Castelló invertirà 200.000 euros per a reformar habitatges vulnerables

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Castelló ha aprovat un nou conveni amb la Fundació d’Inclusió Social APIP-ACAM que contempla la rehabilitació de 50 habitatges vulnerables i l’orientació social i laboral de persones en situació d’exclusió social. La iniciativa, amb el nom Llars Saludables, es desenvoluparà enguany amb una inversió de 200.000 euros. És impulsada per la Regidoria d’Habitatge i estarà coordinada amb l’àrea de Benestar Social.

Aquesta proposta és un pas important per a millorar les condicions de vida i d’hàbitat de les persones amb dificultats econòmiques. Contempla, d’una banda, la rehabilitació d’habitatges de residents en risc d’exclusió, i per un altre, un itinerari d’inserció laboral i social per a persones amb problemes econòmics de la ciutat”, ha afirmat la regidora d’Habitatge, María Jesús Garrido, que ha indicat que també atendrà persones amb condició de refugiades.

La Fundació APIP-ACAM, a través d’aquest conveni, primer formarà a persones en situació d’exclusió que resideixen en el municipi de Castelló, com a rehabilitadors d’habitatges. Posteriorment, passaran a ser contractats/contractades per a formar part de l’equip que realitzarà les rehabilitacions necessàries en habitatges de persones també en situació d’exclusió.

El projecte persegueix aconseguir que el veïnat de Castelló menys afavorit tinguen els recursos necessaris per a desenvolupar la seua vida amb dignitat i en les mateixes condicions que la resta de la ciutadania.

L’associació té entre els seus fins, entre altres, el reconeixement de la injustícia i donar-la a conéixer; promoure solucions i resoldre les situacions de necessitat humana mitjançant activitats assistencials, laborals, formatives, socials econòmiques i en general totes aquelles que puguen millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, i d’aquelles que es troben en situació de dependència, pobresa o exclusió social.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.