La boda de ‘l’alta societat’ que s’acaba de celebrar en plena pandèmia

Imatge d'una boda, amb el nuvi i la núvia

La pandèmia no ha frenat estes noces de ‘l’alta societat’ | Pixabay

 

Els últims mesos s’ha comprovat que la pandèmia no ha pogut evitar que se celebren molts dels grans actes que estaven planejats des de feia temps; un clar exemple són els casaments. Estes cerimònies s’han seguit celebrant amb certa normalitat, reduint l’aforament i aportant un nou complement: la mascareta. D’altra banda, molts actes han estat cancel·lats a causa del Covid-19.

 

L’aristocràcia no ha volgut perdre els seus costums i ha optat per continuar amb tot el que tenia planejat. Això sí, amb restriccions, com tots els mortals. Una de les noces més polèmica en els temps actuals ha estat la de Rodrigo de la Cierva, conegut com el Comte de Cardona, i Carlota Aguirre de Cárcer.

 

Imatge del casament entre el comte de Cardona, Rodrigo de la Cierva amb Carlota Aguirre de Càrcer.

Rodrigo de la Cierva i Carlota Aguirre de Cárcer celebren el seu enllaç en plena pandèmia sense tindre en compte les crítiques | Liven PH

 

Amb 220 convidats, entre els que hi havia descendents de Fabiola de Bèlgica, marqueses i comtes, l’enllaç ‘antipandemia’ no ha deixat indiferent a ningú. Tal com Carlota ha explicat en ‘Vanitatis’, va encarregar el seu vestit de nóvia al gener i fins al juliol no se’l va poder provar. «Crec que sóc de les poques nóvies que han decidit casar-se a la babalà. Em vaig casar amb un vestit que només m’havia provat dos voltes».

 

Organitzar un casament durant el confinament, en plena primera onada de coronavirus, té els seus inconvenients, però Carlota i Rodrigo, ho tenien molt clar: el seu casament se celebrava, sí o sí, encara que haguera de ser una ‘casament covid’.

 

Dels 450 convidats previstos als 220

Encara que el seu casament comptava amb totes les mesures sanitàries obligatòries, molts dels seus convidats no volien que se celebrara. «Esteu bojos, heu de posposar-la, ens deien, però en cap moment ens vam plantejar cancel·lar». L’enllaç es va celebrar el passat 2 d’octubre al Real Club de Puerta de Hierro. Va comptar amb tots els detalls que els nóvios, promesos des de novembre de 2019, van disfrutar amb les mesures legals necessàries.

 

Les noces es van celebrar respectant l’aforament i a l‘aire lliure per evitar contagis. La celebració estava prevista per a 450 convidats, però la pandèmia els va fer ser més conservadors i finalment en van ser 220. Els padrins de la boda van ser la marquesa d’Unzá del Valle i Enrique Aguirre de Cárcer i Erasun.

 

Aguirre de Cárcer acabava la seua entrevista per a ‘Vanitatis’ amb esta confessió: «Estem molt contents, tot va eixir superbé i, a demés, ja fa deu dies de la boda i ningú ha donat positiu, cosa que ens feia por, perquè el risc sempre està».

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.