Castelló invertirà 200.000 euros per a reformar habitatges vulnerables

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Castelló ha aprovat un nou conveni amb la Fundació d’Inclusió Social APIP-ACAM que contempla la rehabilitació de 50 habitatges vulnerables i l’orientació social i laboral de persones en situació d’exclusió social. La iniciativa, amb el nom Llars Saludables, es desenvoluparà enguany amb una inversió de 200.000 euros. És impulsada per la Regidoria d’Habitatge i estarà coordinada amb l’àrea de Benestar Social.

Aquesta proposta és un pas important per a millorar les condicions de vida i d’hàbitat de les persones amb dificultats econòmiques. Contempla, d’una banda, la rehabilitació d’habitatges de residents en risc d’exclusió, i per un altre, un itinerari d’inserció laboral i social per a persones amb problemes econòmics de la ciutat”, ha afirmat la regidora d’Habitatge, María Jesús Garrido, que ha indicat que també atendrà persones amb condició de refugiades.

La Fundació APIP-ACAM, a través d’aquest conveni, primer formarà a persones en situació d’exclusió que resideixen en el municipi de Castelló, com a rehabilitadors d’habitatges. Posteriorment, passaran a ser contractats/contractades per a formar part de l’equip que realitzarà les rehabilitacions necessàries en habitatges de persones també en situació d’exclusió.

El projecte persegueix aconseguir que el veïnat de Castelló menys afavorit tinguen els recursos necessaris per a desenvolupar la seua vida amb dignitat i en les mateixes condicions que la resta de la ciutadania.

L’associació té entre els seus fins, entre altres, el reconeixement de la injustícia i donar-la a conéixer; promoure solucions i resoldre les situacions de necessitat humana mitjançant activitats assistencials, laborals, formatives, socials econòmiques i en general totes aquelles que puguen millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, i d’aquelles que es troben en situació de dependència, pobresa o exclusió social.

Últimes notícies

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.

La Generalitat sospesa recórrer el nou Pla Estatal de Vivenda per invasió de competències i falta de finançament

La Generalitat Valenciana analitza presentar un recurs contra el nou Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, que considera tardà, desequilibrat en el finançament i lesiu per a les competències autonòmiques.

Ferrero veu a Alcaraz com una mescla entre Nadal i Federer per la seua creativitat i caràcter

Juan Carlos Ferrero descriu a Carlos Alcaraz com una combinació de Rafa Nadal i Roger Federer per la seua varietat de colps, creativitat i fort caràcter competitiu, i detalla els reptes que va afrontar com el seu entrenador.

Jasikevicius aparca els rècords abans de la Final Four de l’Eurolliga

Sarunas Jasikevicius afronta la Final Four amb Fenerbahce sense pensar en el possible rècord de dos Eurolligues seguides com a jugador i tècnic, centrat només en el treball immediat.