Mastodon
23.3 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Risto fitxa a l’exdiputat Girauta en el seu primer dia de tour televisiu

Risto va criticar l'actuació d'una concursant

Risto s’ha avançat a Ana Rosa fent efectiu el fixatge de Girauta | TELECINCO

 

El dia de hui està sent molt profitós per a l’exdiputat Juan Carlos Girauta, què està apareixent en diferents programes de televisió per a donar la seua visió sobre les passades eleccions i també per a comentar el seu cessament com a alt càrrec de Ciutadans.

 

Bromegen sobre les ofertes que li arriben

En estes entrevistes, al matí en ‘El programa de AR’ i a la vesprada en el programa de Risto Mejide, ‘Todo es mentira’, han preguntat a l’expolític pel seu futur més immediat. Ell ha explicat que tornarà al sector privat i reprendrà la seua activitat com autònom.

 

Davant d’esta afirmació, Ana Rosa ja ha mostrat la seua intenció de fitxar-lo per a la seua plantilla de tertulians, però pareix que ara el programa de les vesprades de Cuatro li ha avançat per la dreta i ja ha anunciat el fixatge estrella del polític, que se sumarà a l’equip del programa en els pròxims dies.

 

Miguel Lago, col·laborador de Risto, ha aprofitat la notícia del fixatge i que es farà efectiva a partir del dilluns per a fer broma amb la facilitat i rapidesa que ha conseguit faena l’exdirectiu de Ciutadans.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.