Alfafar prepara una nova edició del bo escolar

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Educació, i en col·laboració amb l’àrea de Sistemes informàtics, ultima els preparatius per a la nova campanya de repartiment de bo escolar per a les famílies d’Alfafar.

El termini de sol·licitud comença el pròxim 2 de setembre. El tràmit es realitzarà per segon any consecutiu únicament de manera telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar.

El bo generat s’enviarà a cada persona beneficiària en PDF per correu electrònic, podent imprimir-se o utilitzar-se directament des del mòbil.

L’import dels bons escolars varia en funció del nivell escolar, sent de 40 euros per a estudiants de segon cicle d’Educació Infantil, 65 euros per a alumnat d’educació primària i 75 euros per als qui cursen educació secundària o Formació Professional Bàsica.

Per a identificar-se serà necessari disposar certificat digital, cl@ve PIN o DNI electrònic. L’Ajuntament ofereix a la ciutadania la possibilitat d’obtindre el certificat electrònic en les oficines de Servei d’Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia.

Esta ajuda podrà ser canviada des de l’obtenció del bo fins al 15 de novembre en qualsevol dels comerços que s’han subscrit al conveni amb l’Ajuntament d’Alfafar per a l’adquisició de subministraments escolars (material de papereria, workbooks, llibres de lectura, diccionaris, roba, llapis de memòria, etc.).

Amb esta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar renova el seu compromís amb les famílies per a ajudar en l’adquisició del material escolar, reduint així la despesa econòmica al qual s’enfronten amb la tornada al col·le.

Així mateix, l’Ajuntament potència el comerç local en establir convenis amb els establiments del municipi.

Últimes notícies

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.