Aldi ven per 10 euros l’article que la DGT obligarà a portar en el cotxe

A partir del pròxim 1 de juliol podrem usar, en cas d'avaria o accident, la nova llum d'emergència V16, el model de la qual ha homologat ja la DGT. Este model és conegut com 'Help Flaix', i és una de les grans novetats d'este 2021 en matèria de seguretat viària.

Encara que ja en l'actualitat s'anava usant al costat dels triangles de senyalització, ara es pretén que estes llums relleven als tradicionals triangles. Sens dubte un avantatge, ja que no sols compleix amb la seua comesa de senyalització de forma més eficient, sinó que ocupa menys espai.

Per això Aldi ha volgut estar a l'altura i oferir als seus clients un model de llum d'emergència certificat, perquè pugues complir amb la normativa de la DGT per un preu molt assequible.

Llum d'emergència NK
La llum d'emergència NK d'Aldi, funciona amb piles i porta incorporat un imant, la seua grandària és ideal per a guardar-lo en la guantera i tindre'l sempre a mà. Il·lumina fins a 800 metres gràcies als seus 9 leds d'alta intensitat i és visible 360é, el preu és 9,99 euros.

Com ja t'avançàvem al principi d'este article, les llums 'Help Flaix' seran obligatòries quan s'aprove el Reial decret de l'Auxili en Carretera, que es preveu entrarà en vigor este mes de juliol. La DGT ha anunciat que a l'estiu es començaran a substituir pels triangles que portem usant des del 1999.

No obstant això, des de l'1 de juliol de 2021 fins a l'1 de gener de 2026 es podran usar tant triangles com este senyal. Segons anuncia la DGT, a partir de gener de 2026 només es permetrà el senyal V-16, que serà obligatòria i geolocalitzada.

Tot indica que estos dispositius són la millor manera d'indicar que el teu cotxe està estacionat per una avaria, amb el que evitaràs accidents i riscos d'atropellament en carretera.

A més, Aldi també inclou en el seu catàleg altres articles imprescindibles per al teu cotxe, com els cables d'arrancada, els coixins cervicals, protectors de seient i fins a un llit inflable.

Últimes notícies

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a caps de cartell del PP en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a liderar les candidatures municipals de València, Alacant i Castelló en les eleccions locals de 2027, dins d’un esquema en què el partit manté els seus 30 alcaldes i renova onze caps de llista en capitalitats on encara no governa.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a candidats del PP a València, Alacant i Castelló en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a encapçalar les llistes municipals de 2027 a València, Alacant i Castelló, en unes eleccions en què el partit canviarà 11 candidats en capitals on ara no governa.

Acaben les vagues mèdiques a la Comunitat Valenciana després d’un acord amb Sanitat

La Conselleria de Sanitat i el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana han tancat un acord que posa fi a la vaga autonòmica i introdueix canvis com la jornada de 35 hores en 2027 i la limitació de les agendes en Atenció Primària.

Intervingudes quatre pintures falses venudes en línia com a obres de Pinazo i Hernández Mompó

La Policia de la Generalitat ha intervingut quatre quadres falsos, atribuïts a Pinazo i Hernández Mompó, que es venien en una plataforma en línia per fins a 6.500 euros.

Elx mostra a Londres el seu ‘Mediterranean Oasis’ per conquistar el turisme britànic

Elx ha presentat al Instituto Cervantes de Londres la seua oferta turística ‘Mediterranean Oasis’ davant d’un centenar de professionals britànics per reforçar el seu atractiu com a destinació singular del Mediterrani.

Falsos lloguers en línia deixen més de 20.000 euros estafats en diverses ciutats, entre elles València

La Guàrdia Civil ha detingut en Almería i Alcantarilla un home i una dona acusats d’estafar més de 20.000 euros amb falsos lloguers en internet en ciutats com València, dins d’una investigació iniciada a San Vicente del Raspeig.

La jutgessa del cas de la dana exigix totes les telefonades d’Emergències amb ajuntaments de matinada

La jutgessa que investiga la DANA ha demanat a l’AVSRE totes les comunicacions del Centre d’Emergències amb ajuntaments de la província de València el 29 d’octubre de 2024, així com aclarir qui va fer i atendre diverses cridades clau i citar una periodista com a testimoni.