La boda de ‘l’alta societat’ que s’acaba de celebrar en plena pandèmia

Imatge d'una boda, amb el nuvi i la núvia

La pandèmia no ha frenat estes noces de ‘l’alta societat’ | Pixabay

 

Els últims mesos s’ha comprovat que la pandèmia no ha pogut evitar que se celebren molts dels grans actes que estaven planejats des de feia temps; un clar exemple són els casaments. Estes cerimònies s’han seguit celebrant amb certa normalitat, reduint l’aforament i aportant un nou complement: la mascareta. D’altra banda, molts actes han estat cancel·lats a causa del Covid-19.

 

L’aristocràcia no ha volgut perdre els seus costums i ha optat per continuar amb tot el que tenia planejat. Això sí, amb restriccions, com tots els mortals. Una de les noces més polèmica en els temps actuals ha estat la de Rodrigo de la Cierva, conegut com el Comte de Cardona, i Carlota Aguirre de Cárcer.

 

Imatge del casament entre el comte de Cardona, Rodrigo de la Cierva amb Carlota Aguirre de Càrcer.

Rodrigo de la Cierva i Carlota Aguirre de Cárcer celebren el seu enllaç en plena pandèmia sense tindre en compte les crítiques | Liven PH

 

Amb 220 convidats, entre els que hi havia descendents de Fabiola de Bèlgica, marqueses i comtes, l’enllaç ‘antipandemia’ no ha deixat indiferent a ningú. Tal com Carlota ha explicat en ‘Vanitatis’, va encarregar el seu vestit de nóvia al gener i fins al juliol no se’l va poder provar. «Crec que sóc de les poques nóvies que han decidit casar-se a la babalà. Em vaig casar amb un vestit que només m’havia provat dos voltes».

 

Organitzar un casament durant el confinament, en plena primera onada de coronavirus, té els seus inconvenients, però Carlota i Rodrigo, ho tenien molt clar: el seu casament se celebrava, sí o sí, encara que haguera de ser una ‘casament covid’.

 

Dels 450 convidats previstos als 220

Encara que el seu casament comptava amb totes les mesures sanitàries obligatòries, molts dels seus convidats no volien que se celebrara. «Esteu bojos, heu de posposar-la, ens deien, però en cap moment ens vam plantejar cancel·lar». L’enllaç es va celebrar el passat 2 d’octubre al Real Club de Puerta de Hierro. Va comptar amb tots els detalls que els nóvios, promesos des de novembre de 2019, van disfrutar amb les mesures legals necessàries.

 

Les noces es van celebrar respectant l’aforament i a l‘aire lliure per evitar contagis. La celebració estava prevista per a 450 convidats, però la pandèmia els va fer ser més conservadors i finalment en van ser 220. Els padrins de la boda van ser la marquesa d’Unzá del Valle i Enrique Aguirre de Cárcer i Erasun.

 

Aguirre de Cárcer acabava la seua entrevista per a ‘Vanitatis’ amb esta confessió: «Estem molt contents, tot va eixir superbé i, a demés, ja fa deu dies de la boda i ningú ha donat positiu, cosa que ens feia por, perquè el risc sempre està».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.