La boda de ‘l’alta societat’ que s’acaba de celebrar en plena pandèmia

Imatge d'una boda, amb el nuvi i la núvia

La pandèmia no ha frenat estes noces de ‘l’alta societat’ | Pixabay

 

Els últims mesos s’ha comprovat que la pandèmia no ha pogut evitar que se celebren molts dels grans actes que estaven planejats des de feia temps; un clar exemple són els casaments. Estes cerimònies s’han seguit celebrant amb certa normalitat, reduint l’aforament i aportant un nou complement: la mascareta. D’altra banda, molts actes han estat cancel·lats a causa del Covid-19.

 

L’aristocràcia no ha volgut perdre els seus costums i ha optat per continuar amb tot el que tenia planejat. Això sí, amb restriccions, com tots els mortals. Una de les noces més polèmica en els temps actuals ha estat la de Rodrigo de la Cierva, conegut com el Comte de Cardona, i Carlota Aguirre de Cárcer.

 

Imatge del casament entre el comte de Cardona, Rodrigo de la Cierva amb Carlota Aguirre de Càrcer.

Rodrigo de la Cierva i Carlota Aguirre de Cárcer celebren el seu enllaç en plena pandèmia sense tindre en compte les crítiques | Liven PH

 

Amb 220 convidats, entre els que hi havia descendents de Fabiola de Bèlgica, marqueses i comtes, l’enllaç ‘antipandemia’ no ha deixat indiferent a ningú. Tal com Carlota ha explicat en ‘Vanitatis’, va encarregar el seu vestit de nóvia al gener i fins al juliol no se’l va poder provar. «Crec que sóc de les poques nóvies que han decidit casar-se a la babalà. Em vaig casar amb un vestit que només m’havia provat dos voltes».

 

Organitzar un casament durant el confinament, en plena primera onada de coronavirus, té els seus inconvenients, però Carlota i Rodrigo, ho tenien molt clar: el seu casament se celebrava, sí o sí, encara que haguera de ser una ‘casament covid’.

 

Dels 450 convidats previstos als 220

Encara que el seu casament comptava amb totes les mesures sanitàries obligatòries, molts dels seus convidats no volien que se celebrara. «Esteu bojos, heu de posposar-la, ens deien, però en cap moment ens vam plantejar cancel·lar». L’enllaç es va celebrar el passat 2 d’octubre al Real Club de Puerta de Hierro. Va comptar amb tots els detalls que els nóvios, promesos des de novembre de 2019, van disfrutar amb les mesures legals necessàries.

 

Les noces es van celebrar respectant l’aforament i a l‘aire lliure per evitar contagis. La celebració estava prevista per a 450 convidats, però la pandèmia els va fer ser més conservadors i finalment en van ser 220. Els padrins de la boda van ser la marquesa d’Unzá del Valle i Enrique Aguirre de Cárcer i Erasun.

 

Aguirre de Cárcer acabava la seua entrevista per a ‘Vanitatis’ amb esta confessió: «Estem molt contents, tot va eixir superbé i, a demés, ja fa deu dies de la boda i ningú ha donat positiu, cosa que ens feia por, perquè el risc sempre està».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La soledat empitjora la memòria dels majors però no accelera la seua deterioració

Un estudi europeu amb més de 10.000 majors conclou que la soledat s'associa a pitjor memòria, però no accelera la deterioració cognitiva al llarg de set anys.

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.