L’amenaça a Felip VI de qui va descobrir l’escàndol de son pare

El rei Felip i Letícia en la cerimònia d'inici de lesgislatura al Congrés el 3 de febrer de 2020

Podrien eixir noves informacions que perjudicarien al Rei Felip | GTRES

 

Fa uns dies eixia a la llum una notícia que es convertia ràpidament en un vertader escàndol: el rei emèrit Joan Carles I havia rebut com a ‘regal’ d’Aràbia Saudita un total de 100 milions d’euros que hauria portat a un compte de Suïssa. Este compte pertanyia a una fundació que havia creat, ‘Lucum’, i que venia a establir que el segon beneficiari de la mateixa era el seu fill, Felip VI. 

 

La publicació d’esta informació en el mitjà ‘Telegraph’, va portar, entre altres coses, a què l’actual monarca no dubtara en emetre un comunicat a on donava a conéixer que renunciava a l’herència de son pare i que li retirava la seua assignació anual, que està contemplada en els Pressupostos Generals de l’Estat. 

 

Este mencionat escàndol va saltar a la llum gràcies a la faena incansable d’un periodista ‘freelance’, James Badcock, que ha dedicat molt de temps a reunir les dades necessàries per a demostrar tot el que havia fet Joan Carles. Un periodista a qui, com ha explicat a mitjans com ‘Vanitatis’, «sempre m’ha interessat este tema, sobretot, a partir del contratemps de Botsuana. Em cridava molt l’atenció la desconnexió que existia entre tots els rumors que circulaven sobre la fortuna del rei Joan Carles i el que s’havia posat negre sobre blanc, que és molt poc». 

 

Intranquil·litat per a Felip VI

L’actual monarca s’ha de trobar intranquil, ja que Badcock ha deixat caure que el seu treball en matèria reial no es quedarà ací. En este sentit, ha manifestat que «ara mateix físicament no tinc més informació, però ja hi estic treballant. Hi haurà més».

 

En esta línia, ha afegit que «hi ha dos línies d’investigació ara mateixa. Una seria avançar-se a l»època daurada’ del rei emèrit (…). L’altra és vore si aguanta la versió que ha donat Felip VI sobre que només va saber sobre la ‘Fundació Lucum’ fa un any». És més, ha recalcat: «Segurament hi ha més fons i més diners de la fortuna de Joan Carles I per allà. Ja vorem si hi ha més connexions i l’actual Rei no sabia més del que diu».

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.