CSIF, JUPOL i JUCIL col·laboren davant la deterioració de les condicions laborals de Policia i Guàrdia Civil

Representants de la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), de l’Associació Professional Justícia per a la Guàrdia Civil JUCIL i del sindicat policial JUPOL, han mantingut una reunió a Alacant en el marc de l’acord de col·laboració subscrit entre aquestes organitzacions en l’àmbit nacional per a la defensa dels interessos comuns de policies, guàrdies civils i resta d’empleats públics.

En aquesta reunió han sigut presents Javier Tovar, president provincial de CSIF a Alacant, José Antonio Moya, secretari general de JUCIL, i David García, en representació de JUPOL.

Les tres organitzacions faran un front comú en diferents àmbits com la recuperació del poder adquisitiu perdut des de fa anys i agreujat ara per l’elevada inflació de 2021, que ha trencat totes les previsions. Col·laboraran a més en la defensa de les condicions laborals en el nou context de la pandèmia i la millora de les condicions de jubilació.

En el marc de l’acord, duran a terme campanyes d’informació, conferències, reunions i accions formatives, entre altres, així com acords d’acció social. Així mateix, establiran canals de col·laboració en els àmbits d’organització, assessoria jurídica, auditories, acció social, igualtat, prevenció de riscos…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.