CSIF, JUPOL i JUCIL col·laboren davant la deterioració de les condicions laborals de Policia i Guàrdia Civil

Representants de la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), de l’Associació Professional Justícia per a la Guàrdia Civil JUCIL i del sindicat policial JUPOL, han mantingut una reunió a Alacant en el marc de l’acord de col·laboració subscrit entre aquestes organitzacions en l’àmbit nacional per a la defensa dels interessos comuns de policies, guàrdies civils i resta d’empleats públics.

En aquesta reunió han sigut presents Javier Tovar, president provincial de CSIF a Alacant, José Antonio Moya, secretari general de JUCIL, i David García, en representació de JUPOL.

Les tres organitzacions faran un front comú en diferents àmbits com la recuperació del poder adquisitiu perdut des de fa anys i agreujat ara per l’elevada inflació de 2021, que ha trencat totes les previsions. Col·laboraran a més en la defensa de les condicions laborals en el nou context de la pandèmia i la millora de les condicions de jubilació.

En el marc de l’acord, duran a terme campanyes d’informació, conferències, reunions i accions formatives, entre altres, així com acords d’acció social. Així mateix, establiran canals de col·laboració en els àmbits d’organització, assessoria jurídica, auditories, acció social, igualtat, prevenció de riscos…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.