Aldi ven per 10 euros l’article que la DGT obligarà a portar en el cotxe

A partir del pròxim 1 de juliol podrem usar, en cas d'avaria o accident, la nova llum d'emergència V16, el model de la qual ha homologat ja la DGT. Este model és conegut com 'Help Flaix', i és una de les grans novetats d'este 2021 en matèria de seguretat viària.

Encara que ja en l'actualitat s'anava usant al costat dels triangles de senyalització, ara es pretén que estes llums relleven als tradicionals triangles. Sens dubte un avantatge, ja que no sols compleix amb la seua comesa de senyalització de forma més eficient, sinó que ocupa menys espai.

Per això Aldi ha volgut estar a l'altura i oferir als seus clients un model de llum d'emergència certificat, perquè pugues complir amb la normativa de la DGT per un preu molt assequible.

Llum d'emergència NK
La llum d'emergència NK d'Aldi, funciona amb piles i porta incorporat un imant, la seua grandària és ideal per a guardar-lo en la guantera i tindre'l sempre a mà. Il·lumina fins a 800 metres gràcies als seus 9 leds d'alta intensitat i és visible 360é, el preu és 9,99 euros.

Com ja t'avançàvem al principi d'este article, les llums 'Help Flaix' seran obligatòries quan s'aprove el Reial decret de l'Auxili en Carretera, que es preveu entrarà en vigor este mes de juliol. La DGT ha anunciat que a l'estiu es començaran a substituir pels triangles que portem usant des del 1999.

No obstant això, des de l'1 de juliol de 2021 fins a l'1 de gener de 2026 es podran usar tant triangles com este senyal. Segons anuncia la DGT, a partir de gener de 2026 només es permetrà el senyal V-16, que serà obligatòria i geolocalitzada.

Tot indica que estos dispositius són la millor manera d'indicar que el teu cotxe està estacionat per una avaria, amb el que evitaràs accidents i riscos d'atropellament en carretera.

A més, Aldi també inclou en el seu catàleg altres articles imprescindibles per al teu cotxe, com els cables d'arrancada, els coixins cervicals, protectors de seient i fins a un llit inflable.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.