Anuncios

La Diputació d’Alacant ofereix cursos de castellà en línia gratuïts

 

Amb l’objectiu d’afavorir la integració i reforçar l’aprenentatge dels ciutadans estrangers que resideixen a la província, la Diputació d’Alacant posa en marxa una nova edició del programa de cursos de castellà en línia.

Les persones que desitgen participar en esta activitat gratuïta, subvencionada per la institució provincial, poden inscriure’s a través de la pàgina www.ciudadanosextranjeros.es, on hauran d’emplenar una fitxa i adjuntar el certificat o volant d’empadronament.

Anuncios

El termini ja està obert i finalitza el pròxim 30 de juny o, en el seu cas, una vegada completades les 400 places oferides.

Les persones inscrites hauran de tindre accés a un dispositiu -PC, mòbils, tauletes- amb els requisits tècnics necessaris per al suport de l’eina en línia amb la qual s’ha de treballar.

El diputat de Residents Internacionals, Juan de Dios Navarro, ha destacat la gran acceptació d’esta acció formativa que s’ha consolidat “com una eina útil per a fomentar la integració dels ciutadans estrangers a la nostra província, per la qual cosa tots els anys rebem un gran nombre de sol·licituds per a participar en estos”.

Els cursos, amb més de 500 hores de contingut, van dirigits a totes aquelles persones que estiguen empadronades a la província, siga com siga el seu país d’origen. Entre els avantatges de la modalitat en línia es troba la possibilitat d’accedir als continguts des de qualsevol lloc, les 24 hores del dia, els set dies de la setmana.

En els últims anys, més de 7.000 persones s’han beneficiat d’estos programes d’aprenentatge organitzats a través de la Unitat de Residents Internacionals de la Diputació d’Alacant en un total de 208 cursos.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.
Anuncios