És vàlid el meu dècim de la Loteria de Nadal si està danyat o desbaratat?

 

El Sorteig Extraordinari de Nadal se celebra aquest dimecres en el Teatre Real de Madrid. Per fi arribarà aqueix matí carregat d’ambient nadalenc on la veu dels xiquets de Sant Ildefons ressona per cada cantonada del nostre país cantant els números i els seus corresponents premis. Seràs tu l’afortunat amb el gros de nadal?

Si encara no has comprat el teu dècim de loteria per a participar en el sorteig, no et demores més perquè només és possible fer-ho fins a hui. Ja saps que no sols tens l’opció de comprar-ho en una Administració de Loteria de manera presencial, sinó que també pots fer-ho en línia.

 

És vàlid un dècim de loteria danyat o desbaratat?

 

Tindre vigilat i mantindre en perfecte estat el nostre dècim de Loteria de Nadal és una de les nostres prioritats fins que el sorteig se celebre aquest dimecres, 22 de desembre. Però no et preocupes massa, un dècim trencat o danyat també es pot cobrar en el cas que isca premiat. Si aquest és el teu cas i no saps si el teu dècim serà acceptat o no, t’expliquem totes les condicions que has de complir perquè pugues cobrar el teu premi amb un bitllet en males condicions.

Segons Loteries i Apostes de l’Estat, els únics dècims que podran ser cobrats són aquells que siguen identificables. Per a això, hem de posar-nos en contacte amb la pròpia administració de loteries per a valorar en quin estat es trobe el bitllet i pagar-lo en el cas que siga acceptat.

En cas que el dècim estiga bastant deteriorat i existisquen dubtes de la veracitat d’aquest, Loteries i Apostes de l’Estat remetrà el cas a la fàbrica de Moneda i Timbre perquè avalue el cas i es pronuncie a favor o en contra del pagament.

Fins quan es pot cobrar un dècim premiat de la Loteria de Nadal?

 

Una vegada sapiem que hem sigut premiats en la Loteria de Nadal, tindrem tres mesos per a cobrar el premi, estiga o no deteriorat. En cas que el nostre dècim guanyador estiga deteriorat, el millor és acostar-se com més prompte millor a l’administració on el comprem i fer les oportunes reclamacions per a cobrar com més prompte millor i que no vença el termini.

Segons les estadístiques que manegen des de Loteries i Apostes de l’Estat, la majoria dels premis es cobren al llarg d’aquest període, així que és poc freqüent que algú es quede sense cobrar un dècim premiat del sorteig de Nadal.

Per a evitar aquestes desagradables situacions, els experts recomanen que pensem en la compra a través d’Internet, igual de vàlida i segura que en una administració. Això suposa que tinguem un bitllet digital, ja que es deposita en una administració al nostre nom i ens manen un certificat de custòdia a través de correu electrònic.

Si som uns dels agraciats, aquest bitllet estarà en perfectes condicions per a després cobrar-lo amb totes les garanties i sense cap mena de problema de deterioració o trencament.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.