13 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Alfafar impulsa un nou curs per a l’ocupabilitat juvenil

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua Agència de Desenvolupament Local (ADL), la Mancomunitat de l’Horta Sud i l’Acord Territorial per l’Ocupació de l’Horta Sud, impulsen el curs “Eres competent i ho saps?”, en matèria de competències i eines per a l’ocupabilitat juvenil.

El curs, que està dirigit a joves d’entre 16 i 30, consta de 25 hores acreditades per la Mancomunitat. Aquesta formació gratuïta, de la qual es beneficiaran 35 persones d’Alfafar, es realitza en línia.

En la formació, les persones participants augmentaran les seues competències i nocions en orientació laboral, aprendran a elaborar un curriculum vitae actual i atractiu i a realitzar cerques més efectives de treball, entre altres. Per a això comptaran amb el suport i acompanyament de les tècniques de Joventut en l’Espai Jove i també podran utilitzar l’espai municipal.

A Alfafar s’han rebut un total de 35 inscripcions: 23 per a població oberta i 12 per a joves que cursen el Programa Joves i Oportunitats (JOOP), de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) en l’Espai Jove del Centre d’Informació Juvenil (CIJ).

“Eres competent i ho saps?” s’emmarca dins del programa “Jove Oportunitat” de l’VAJ que s’està desenvolupant a Sedaví, Alfafar, Massanassa, Benetússer, Catarroja, Albal, Silla i Picassent.  Aquest programa d’inserció sociolaboral pretén motivar i orientar a la joventut i aconseguir que obtinguen una formació professional reforçant la seua motivació i autoestima per a ajudar-los en el seu projecte de vida.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb aquesta formació, reforça la seua resposta a les demandes de la població juvenil per a millorar la seua ocupabilitat i primer contacte amb el món laboral, d’acord amb les inquietuds recollides en el Pla de Joventut municipal.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.