13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Alfafar acosta més de 140 ofertes d’ocupació en l’II Fòrum Ocupa’t

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local i en col·laboració amb RH en Positiu, ha recollit més de 140 ofertes d’ocupació a través de més de 25 departaments de recursos humans de la zona per a la marató d’entrevistes que es realitzarà en l’II Fòrum d’ocupació Ocupa’t.

Les persones en cerca d’ocupació poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés.

Si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, durant el matí del 7 d’octubre, de 9 a 14 h, de manera presencial en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar (SUMA Fitness Club ALFAFAR).

La Marató d’entrevistes ofereix l’oportunitat de reunir persones en cerca d’ocupació amb empreses que busquen talent. Els candidats i les candidates s’entrevistaran durant 15 minuts amb els departaments de Recursos Humans prèviament agendats.

D’esta manera, les persones interessades poden fer una o diverses entrevistes en un sol matí i sense eixir del recinte sabent que compleixen els requisits mínims desitjats per l’empresa.

Paral·lelament a la Marató, també poden acudir al cicle de Conferències per a millorar la seua ocupabilitat.

La regidora d’ocupació i ocupació, Mª Dolores Caballero, ha mostrat el seu optimisme amb les oportunitats que brinda un esdeveniment com el Fòrum Ocupa’t a les persones desocupades. “Des d’Alfafar apostem pel foment de l’ocupació i ens complau poder recollir ofertes d’ús de grans empreses que fomenten l’ocupació”, ha assegurat.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats: reposadors/as, encaixadors/as de cítrics, venedors/es, cambrers/es, cuiners/es, infermers/es, electromecànics/es, comptables, entre molts altres.

El sector comerci, el sociosanitari, l’hortofructícola, l’hostaler i l’industrial són els sectors més presents en este fòrum.

La Marató d’Entrevistes compta amb grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart, Norauto, Decathlon, Banco Mediolanum, Bonatel (Vodafone), Musgrave (Dialprix, Dialsur, Dicost…); empreses del sector sociosanitari com Colisee, Clece, Atentia, Sercoval, Solimar; empreses del sector de l’hostaleria com a Grup Saona; consultores de RH com Manpower, Interim Group, Access, Crit, Gi Group, Iman,  Temporing,  EmploGreen, Grup Constant; i associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze, Fundació Randstad, Grup Sifu.

L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 7 d’octubre en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar de 9 a 14 hores.

Últimes notícies

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.