Aldi ven per 10 euros l’article que la DGT obligarà a portar en el cotxe

A partir del pròxim 1 de juliol podrem usar, en cas d'avaria o accident, la nova llum d'emergència V16, el model de la qual ha homologat ja la DGT. Este model és conegut com 'Help Flaix', i és una de les grans novetats d'este 2021 en matèria de seguretat viària.

Encara que ja en l'actualitat s'anava usant al costat dels triangles de senyalització, ara es pretén que estes llums relleven als tradicionals triangles. Sens dubte un avantatge, ja que no sols compleix amb la seua comesa de senyalització de forma més eficient, sinó que ocupa menys espai.

Per això Aldi ha volgut estar a l'altura i oferir als seus clients un model de llum d'emergència certificat, perquè pugues complir amb la normativa de la DGT per un preu molt assequible.

Llum d'emergència NK
La llum d'emergència NK d'Aldi, funciona amb piles i porta incorporat un imant, la seua grandària és ideal per a guardar-lo en la guantera i tindre'l sempre a mà. Il·lumina fins a 800 metres gràcies als seus 9 leds d'alta intensitat i és visible 360é, el preu és 9,99 euros.

Com ja t'avançàvem al principi d'este article, les llums 'Help Flaix' seran obligatòries quan s'aprove el Reial decret de l'Auxili en Carretera, que es preveu entrarà en vigor este mes de juliol. La DGT ha anunciat que a l'estiu es començaran a substituir pels triangles que portem usant des del 1999.

No obstant això, des de l'1 de juliol de 2021 fins a l'1 de gener de 2026 es podran usar tant triangles com este senyal. Segons anuncia la DGT, a partir de gener de 2026 només es permetrà el senyal V-16, que serà obligatòria i geolocalitzada.

Tot indica que estos dispositius són la millor manera d'indicar que el teu cotxe està estacionat per una avaria, amb el que evitaràs accidents i riscos d'atropellament en carretera.

A més, Aldi també inclou en el seu catàleg altres articles imprescindibles per al teu cotxe, com els cables d'arrancada, els coixins cervicals, protectors de seient i fins a un llit inflable.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.