10.2 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

La decisió de Joan Carles I en un moment molt dolent per a ell

El rei emèrit Joan Carles durant el funeral de la infanta Pilar a El Escorial (Madrid) el 29 de gener del 2020

El rei Joan Carles novament de cacera amb els seus amics mentres és investigat | GTRES

 

Des del moment en el que el rei Joan Carles va decidir apartar-se dels actes oficials de la Casa Reial, les seues aparicions públiques han desaparegut pràcticament i només se l’ha pogut vore en contades ocasions, com és el cas del funeral de la seua germana, a on estava molt abatut. Ara es dedica a disfrutar de la seua jubilació, amb reunions i menjars amb els seus amics, però la seua vida és aliena al que passa en palau.

 

De cacera mentres investiguen la seua fortuna

Una de les aficions del rei emèrit no agrada gens a la seua dona, la reina Sofia, ni a la seua nora, la reina Letícia: la caça. I és que el rei Joan Carles ha anat a la finca ‘El Avellanar’, propietat d’Alberto Alcocer, este passat cap de setmana per a disfrutar d’una altra jornada de cacera.

 

Cal destacar que no és la primera volta que el rei Joan Carles continua amb esta controvertida afició, ja que fa unes setmanes va ser descobert anant de cacera amb els seus amics a la finca ‘La Flamenca’. Tot i el seu estat de salut, l’emèrit disfruta del llambrego de la perdiu, una classe de caça que li permet quedar-se en el mateix punt sense la necessitat de desplaçar-se d’un lloc a un altre.

 

D’esta manera, mentres és notícia en els mitjans de comunicació en eixir a la llum una investigació sobre el presumpte cobrament d’una comissió de 50 milions d’euros per part d’Álvaro d’Orleans-Borbó, cosí de Joan Carles, el rei emèrit passa el dia disfrutant d’un dels seus passatemps preferits i oblidant-se de les seues preocupacions diàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.