Risto fitxa a l’exdiputat Girauta en el seu primer dia de tour televisiu

Risto va criticar l'actuació d'una concursant

Risto s’ha avançat a Ana Rosa fent efectiu el fixatge de Girauta | TELECINCO

 

El dia de hui està sent molt profitós per a l’exdiputat Juan Carlos Girauta, què està apareixent en diferents programes de televisió per a donar la seua visió sobre les passades eleccions i també per a comentar el seu cessament com a alt càrrec de Ciutadans.

 

Bromegen sobre les ofertes que li arriben

En estes entrevistes, al matí en ‘El programa de AR’ i a la vesprada en el programa de Risto Mejide, ‘Todo es mentira’, han preguntat a l’expolític pel seu futur més immediat. Ell ha explicat que tornarà al sector privat i reprendrà la seua activitat com autònom.

 

Davant d’esta afirmació, Ana Rosa ja ha mostrat la seua intenció de fitxar-lo per a la seua plantilla de tertulians, però pareix que ara el programa de les vesprades de Cuatro li ha avançat per la dreta i ja ha anunciat el fixatge estrella del polític, que se sumarà a l’equip del programa en els pròxims dies.

 

Miguel Lago, col·laborador de Risto, ha aprofitat la notícia del fixatge i que es farà efectiva a partir del dilluns per a fer broma amb la facilitat i rapidesa que ha conseguit faena l’exdirectiu de Ciutadans.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.