La confessió d’Ana Rosa en directe sobre la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson | Telecinco

 

Michael Robinson ha mort este dimarts en Madrid als 61 anys d’edat, després de no poder superar la llarga lluita contra el càncer. El comentarista ha sigut una de les persones més estimades d’este país, especialment pels seus companys de professió que el recorden com una gran persona.

 

Molts periodistes i companys de Robinson s’han volgut despedir dedicant-li un més que merescut homenatge. Ana Rosa Quintana, que ha conegut la notícia en directe, ha volgut despedir-se en directe i donar el condol a la seua família amb unes paraules molt boniques que enaltixen la figura de Robinson.

 

Ana Rosa dóna tot el seu suport a la família

«Era un gran company, un home brillant, bondadós i divertit. Estem parlant de coronavirus, però cal vore la de gent que s’està portant esta malaltia tan terrible. Des d’ací, el nostre condol a la seua família, als seus companys i a la família deportiva en general», ha expressat amb molta tristesa la periodista de Telecinco, confessant que el comentarista era, per damunt de tot, una gran persona.

 

L’exfutbolista i actual comentarista de Movistar ha tingut sempre una excel·lent relació amb tots els seus companys de professió. La periodista s’ha mostrat molt trista en rebre esta notícia en directe. ‘El programa de Ana Rosa’ ha volgut transmetre tot l’afecte a la família de l’exfutbolista.

 

No només la presentadora de Mediaset ha volgut fer-li un homenatge, recordant alguna de les seues facetes més importants, sinó que els seus companys i amics també ho han fet.

 

Carlos Martínez, amb qui ha compartit milers i milers de narracions de partits de futbol, també ha volgut recordar al seu inseparable amic que l’ha acompanyat al llarg de tota la seua trajectòria professional. Julio Maldonado ‘Maldini’ també ha dedicat unes belles paraules al seu amic. Este trio ja forma part de la història del periodisme deportiu; els tres que més anys han estat narrant i comentant junts.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.