Alfafar impulsa un nou curs per a l’ocupabilitat juvenil

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua Agència de Desenvolupament Local (ADL), la Mancomunitat de l’Horta Sud i l’Acord Territorial per l’Ocupació de l’Horta Sud, impulsen el curs “Eres competent i ho saps?”, en matèria de competències i eines per a l’ocupabilitat juvenil.

El curs, que està dirigit a joves d’entre 16 i 30, consta de 25 hores acreditades per la Mancomunitat. Aquesta formació gratuïta, de la qual es beneficiaran 35 persones d’Alfafar, es realitza en línia.

En la formació, les persones participants augmentaran les seues competències i nocions en orientació laboral, aprendran a elaborar un curriculum vitae actual i atractiu i a realitzar cerques més efectives de treball, entre altres. Per a això comptaran amb el suport i acompanyament de les tècniques de Joventut en l’Espai Jove i també podran utilitzar l’espai municipal.

A Alfafar s’han rebut un total de 35 inscripcions: 23 per a població oberta i 12 per a joves que cursen el Programa Joves i Oportunitats (JOOP), de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) en l’Espai Jove del Centre d’Informació Juvenil (CIJ).

“Eres competent i ho saps?” s’emmarca dins del programa “Jove Oportunitat” de l’VAJ que s’està desenvolupant a Sedaví, Alfafar, Massanassa, Benetússer, Catarroja, Albal, Silla i Picassent.  Aquest programa d’inserció sociolaboral pretén motivar i orientar a la joventut i aconseguir que obtinguen una formació professional reforçant la seua motivació i autoestima per a ajudar-los en el seu projecte de vida.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb aquesta formació, reforça la seua resposta a les demandes de la població juvenil per a millorar la seua ocupabilitat i primer contacte amb el món laboral, d’acord amb les inquietuds recollides en el Pla de Joventut municipal.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.