La Diputació d’Alacant ofereix cursos de castellà en línia gratuïts

 

Amb l’objectiu d’afavorir la integració i reforçar l’aprenentatge dels ciutadans estrangers que resideixen a la província, la Diputació d’Alacant posa en marxa una nova edició del programa de cursos de castellà en línia.

Les persones que desitgen participar en esta activitat gratuïta, subvencionada per la institució provincial, poden inscriure’s a través de la pàgina www.ciudadanosextranjeros.es, on hauran d’emplenar una fitxa i adjuntar el certificat o volant d’empadronament.

El termini ja està obert i finalitza el pròxim 30 de juny o, en el seu cas, una vegada completades les 400 places oferides.

Les persones inscrites hauran de tindre accés a un dispositiu -PC, mòbils, tauletes- amb els requisits tècnics necessaris per al suport de l’eina en línia amb la qual s’ha de treballar.

El diputat de Residents Internacionals, Juan de Dios Navarro, ha destacat la gran acceptació d’esta acció formativa que s’ha consolidat “com una eina útil per a fomentar la integració dels ciutadans estrangers a la nostra província, per la qual cosa tots els anys rebem un gran nombre de sol·licituds per a participar en estos”.

Els cursos, amb més de 500 hores de contingut, van dirigits a totes aquelles persones que estiguen empadronades a la província, siga com siga el seu país d’origen. Entre els avantatges de la modalitat en línia es troba la possibilitat d’accedir als continguts des de qualsevol lloc, les 24 hores del dia, els set dies de la setmana.

En els últims anys, més de 7.000 persones s’han beneficiat d’estos programes d’aprenentatge organitzats a través de la Unitat de Residents Internacionals de la Diputació d’Alacant en un total de 208 cursos.

Anuncios

Últimes notícies

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.