Alfafar impulsa un nou curs per a l’ocupabilitat juvenil

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua Agència de Desenvolupament Local (ADL), la Mancomunitat de l’Horta Sud i l’Acord Territorial per l’Ocupació de l’Horta Sud, impulsen el curs “Eres competent i ho saps?”, en matèria de competències i eines per a l’ocupabilitat juvenil.

El curs, que està dirigit a joves d’entre 16 i 30, consta de 25 hores acreditades per la Mancomunitat. Aquesta formació gratuïta, de la qual es beneficiaran 35 persones d’Alfafar, es realitza en línia.

En la formació, les persones participants augmentaran les seues competències i nocions en orientació laboral, aprendran a elaborar un curriculum vitae actual i atractiu i a realitzar cerques més efectives de treball, entre altres. Per a això comptaran amb el suport i acompanyament de les tècniques de Joventut en l’Espai Jove i també podran utilitzar l’espai municipal.

A Alfafar s’han rebut un total de 35 inscripcions: 23 per a població oberta i 12 per a joves que cursen el Programa Joves i Oportunitats (JOOP), de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) en l’Espai Jove del Centre d’Informació Juvenil (CIJ).

“Eres competent i ho saps?” s’emmarca dins del programa “Jove Oportunitat” de l’VAJ que s’està desenvolupant a Sedaví, Alfafar, Massanassa, Benetússer, Catarroja, Albal, Silla i Picassent.  Aquest programa d’inserció sociolaboral pretén motivar i orientar a la joventut i aconseguir que obtinguen una formació professional reforçant la seua motivació i autoestima per a ajudar-los en el seu projecte de vida.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb aquesta formació, reforça la seua resposta a les demandes de la població juvenil per a millorar la seua ocupabilitat i primer contacte amb el món laboral, d’acord amb les inquietuds recollides en el Pla de Joventut municipal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.