Alfafar acosta més de 140 ofertes d’ocupació en l’II Fòrum Ocupa’t

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local i en col·laboració amb RH en Positiu, ha recollit més de 140 ofertes d’ocupació a través de més de 25 departaments de recursos humans de la zona per a la marató d’entrevistes que es realitzarà en l’II Fòrum d’ocupació Ocupa’t.

Les persones en cerca d’ocupació poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés.

Si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, durant el matí del 7 d’octubre, de 9 a 14 h, de manera presencial en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar (SUMA Fitness Club ALFAFAR).

La Marató d’entrevistes ofereix l’oportunitat de reunir persones en cerca d’ocupació amb empreses que busquen talent. Els candidats i les candidates s’entrevistaran durant 15 minuts amb els departaments de Recursos Humans prèviament agendats.

D’esta manera, les persones interessades poden fer una o diverses entrevistes en un sol matí i sense eixir del recinte sabent que compleixen els requisits mínims desitjats per l’empresa.

Paral·lelament a la Marató, també poden acudir al cicle de Conferències per a millorar la seua ocupabilitat.

La regidora d’ocupació i ocupació, Mª Dolores Caballero, ha mostrat el seu optimisme amb les oportunitats que brinda un esdeveniment com el Fòrum Ocupa’t a les persones desocupades. “Des d’Alfafar apostem pel foment de l’ocupació i ens complau poder recollir ofertes d’ús de grans empreses que fomenten l’ocupació”, ha assegurat.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats: reposadors/as, encaixadors/as de cítrics, venedors/es, cambrers/es, cuiners/es, infermers/es, electromecànics/es, comptables, entre molts altres.

El sector comerci, el sociosanitari, l’hortofructícola, l’hostaler i l’industrial són els sectors més presents en este fòrum.

La Marató d’Entrevistes compta amb grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart, Norauto, Decathlon, Banco Mediolanum, Bonatel (Vodafone), Musgrave (Dialprix, Dialsur, Dicost…); empreses del sector sociosanitari com Colisee, Clece, Atentia, Sercoval, Solimar; empreses del sector de l’hostaleria com a Grup Saona; consultores de RH com Manpower, Interim Group, Access, Crit, Gi Group, Iman,  Temporing,  EmploGreen, Grup Constant; i associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze, Fundació Randstad, Grup Sifu.

L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 7 d’octubre en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar de 9 a 14 hores.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.