La confessió d’Ana Rosa en directe sobre la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson | Telecinco

 

Michael Robinson ha mort este dimarts en Madrid als 61 anys d’edat, després de no poder superar la llarga lluita contra el càncer. El comentarista ha sigut una de les persones més estimades d’este país, especialment pels seus companys de professió que el recorden com una gran persona.

 

Molts periodistes i companys de Robinson s’han volgut despedir dedicant-li un més que merescut homenatge. Ana Rosa Quintana, que ha conegut la notícia en directe, ha volgut despedir-se en directe i donar el condol a la seua família amb unes paraules molt boniques que enaltixen la figura de Robinson.

 

Ana Rosa dóna tot el seu suport a la família

«Era un gran company, un home brillant, bondadós i divertit. Estem parlant de coronavirus, però cal vore la de gent que s’està portant esta malaltia tan terrible. Des d’ací, el nostre condol a la seua família, als seus companys i a la família deportiva en general», ha expressat amb molta tristesa la periodista de Telecinco, confessant que el comentarista era, per damunt de tot, una gran persona.

 

L’exfutbolista i actual comentarista de Movistar ha tingut sempre una excel·lent relació amb tots els seus companys de professió. La periodista s’ha mostrat molt trista en rebre esta notícia en directe. ‘El programa de Ana Rosa’ ha volgut transmetre tot l’afecte a la família de l’exfutbolista.

 

No només la presentadora de Mediaset ha volgut fer-li un homenatge, recordant alguna de les seues facetes més importants, sinó que els seus companys i amics també ho han fet.

 

Carlos Martínez, amb qui ha compartit milers i milers de narracions de partits de futbol, també ha volgut recordar al seu inseparable amic que l’ha acompanyat al llarg de tota la seua trajectòria professional. Julio Maldonado ‘Maldini’ també ha dedicat unes belles paraules al seu amic. Este trio ja forma part de la història del periodisme deportiu; els tres que més anys han estat narrant i comentant junts.

Últimes notícies

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.