Aldi ven per 10 euros l’article que la DGT obligarà a portar en el cotxe

A partir del pròxim 1 de juliol podrem usar, en cas d'avaria o accident, la nova llum d'emergència V16, el model de la qual ha homologat ja la DGT. Este model és conegut com 'Help Flaix', i és una de les grans novetats d'este 2021 en matèria de seguretat viària.

Encara que ja en l'actualitat s'anava usant al costat dels triangles de senyalització, ara es pretén que estes llums relleven als tradicionals triangles. Sens dubte un avantatge, ja que no sols compleix amb la seua comesa de senyalització de forma més eficient, sinó que ocupa menys espai.

Per això Aldi ha volgut estar a l'altura i oferir als seus clients un model de llum d'emergència certificat, perquè pugues complir amb la normativa de la DGT per un preu molt assequible.

Llum d'emergència NK
La llum d'emergència NK d'Aldi, funciona amb piles i porta incorporat un imant, la seua grandària és ideal per a guardar-lo en la guantera i tindre'l sempre a mà. Il·lumina fins a 800 metres gràcies als seus 9 leds d'alta intensitat i és visible 360é, el preu és 9,99 euros.

Com ja t'avançàvem al principi d'este article, les llums 'Help Flaix' seran obligatòries quan s'aprove el Reial decret de l'Auxili en Carretera, que es preveu entrarà en vigor este mes de juliol. La DGT ha anunciat que a l'estiu es començaran a substituir pels triangles que portem usant des del 1999.

No obstant això, des de l'1 de juliol de 2021 fins a l'1 de gener de 2026 es podran usar tant triangles com este senyal. Segons anuncia la DGT, a partir de gener de 2026 només es permetrà el senyal V-16, que serà obligatòria i geolocalitzada.

Tot indica que estos dispositius són la millor manera d'indicar que el teu cotxe està estacionat per una avaria, amb el que evitaràs accidents i riscos d'atropellament en carretera.

A més, Aldi també inclou en el seu catàleg altres articles imprescindibles per al teu cotxe, com els cables d'arrancada, els coixins cervicals, protectors de seient i fins a un llit inflable.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.