16.9 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

CSIF, JUPOL i JUCIL col·laboren davant la deterioració de les condicions laborals de Policia i Guàrdia Civil

Representants de la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), de l’Associació Professional Justícia per a la Guàrdia Civil JUCIL i del sindicat policial JUPOL, han mantingut una reunió a Alacant en el marc de l’acord de col·laboració subscrit entre aquestes organitzacions en l’àmbit nacional per a la defensa dels interessos comuns de policies, guàrdies civils i resta d’empleats públics.

En aquesta reunió han sigut presents Javier Tovar, president provincial de CSIF a Alacant, José Antonio Moya, secretari general de JUCIL, i David García, en representació de JUPOL.

Les tres organitzacions faran un front comú en diferents àmbits com la recuperació del poder adquisitiu perdut des de fa anys i agreujat ara per l’elevada inflació de 2021, que ha trencat totes les previsions. Col·laboraran a més en la defensa de les condicions laborals en el nou context de la pandèmia i la millora de les condicions de jubilació.

En el marc de l’acord, duran a terme campanyes d’informació, conferències, reunions i accions formatives, entre altres, així com acords d’acció social. Així mateix, establiran canals de col·laboració en els àmbits d’organització, assessoria jurídica, auditories, acció social, igualtat, prevenció de riscos…

Últimes notícies

Una simfonia sobre el Hubble celebra els 25 anys del Museu dels Ciències

Eric Whitacre ha dirigit l'espectacle 'Deep Field: The Impossible Magnitude of Our Universe' amb 50 músics i 80 veus per a commemorar els 25 anys del Museu dels Ciències, que també ha mostrat xifres d'impacte i activitat.

El València posa fi a l’etapa de Miguel Ángel Corona com a director esportiu

El club va anunciar la finalització del contracte de Miguel Ángel Corona, director esportiu des de 2023 i vinculat a l'entitat des de 2020, sense aclarir la fórmula de la seua eixida.

Camarero reivindica la Ciutat dels Arts com a emblema de la transformació valenciana

En el 25 aniversari del Museu dels Ciències, Susana Camarero ha defés que la Ciutat de les Arts i les Ciències és emblema de la transformació valenciana. Ha aportat xifres d'impacte, ocupació i un balanç rècord en 2024.

Catalá celebra 25 anys del Museu dels Ciències i reivindica el seu paper més enllà de la divulgació

Catalá ha celebrat el 25é aniversari del Museu dels Ciències i ha destacat el seu impacte arquitectònic, turístic i educatiu a la ciutat.

Més de 30.000 persones omplin de disfresses Benidorm en la Fancy Dress

La Fancy Dress Party ha congregat a més de 30.000 persones, en la seua majoria britàniques, amb un ampli dispositiu de seguretat i una forta implicació de l'oci local.

Afectats per la DANA reclamen al Consell participar en la comissió de Les Corts i unificar alertes

Les associacions d'afectats per la DANA han mantingut la seua primera reunió amb el vicepresident Vicente Martínez Mus i han reclamat participar en la comissió d'investigació de Les Corts. També han demanat unificar alertes, reforçar la salut mental i accelerar obres, mentres el Consell ha oferit coordinació i noves reunions.

Octubre va ser un 93% més humit i 1,4 graus més càlid de l’habitual en la Comunitat Valenciana

Octubre va combinar un episodi càlid tardà amb un llarg temporal de pluges, deixant un 93% més de precipitació i 1,4 graus més de temperatura mitjana. Setembre també va ser més humit i càlid que la mitjana.

El Vila-real farà la pretemporada al Brasil i disputarà la Vitória CUP al juliol de 2026

El Vila-real ha confirmat que realitzarà la seua pretemporada al Brasil i que jugarà la Vitória CUP amb tres amistosos al juliol de 2026. L'acord inclou als organitzadors del torneig com a patrocinador oficial del club a Llatinoamèrica.