L’anunci de Rajoy que ha deixat a tot el món amb la boca oberta

Mariano Rajoy després de abandonar la política

Mariano Rajoy visitarà el plató de ‘El Hormiguero’ | GTRES

Una moció de censura va posar fi a la vida política de Mariano Rajoy i també a les seues aparicions en la televisió. Ara, després de més d’un any, l’expresident del Govern tornarà a un plató i ho farà com a convidat de ‘El Hormiguero’.

 

Retorn de Rajoy a la televisió

El pròxim 10 de desembre, ‘El Hormiguero’ té una cita amb Mariano Rajoy o, millor dit, l’expresident del Govern té una cita amb Pablo Motos, que ha conseguit pactar una entrevista amb l’exlíder del PP. La confirmació ha sigut molt inesperada, ja que Rajoy ha estat molt de temps lluny dels mitjans i fins i tot de la vida pública. El presentador de ‘El Hormiguero’ té tot un repte al davant.

 

Pablo Motos ja té experiència amb polítics

Esta entrevista serà la seua primera aparició en els mitjans després de més d’un any apartat. Pablo Motos intentarà conéixer quina és l’opinió de Rajoy sobre el que està passant en Catalunya, sobre el resultat de les eleccions o sobre l’auge de VOX. Tot això ho farà en un format molt diferent del que Rajoy està acostumat. ‘El Hormiguero’, tot i ser un programa d’entreteniment, ja sap el que és acollir polítics en el seu programa. Durant esta campanya electoral, tots els màxims dirigents van visitar a Pablo Motos, a excepció de Pedro Sánchez que no va acceptar la invitació.

Pablo Motos entrevistant el líder de VOX, Santiago Abascal

Pablo Motos durant l’entrevista amb Santiago Abascal | GTRES

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.