Alfafar impulsa un nou curs per a l’ocupabilitat juvenil

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua Agència de Desenvolupament Local (ADL), la Mancomunitat de l’Horta Sud i l’Acord Territorial per l’Ocupació de l’Horta Sud, impulsen el curs “Eres competent i ho saps?”, en matèria de competències i eines per a l’ocupabilitat juvenil.

El curs, que està dirigit a joves d’entre 16 i 30, consta de 25 hores acreditades per la Mancomunitat. Aquesta formació gratuïta, de la qual es beneficiaran 35 persones d’Alfafar, es realitza en línia.

En la formació, les persones participants augmentaran les seues competències i nocions en orientació laboral, aprendran a elaborar un curriculum vitae actual i atractiu i a realitzar cerques més efectives de treball, entre altres. Per a això comptaran amb el suport i acompanyament de les tècniques de Joventut en l’Espai Jove i també podran utilitzar l’espai municipal.

A Alfafar s’han rebut un total de 35 inscripcions: 23 per a població oberta i 12 per a joves que cursen el Programa Joves i Oportunitats (JOOP), de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) en l’Espai Jove del Centre d’Informació Juvenil (CIJ).

“Eres competent i ho saps?” s’emmarca dins del programa “Jove Oportunitat” de l’VAJ que s’està desenvolupant a Sedaví, Alfafar, Massanassa, Benetússer, Catarroja, Albal, Silla i Picassent.  Aquest programa d’inserció sociolaboral pretén motivar i orientar a la joventut i aconseguir que obtinguen una formació professional reforçant la seua motivació i autoestima per a ajudar-los en el seu projecte de vida.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb aquesta formació, reforça la seua resposta a les demandes de la població juvenil per a millorar la seua ocupabilitat i primer contacte amb el món laboral, d’acord amb les inquietuds recollides en el Pla de Joventut municipal.

Últimes notícies

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.