La Diputació d’Alacant ofereix cursos de castellà en línia gratuïts

 

Amb l’objectiu d’afavorir la integració i reforçar l’aprenentatge dels ciutadans estrangers que resideixen a la província, la Diputació d’Alacant posa en marxa una nova edició del programa de cursos de castellà en línia.

Les persones que desitgen participar en esta activitat gratuïta, subvencionada per la institució provincial, poden inscriure’s a través de la pàgina www.ciudadanosextranjeros.es, on hauran d’emplenar una fitxa i adjuntar el certificat o volant d’empadronament.

El termini ja està obert i finalitza el pròxim 30 de juny o, en el seu cas, una vegada completades les 400 places oferides.

Les persones inscrites hauran de tindre accés a un dispositiu -PC, mòbils, tauletes- amb els requisits tècnics necessaris per al suport de l’eina en línia amb la qual s’ha de treballar.

El diputat de Residents Internacionals, Juan de Dios Navarro, ha destacat la gran acceptació d’esta acció formativa que s’ha consolidat “com una eina útil per a fomentar la integració dels ciutadans estrangers a la nostra província, per la qual cosa tots els anys rebem un gran nombre de sol·licituds per a participar en estos”.

Els cursos, amb més de 500 hores de contingut, van dirigits a totes aquelles persones que estiguen empadronades a la província, siga com siga el seu país d’origen. Entre els avantatges de la modalitat en línia es troba la possibilitat d’accedir als continguts des de qualsevol lloc, les 24 hores del dia, els set dies de la setmana.

En els últims anys, més de 7.000 persones s’han beneficiat d’estos programes d’aprenentatge organitzats a través de la Unitat de Residents Internacionals de la Diputació d’Alacant en un total de 208 cursos.

Últimes notícies

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.