Risto fitxa a l’exdiputat Girauta en el seu primer dia de tour televisiu

Risto va criticar l'actuació d'una concursant

Risto s’ha avançat a Ana Rosa fent efectiu el fixatge de Girauta | TELECINCO

 

El dia de hui està sent molt profitós per a l’exdiputat Juan Carlos Girauta, què està apareixent en diferents programes de televisió per a donar la seua visió sobre les passades eleccions i també per a comentar el seu cessament com a alt càrrec de Ciutadans.

 

Bromegen sobre les ofertes que li arriben

En estes entrevistes, al matí en ‘El programa de AR’ i a la vesprada en el programa de Risto Mejide, ‘Todo es mentira’, han preguntat a l’expolític pel seu futur més immediat. Ell ha explicat que tornarà al sector privat i reprendrà la seua activitat com autònom.

 

Davant d’esta afirmació, Ana Rosa ja ha mostrat la seua intenció de fitxar-lo per a la seua plantilla de tertulians, però pareix que ara el programa de les vesprades de Cuatro li ha avançat per la dreta i ja ha anunciat el fixatge estrella del polític, que se sumarà a l’equip del programa en els pròxims dies.

 

Miguel Lago, col·laborador de Risto, ha aprofitat la notícia del fixatge i que es farà efectiva a partir del dilluns per a fer broma amb la facilitat i rapidesa que ha conseguit faena l’exdirectiu de Ciutadans.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.