Alejandro, l’espanyol en ERTO que ha guanyat la ‘paga Nescafé’ de 2.000€ per a tota la vida

 

Alejandro Vera Sánchez és el nom de l’afortunat que ha guanyat la ‘Paga per a tota la vida de Nescafé‘ i cada mes s’endurà ni més ni menys que 2.000 euros. Este home de Barcelona es va vore obligat a acollir-se a un ERTO, com els ha passat a milers de treballadors durant la crisi que ha causat la pandèmia del coronavirus.

 

I és que estos han sigut uns mesos molt complicats per a la seua família, ja que en casa només treballava la seua dona i ho fa de sanitària. Tot i que l’Alejandro ja està incorporant-se a la faena, la situació continua sent complicada perquè el seu fill està sense faena, motiu pel que eixos 2.000 euros mensuals els aniran molt bé.

 

Ha sigut com si els tocara la loteria

Feia temps que l’Alejandro ho intentava i ara, per fi, el seu somni s’ha fet realitat. De fet, ha confessat que esta sorpresa ha sigut com trobar un tresor. Nescafé ha compartit un vídeo de l’entrega del xec que simbolitza el jornal de 2.000 euros que rebrà cada mes.

 

 

Ja fa 36 anys que Nescafé regala als seus consumidors una paga de 2.000 euros mensuals. Per tant, ja són 36 les persones que disfruten d’este premi. En plena crisi del coronavirus, sense dubte, ha resultat una gran alegria per a la família.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.