió i creixement de la companyia, que té previst este 2021 créixer en el nord del país, reforçant la seua presència al País Basc i arribant per primera vegada a Galícia durant l’últim trimestre de l’any.

En concret, el 37% de les noves contractacions es concentraran a Madrid; el 25%, a Catalunya i Balears; el 22%, a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant; i l’11%, a Andalusia.

Hui dia, ALDI ja compta amb més de 800 col·laboradors en la zona de València i té previst incorporar més de 220 professionals a la regió durant la segona meitat de 2021.

A tancament del primer semestre de 2021, ALDI suma una plantilla pràcticament 6.000 professionals en tota Espanya, amb l’objectiu de tancar l’any amb prop de 7.000 col·laboradors i col·laboradores. L’important volum de contractacions evidencia el fort creixement que està experimentant la companyia, que es troba en plena fase d’expansió al nostre país, on ja suma 342 establiments, una superfície comercial de més de 360.000 m² i té previst obrir al voltant de 40 nous supermercats durant 2021.

 

ALDI, en ple pla d’expansió i creixement a Espanya

 

A més del creixement comercial d’ALDI, la cadena de supermercats es troba en plena fase de creixement logístic a Espanya, on té previst ampliar la seua superfície logística en més d’un 50% en els pròxims dos anys.

La companyia compta actualment amb 109.400 m² de sòl logístic en territori nacional i ha anunciat el seu pla per a construir un nou magatzem de més de 31.000 m² a Sagunt amb l’objectiu de donar suport al seu creixement en la zona de Llevant i de l’arc mediterrani. Durant la primera meitat d’enguany, la companyia també ha posat en marxa l’ampliació de la seua plataforma logística situada a Masquefa (Barcelona), així com la de Dos Hermanas (Sevilla).

Pots veure les ofertes d’ocupació en el següent enllaç.

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.