9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Alejandro, l’espanyol en ERTO que ha guanyat la ‘paga Nescafé’ de 2.000€ per a tota la vida

 

Alejandro Vera Sánchez és el nom de l’afortunat que ha guanyat la ‘Paga per a tota la vida de Nescafé‘ i cada mes s’endurà ni més ni menys que 2.000 euros. Este home de Barcelona es va vore obligat a acollir-se a un ERTO, com els ha passat a milers de treballadors durant la crisi que ha causat la pandèmia del coronavirus.

 

I és que estos han sigut uns mesos molt complicats per a la seua família, ja que en casa només treballava la seua dona i ho fa de sanitària. Tot i que l’Alejandro ja està incorporant-se a la faena, la situació continua sent complicada perquè el seu fill està sense faena, motiu pel que eixos 2.000 euros mensuals els aniran molt bé.

 

Ha sigut com si els tocara la loteria

Feia temps que l’Alejandro ho intentava i ara, per fi, el seu somni s’ha fet realitat. De fet, ha confessat que esta sorpresa ha sigut com trobar un tresor. Nescafé ha compartit un vídeo de l’entrega del xec que simbolitza el jornal de 2.000 euros que rebrà cada mes.

 

 

Ja fa 36 anys que Nescafé regala als seus consumidors una paga de 2.000 euros mensuals. Per tant, ja són 36 les persones que disfruten d’este premi. En plena crisi del coronavirus, sense dubte, ha resultat una gran alegria per a la família.

Últimes notícies

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.