CSIF, JUPOL i JUCIL col·laboren davant la deterioració de les condicions laborals de Policia i Guàrdia Civil

Representants de la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), de l’Associació Professional Justícia per a la Guàrdia Civil JUCIL i del sindicat policial JUPOL, han mantingut una reunió a Alacant en el marc de l’acord de col·laboració subscrit entre aquestes organitzacions en l’àmbit nacional per a la defensa dels interessos comuns de policies, guàrdies civils i resta d’empleats públics.

En aquesta reunió han sigut presents Javier Tovar, president provincial de CSIF a Alacant, José Antonio Moya, secretari general de JUCIL, i David García, en representació de JUPOL.

Les tres organitzacions faran un front comú en diferents àmbits com la recuperació del poder adquisitiu perdut des de fa anys i agreujat ara per l’elevada inflació de 2021, que ha trencat totes les previsions. Col·laboraran a més en la defensa de les condicions laborals en el nou context de la pandèmia i la millora de les condicions de jubilació.

En el marc de l’acord, duran a terme campanyes d’informació, conferències, reunions i accions formatives, entre altres, així com acords d’acció social. Així mateix, establiran canals de col·laboració en els àmbits d’organització, assessoria jurídica, auditories, acció social, igualtat, prevenció de riscos…

Últimes notícies

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.

Educació garantix una PAU amb normalitat malgrat la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació assegura que les PAU se celebraran amb normalitat en la Comunitat Valenciana, avança la constitució de tribunals i recorda que els correctors voluntaris han de complir el seu compromís.

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.