La boda de ‘l’alta societat’ que s’acaba de celebrar en plena pandèmia

Imatge d'una boda, amb el nuvi i la núvia

La pandèmia no ha frenat estes noces de ‘l’alta societat’ | Pixabay

 

Els últims mesos s’ha comprovat que la pandèmia no ha pogut evitar que se celebren molts dels grans actes que estaven planejats des de feia temps; un clar exemple són els casaments. Estes cerimònies s’han seguit celebrant amb certa normalitat, reduint l’aforament i aportant un nou complement: la mascareta. D’altra banda, molts actes han estat cancel·lats a causa del Covid-19.

 

L’aristocràcia no ha volgut perdre els seus costums i ha optat per continuar amb tot el que tenia planejat. Això sí, amb restriccions, com tots els mortals. Una de les noces més polèmica en els temps actuals ha estat la de Rodrigo de la Cierva, conegut com el Comte de Cardona, i Carlota Aguirre de Cárcer.

 

Imatge del casament entre el comte de Cardona, Rodrigo de la Cierva amb Carlota Aguirre de Càrcer.

Rodrigo de la Cierva i Carlota Aguirre de Cárcer celebren el seu enllaç en plena pandèmia sense tindre en compte les crítiques | Liven PH

 

Amb 220 convidats, entre els que hi havia descendents de Fabiola de Bèlgica, marqueses i comtes, l’enllaç ‘antipandemia’ no ha deixat indiferent a ningú. Tal com Carlota ha explicat en ‘Vanitatis’, va encarregar el seu vestit de nóvia al gener i fins al juliol no se’l va poder provar. «Crec que sóc de les poques nóvies que han decidit casar-se a la babalà. Em vaig casar amb un vestit que només m’havia provat dos voltes».

 

Organitzar un casament durant el confinament, en plena primera onada de coronavirus, té els seus inconvenients, però Carlota i Rodrigo, ho tenien molt clar: el seu casament se celebrava, sí o sí, encara que haguera de ser una ‘casament covid’.

 

Dels 450 convidats previstos als 220

Encara que el seu casament comptava amb totes les mesures sanitàries obligatòries, molts dels seus convidats no volien que se celebrara. «Esteu bojos, heu de posposar-la, ens deien, però en cap moment ens vam plantejar cancel·lar». L’enllaç es va celebrar el passat 2 d’octubre al Real Club de Puerta de Hierro. Va comptar amb tots els detalls que els nóvios, promesos des de novembre de 2019, van disfrutar amb les mesures legals necessàries.

 

Les noces es van celebrar respectant l’aforament i a l‘aire lliure per evitar contagis. La celebració estava prevista per a 450 convidats, però la pandèmia els va fer ser més conservadors i finalment en van ser 220. Els padrins de la boda van ser la marquesa d’Unzá del Valle i Enrique Aguirre de Cárcer i Erasun.

 

Aguirre de Cárcer acabava la seua entrevista per a ‘Vanitatis’ amb esta confessió: «Estem molt contents, tot va eixir superbé i, a demés, ja fa deu dies de la boda i ningú ha donat positiu, cosa que ens feia por, perquè el risc sempre està».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.