Aldi ven per 10 euros l’article que la DGT obligarà a portar en el cotxe

A partir del pròxim 1 de juliol podrem usar, en cas d'avaria o accident, la nova llum d'emergència V16, el model de la qual ha homologat ja la DGT. Este model és conegut com 'Help Flaix', i és una de les grans novetats d'este 2021 en matèria de seguretat viària.

Encara que ja en l'actualitat s'anava usant al costat dels triangles de senyalització, ara es pretén que estes llums relleven als tradicionals triangles. Sens dubte un avantatge, ja que no sols compleix amb la seua comesa de senyalització de forma més eficient, sinó que ocupa menys espai.

Per això Aldi ha volgut estar a l'altura i oferir als seus clients un model de llum d'emergència certificat, perquè pugues complir amb la normativa de la DGT per un preu molt assequible.

Llum d'emergència NK
La llum d'emergència NK d'Aldi, funciona amb piles i porta incorporat un imant, la seua grandària és ideal per a guardar-lo en la guantera i tindre'l sempre a mà. Il·lumina fins a 800 metres gràcies als seus 9 leds d'alta intensitat i és visible 360é, el preu és 9,99 euros.

Com ja t'avançàvem al principi d'este article, les llums 'Help Flaix' seran obligatòries quan s'aprove el Reial decret de l'Auxili en Carretera, que es preveu entrarà en vigor este mes de juliol. La DGT ha anunciat que a l'estiu es començaran a substituir pels triangles que portem usant des del 1999.

No obstant això, des de l'1 de juliol de 2021 fins a l'1 de gener de 2026 es podran usar tant triangles com este senyal. Segons anuncia la DGT, a partir de gener de 2026 només es permetrà el senyal V-16, que serà obligatòria i geolocalitzada.

Tot indica que estos dispositius són la millor manera d'indicar que el teu cotxe està estacionat per una avaria, amb el que evitaràs accidents i riscos d'atropellament en carretera.

A més, Aldi també inclou en el seu catàleg altres articles imprescindibles per al teu cotxe, com els cables d'arrancada, els coixins cervicals, protectors de seient i fins a un llit inflable.

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.