La confessió d’Ana Rosa en directe sobre la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson | Telecinco

 

Michael Robinson ha mort este dimarts en Madrid als 61 anys d’edat, després de no poder superar la llarga lluita contra el càncer. El comentarista ha sigut una de les persones més estimades d’este país, especialment pels seus companys de professió que el recorden com una gran persona.

 

Molts periodistes i companys de Robinson s’han volgut despedir dedicant-li un més que merescut homenatge. Ana Rosa Quintana, que ha conegut la notícia en directe, ha volgut despedir-se en directe i donar el condol a la seua família amb unes paraules molt boniques que enaltixen la figura de Robinson.

 

Ana Rosa dóna tot el seu suport a la família

«Era un gran company, un home brillant, bondadós i divertit. Estem parlant de coronavirus, però cal vore la de gent que s’està portant esta malaltia tan terrible. Des d’ací, el nostre condol a la seua família, als seus companys i a la família deportiva en general», ha expressat amb molta tristesa la periodista de Telecinco, confessant que el comentarista era, per damunt de tot, una gran persona.

 

L’exfutbolista i actual comentarista de Movistar ha tingut sempre una excel·lent relació amb tots els seus companys de professió. La periodista s’ha mostrat molt trista en rebre esta notícia en directe. ‘El programa de Ana Rosa’ ha volgut transmetre tot l’afecte a la família de l’exfutbolista.

 

No només la presentadora de Mediaset ha volgut fer-li un homenatge, recordant alguna de les seues facetes més importants, sinó que els seus companys i amics també ho han fet.

 

Carlos Martínez, amb qui ha compartit milers i milers de narracions de partits de futbol, també ha volgut recordar al seu inseparable amic que l’ha acompanyat al llarg de tota la seua trajectòria professional. Julio Maldonado ‘Maldini’ també ha dedicat unes belles paraules al seu amic. Este trio ja forma part de la història del periodisme deportiu; els tres que més anys han estat narrant i comentant junts.

Últimes notícies

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols