La confessió d’Ana Rosa en directe sobre la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson

Ana Rosa Quintana ha lamentat la mort de Michael Robinson | Telecinco

 

Michael Robinson ha mort este dimarts en Madrid als 61 anys d’edat, després de no poder superar la llarga lluita contra el càncer. El comentarista ha sigut una de les persones més estimades d’este país, especialment pels seus companys de professió que el recorden com una gran persona.

 

Molts periodistes i companys de Robinson s’han volgut despedir dedicant-li un més que merescut homenatge. Ana Rosa Quintana, que ha conegut la notícia en directe, ha volgut despedir-se en directe i donar el condol a la seua família amb unes paraules molt boniques que enaltixen la figura de Robinson.

 

Ana Rosa dóna tot el seu suport a la família

«Era un gran company, un home brillant, bondadós i divertit. Estem parlant de coronavirus, però cal vore la de gent que s’està portant esta malaltia tan terrible. Des d’ací, el nostre condol a la seua família, als seus companys i a la família deportiva en general», ha expressat amb molta tristesa la periodista de Telecinco, confessant que el comentarista era, per damunt de tot, una gran persona.

 

L’exfutbolista i actual comentarista de Movistar ha tingut sempre una excel·lent relació amb tots els seus companys de professió. La periodista s’ha mostrat molt trista en rebre esta notícia en directe. ‘El programa de Ana Rosa’ ha volgut transmetre tot l’afecte a la família de l’exfutbolista.

 

No només la presentadora de Mediaset ha volgut fer-li un homenatge, recordant alguna de les seues facetes més importants, sinó que els seus companys i amics també ho han fet.

 

Carlos Martínez, amb qui ha compartit milers i milers de narracions de partits de futbol, també ha volgut recordar al seu inseparable amic que l’ha acompanyat al llarg de tota la seua trajectòria professional. Julio Maldonado ‘Maldini’ també ha dedicat unes belles paraules al seu amic. Este trio ja forma part de la història del periodisme deportiu; els tres que més anys han estat narrant i comentant junts.

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.

Els familiars del 98% de víctimes de la dana ja han cobrat 17 milions en ajudes

La Generalitat ha abonat 17.019.999 euros en ajudes a familiars de 216 víctimes mortals de la dana d’octubre de 2024, el 98 % del total concedit. Les subvencions estan exemptes d’IRPF i arriben fins als 80.000 euros per víctima.

Investigat per fingir un robatori violent a Vinaròs per a cobrar el segur del mòbil

La Guàrdia Civil ha investigat un home de 58 anys que ha denunciat un fals robatori amb violència a Vinaròs per a cobrar la indemnització del segur del seu telèfon mòbil, que en realitat havia venut un familiar a Alacant.

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.