Alfafar acosta més de 140 ofertes d’ocupació en l’II Fòrum Ocupa’t

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local i en col·laboració amb RH en Positiu, ha recollit més de 140 ofertes d’ocupació a través de més de 25 departaments de recursos humans de la zona per a la marató d’entrevistes que es realitzarà en l’II Fòrum d’ocupació Ocupa’t.

Les persones en cerca d’ocupació poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés.

Si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, durant el matí del 7 d’octubre, de 9 a 14 h, de manera presencial en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar (SUMA Fitness Club ALFAFAR).

La Marató d’entrevistes ofereix l’oportunitat de reunir persones en cerca d’ocupació amb empreses que busquen talent. Els candidats i les candidates s’entrevistaran durant 15 minuts amb els departaments de Recursos Humans prèviament agendats.

D’esta manera, les persones interessades poden fer una o diverses entrevistes en un sol matí i sense eixir del recinte sabent que compleixen els requisits mínims desitjats per l’empresa.

Paral·lelament a la Marató, també poden acudir al cicle de Conferències per a millorar la seua ocupabilitat.

La regidora d’ocupació i ocupació, Mª Dolores Caballero, ha mostrat el seu optimisme amb les oportunitats que brinda un esdeveniment com el Fòrum Ocupa’t a les persones desocupades. “Des d’Alfafar apostem pel foment de l’ocupació i ens complau poder recollir ofertes d’ús de grans empreses que fomenten l’ocupació”, ha assegurat.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats: reposadors/as, encaixadors/as de cítrics, venedors/es, cambrers/es, cuiners/es, infermers/es, electromecànics/es, comptables, entre molts altres.

El sector comerci, el sociosanitari, l’hortofructícola, l’hostaler i l’industrial són els sectors més presents en este fòrum.

La Marató d’Entrevistes compta amb grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart, Norauto, Decathlon, Banco Mediolanum, Bonatel (Vodafone), Musgrave (Dialprix, Dialsur, Dicost…); empreses del sector sociosanitari com Colisee, Clece, Atentia, Sercoval, Solimar; empreses del sector de l’hostaleria com a Grup Saona; consultores de RH com Manpower, Interim Group, Access, Crit, Gi Group, Iman,  Temporing,  EmploGreen, Grup Constant; i associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze, Fundació Randstad, Grup Sifu.

L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 7 d’octubre en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar de 9 a 14 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.