Alfafar prepara una nova edició del bo escolar

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Educació, i en col·laboració amb l’àrea de Sistemes informàtics, ultima els preparatius per a la nova campanya de repartiment de bo escolar per a les famílies d’Alfafar.

El termini de sol·licitud comença el pròxim 2 de setembre. El tràmit es realitzarà per segon any consecutiu únicament de manera telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar.

El bo generat s’enviarà a cada persona beneficiària en PDF per correu electrònic, podent imprimir-se o utilitzar-se directament des del mòbil.

L’import dels bons escolars varia en funció del nivell escolar, sent de 40 euros per a estudiants de segon cicle d’Educació Infantil, 65 euros per a alumnat d’educació primària i 75 euros per als qui cursen educació secundària o Formació Professional Bàsica.

Per a identificar-se serà necessari disposar certificat digital, cl@ve PIN o DNI electrònic. L’Ajuntament ofereix a la ciutadania la possibilitat d’obtindre el certificat electrònic en les oficines de Servei d’Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia.

Esta ajuda podrà ser canviada des de l’obtenció del bo fins al 15 de novembre en qualsevol dels comerços que s’han subscrit al conveni amb l’Ajuntament d’Alfafar per a l’adquisició de subministraments escolars (material de papereria, workbooks, llibres de lectura, diccionaris, roba, llapis de memòria, etc.).

Amb esta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar renova el seu compromís amb les famílies per a ajudar en l’adquisició del material escolar, reduint així la despesa econòmica al qual s’enfronten amb la tornada al col·le.

Així mateix, l’Ajuntament potència el comerç local en establir convenis amb els establiments del municipi.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.