La confessió d’Ana Rosa en directe sobre la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson | Telecinco

 

Michael Robinson ha mort este dimarts en Madrid als 61 anys d’edat, després de no poder superar la llarga lluita contra el càncer. El comentarista ha sigut una de les persones més estimades d’este país, especialment pels seus companys de professió que el recorden com una gran persona.

 

Molts periodistes i companys de Robinson s’han volgut despedir dedicant-li un més que merescut homenatge. Ana Rosa Quintana, que ha conegut la notícia en directe, ha volgut despedir-se en directe i donar el condol a la seua família amb unes paraules molt boniques que enaltixen la figura de Robinson.

 

Ana Rosa dóna tot el seu suport a la família

«Era un gran company, un home brillant, bondadós i divertit. Estem parlant de coronavirus, però cal vore la de gent que s’està portant esta malaltia tan terrible. Des d’ací, el nostre condol a la seua família, als seus companys i a la família deportiva en general», ha expressat amb molta tristesa la periodista de Telecinco, confessant que el comentarista era, per damunt de tot, una gran persona.

 

L’exfutbolista i actual comentarista de Movistar ha tingut sempre una excel·lent relació amb tots els seus companys de professió. La periodista s’ha mostrat molt trista en rebre esta notícia en directe. ‘El programa de Ana Rosa’ ha volgut transmetre tot l’afecte a la família de l’exfutbolista.

 

No només la presentadora de Mediaset ha volgut fer-li un homenatge, recordant alguna de les seues facetes més importants, sinó que els seus companys i amics també ho han fet.

 

Carlos Martínez, amb qui ha compartit milers i milers de narracions de partits de futbol, també ha volgut recordar al seu inseparable amic que l’ha acompanyat al llarg de tota la seua trajectòria professional. Julio Maldonado ‘Maldini’ també ha dedicat unes belles paraules al seu amic. Este trio ja forma part de la història del periodisme deportiu; els tres que més anys han estat narrant i comentant junts.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.