Risto fitxa a l’exdiputat Girauta en el seu primer dia de tour televisiu

Risto va criticar l'actuació d'una concursant

Risto s’ha avançat a Ana Rosa fent efectiu el fixatge de Girauta | TELECINCO

 

El dia de hui està sent molt profitós per a l’exdiputat Juan Carlos Girauta, què està apareixent en diferents programes de televisió per a donar la seua visió sobre les passades eleccions i també per a comentar el seu cessament com a alt càrrec de Ciutadans.

 

Bromegen sobre les ofertes que li arriben

En estes entrevistes, al matí en ‘El programa de AR’ i a la vesprada en el programa de Risto Mejide, ‘Todo es mentira’, han preguntat a l’expolític pel seu futur més immediat. Ell ha explicat que tornarà al sector privat i reprendrà la seua activitat com autònom.

 

Davant d’esta afirmació, Ana Rosa ja ha mostrat la seua intenció de fitxar-lo per a la seua plantilla de tertulians, però pareix que ara el programa de les vesprades de Cuatro li ha avançat per la dreta i ja ha anunciat el fixatge estrella del polític, que se sumarà a l’equip del programa en els pròxims dies.

 

Miguel Lago, col·laborador de Risto, ha aprofitat la notícia del fixatge i que es farà efectiva a partir del dilluns per a fer broma amb la facilitat i rapidesa que ha conseguit faena l’exdirectiu de Ciutadans.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.