CSIF, JUPOL i JUCIL col·laboren davant la deterioració de les condicions laborals de Policia i Guàrdia Civil

Representants de la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), de l’Associació Professional Justícia per a la Guàrdia Civil JUCIL i del sindicat policial JUPOL, han mantingut una reunió a Alacant en el marc de l’acord de col·laboració subscrit entre aquestes organitzacions en l’àmbit nacional per a la defensa dels interessos comuns de policies, guàrdies civils i resta d’empleats públics.

En aquesta reunió han sigut presents Javier Tovar, president provincial de CSIF a Alacant, José Antonio Moya, secretari general de JUCIL, i David García, en representació de JUPOL.

Les tres organitzacions faran un front comú en diferents àmbits com la recuperació del poder adquisitiu perdut des de fa anys i agreujat ara per l’elevada inflació de 2021, que ha trencat totes les previsions. Col·laboraran a més en la defensa de les condicions laborals en el nou context de la pandèmia i la millora de les condicions de jubilació.

En el marc de l’acord, duran a terme campanyes d’informació, conferències, reunions i accions formatives, entre altres, així com acords d’acció social. Així mateix, establiran canals de col·laboració en els àmbits d’organització, assessoria jurídica, auditories, acció social, igualtat, prevenció de riscos…

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.