Alfafar acosta més de 140 ofertes d’ocupació en l’II Fòrum Ocupa’t

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local i en col·laboració amb RH en Positiu, ha recollit més de 140 ofertes d’ocupació a través de més de 25 departaments de recursos humans de la zona per a la marató d’entrevistes que es realitzarà en l’II Fòrum d’ocupació Ocupa’t.

Les persones en cerca d’ocupació poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés.

Si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, durant el matí del 7 d’octubre, de 9 a 14 h, de manera presencial en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar (SUMA Fitness Club ALFAFAR).

La Marató d’entrevistes ofereix l’oportunitat de reunir persones en cerca d’ocupació amb empreses que busquen talent. Els candidats i les candidates s’entrevistaran durant 15 minuts amb els departaments de Recursos Humans prèviament agendats.

D’esta manera, les persones interessades poden fer una o diverses entrevistes en un sol matí i sense eixir del recinte sabent que compleixen els requisits mínims desitjats per l’empresa.

Paral·lelament a la Marató, també poden acudir al cicle de Conferències per a millorar la seua ocupabilitat.

La regidora d’ocupació i ocupació, Mª Dolores Caballero, ha mostrat el seu optimisme amb les oportunitats que brinda un esdeveniment com el Fòrum Ocupa’t a les persones desocupades. “Des d’Alfafar apostem pel foment de l’ocupació i ens complau poder recollir ofertes d’ús de grans empreses que fomenten l’ocupació”, ha assegurat.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats: reposadors/as, encaixadors/as de cítrics, venedors/es, cambrers/es, cuiners/es, infermers/es, electromecànics/es, comptables, entre molts altres.

El sector comerci, el sociosanitari, l’hortofructícola, l’hostaler i l’industrial són els sectors més presents en este fòrum.

La Marató d’Entrevistes compta amb grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart, Norauto, Decathlon, Banco Mediolanum, Bonatel (Vodafone), Musgrave (Dialprix, Dialsur, Dicost…); empreses del sector sociosanitari com Colisee, Clece, Atentia, Sercoval, Solimar; empreses del sector de l’hostaleria com a Grup Saona; consultores de RH com Manpower, Interim Group, Access, Crit, Gi Group, Iman,  Temporing,  EmploGreen, Grup Constant; i associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze, Fundació Randstad, Grup Sifu.

L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 7 d’octubre en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar de 9 a 14 hores.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.