La boda de Rafa Nadal i Xisca Perelló: súper íntima

boda rafa nadal mery perello

Nadal i Perelló van decidir celebrar una boda súper íntima | Gtres

 

Ahir en Mallorca se celebrava una de les bodes més esperades de l’any: el tenista Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaven després de, pràcticament, 15 anys de relació. La parella mallorquina va triar, com ja es coneixia des de feia temps, Sa Fortalesa –en el municipi de Pollença– per a celebrar la seua boda i, com diu el mateix nom, la seua boda va ser una fortalesa per aquells que no estaven convidats. 

 

Seguint la línia de la seua llarga relació com a parella, van triar mantindre la celebració en la més pura intimitat. A la boda, que es va iniciar a les 13.30 hores, van acudir més de 350 convidats, que van haver de deixar el seu telèfon mòbil a l’entrada del recinte, de manera que es poguera fer tot amb estricta discreció.

 

Rei Joan Carles boda Rafa Nadal

Els reis emèrits van arribar una hora abans a la celebració de la boda | EFE

Els Reis emèrits, els convidats més destacats

Tots els assistents van anar arribant a Pollença al llarg del matí: turismes, minibusos i autobusos amb convidats entraven en les instal·lacions per tal de transportar als convidats. Tot i això, un dels primers en arribar va ser el sacerdot que oficiaria hores més tard la cerimònia: Tomeu Català, fundador del ‘Proyecto Hombre’ i gran amic de la família Nadal. Per altra banda, una parella que va ser molt puntual van ser els reis emèrits, Joan Carles i Sofia, presència que va destacar per damunt de la resta: van arribar una hora abans de la cerimònia, a les 12.30 hores. 

 

Altres personalitats que van lluir en la boda dels mallorquins van ser amics deportistes del tenista, com ara els també tenistes Carles Moyá, Feliciano López, el valencià David Ferrer, Juan Mónaco i Marc López. També cal destacar la presència de l’entrenador Francis Roig, els empresaris Manuel Piñera i Richard Mille i el metge Éngel Ruiz-Cotorro.

 

Per altra banda, molts convidats partien des de l’Acadèmia de Manacor en un autobús, entre els que es trobaven els seus famosos tios Toni, que ha entrenat al famós tenista, i Miquel Àngel, exfutbolista del Barça i la selecció. 

 

El secret més ben guardat: el vestit de la nóvia

Un dels grans secrets que s’havia mantingut durant tots els mesos de preparació de la boda havia sigut el vestit que lluiria Xisca en el seu gran dia. Fins al moment, no s’han pogut vore encara fotografies de la que ara ja és la dona de Nadal amb el vestit de nóvia, però sí que s’ha pogut conéixer la seua dissenyadora.

 

I ha sigut la mateixa Rosa Clarà qui ha revelat que havia sigut ella l’encarregada de confeccionar el vestit que Xisca ha portat en un dia tan especial. A través de les xarxes socials de la marca, Clarà ha fet públic l’esbós del vestit que havia dissenyat especialment per a Perelló.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

An overwhelming wedding day for all of us! We feel incredibly proud for taking part in such an important day – Mery Perelló and Rafa Nadal’s wedding. We would like to congratulate the gorgeous and unique couple, we wish you the best forever! Rosa Clará is the designer of Mery Perelló’s wedding dress, an exquisitely clean-lined haute couture design. The bodice, with jewel neckline and long sleeves, was made of beautiful Art Deco-inspired French lace with delicate patterning, flower motifs and microbeading on the meticulously hand-embroidered fabric. The ballgown-style skirt, made of silk crepe, featured a weightless detachable train, created in Rosa Clara’s Atelier. The whole process was full of emotions between all of us. We just want to thank the whole family for trusting in us, you’re extraordinary. ___ ¡Hoy es un día muy emocionante para todos nosotros! Nos sentimos enormemente orgullosos por haber formado parte en un día tan especial – la boda de Mery Perelló y Rafa Nadal. Nos encantaría felicitar a la pareja por su matrimonio, ¡los mejores deseos! Rosa Clará es la diseñadora del vestido que lucía Mery Perelló, ¡estaba espectacular! Un elegante y sofisticado diseño de alta costura, de líneas puras y delicadas. El cuerpo, de escote caja y manga larga, está realizado en encaje francés, inspirado en el movimiento artístico Art Déco, compuesto por motivos gráficos y florales. Está bordado a mano, de manera meticulosa con micropedrería incrustada en el dibujo. La falda, de línea evasé, confeccionada en crepe de seda natural, incorpora una ligera sobrecola extraíble. El vestido ha sido elaborado en el Atelier de Rosa Clará con un trabajo de excepcional técnica y artesanía, y muchísimas emociones entre todos nosotros. Queremos agradecer a toda la familia por haber confiado en nosotros, ¡sois extraordinarios! __ #RosaClara #RosaClaraCouture #RafaNadal #Wedding #BridalFashion #RealBride

Una publicación compartida de Rosa Clará (@rosa_clara) el

 

El menú, una altra incògnita

Un altre dels secrets que encara es desconeixen és quin ha sigut el menú que ha protagonitzat el convit de la boda. El que sí que s’han pogut saber ha sigut els cuiners que han fet els àpats. Per una banda, la xef amb estrela Michelin Maca de Castro va ser l’encarregat de servir el còctel, mentres que Santi Taura va ser l’encarregat de cuinar el menú.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.