15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Risto fitxa a l’exdiputat Girauta en el seu primer dia de tour televisiu

Risto va criticar l'actuació d'una concursant

Risto s’ha avançat a Ana Rosa fent efectiu el fixatge de Girauta | TELECINCO

 

El dia de hui està sent molt profitós per a l’exdiputat Juan Carlos Girauta, què està apareixent en diferents programes de televisió per a donar la seua visió sobre les passades eleccions i també per a comentar el seu cessament com a alt càrrec de Ciutadans.

 

Bromegen sobre les ofertes que li arriben

En estes entrevistes, al matí en ‘El programa de AR’ i a la vesprada en el programa de Risto Mejide, ‘Todo es mentira’, han preguntat a l’expolític pel seu futur més immediat. Ell ha explicat que tornarà al sector privat i reprendrà la seua activitat com autònom.

 

Davant d’esta afirmació, Ana Rosa ja ha mostrat la seua intenció de fitxar-lo per a la seua plantilla de tertulians, però pareix que ara el programa de les vesprades de Cuatro li ha avançat per la dreta i ja ha anunciat el fixatge estrella del polític, que se sumarà a l’equip del programa en els pròxims dies.

 

Miguel Lago, col·laborador de Risto, ha aprofitat la notícia del fixatge i que es farà efectiva a partir del dilluns per a fer broma amb la facilitat i rapidesa que ha conseguit faena l’exdirectiu de Ciutadans.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.

Una tractorada contra l’acord UE-Mercosur col·lapsa el trànsit en el centre de València

Una tractorada d'associacions independents adscrites a Unaspi ha col·lapsat el trànsit en el centre de València amb corts des de les 11 hores. La marxa preveu acabar davant la Delegació del Govern i el dijous hi haurà una altra protesta del sector.

La lesió de Foyth és la quarta baixa greu del Vila-real esta temporada

El defensa argentí va patir un trencament del tendó d'Aquil·les davant el Reial Madrid i passarà per quiròfan. És la quarta lesió greu del curs, tres d'elles en la saga.

Helena Font: apostar per un elenc nombrós i escenografia arriscada és d’agrair

L'actriu reivindica la valentia dels qui sostenen obres amb grans repartiments i muntatges complexos i celebra l'acolliment d'Assassinat en el Orient Express en el seu gira.

El PSPV portarà a Pérez Llorca 25 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV entregarà a Pérez Llorca un document amb 25 mesures urgents en finançament, servicis socials, educació i vivenda. Morant demana diàleg però denúncia una anomalia democràtica lligada a la dana.

Reial Madrid-Unicaja i València-Joventut, en els quarts de la Copa del Rei ACB

El sorteig de la Copa del Rei de la acb va concretar els quarts: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà contra UCAM Murcia o Baskonia, i l'altre equip, davant La Llacuna Tenerife.