Anuncios

La Diputació d’Alacant ofereix cursos de castellà en línia gratuïts

 

Amb l’objectiu d’afavorir la integració i reforçar l’aprenentatge dels ciutadans estrangers que resideixen a la província, la Diputació d’Alacant posa en marxa una nova edició del programa de cursos de castellà en línia.

Les persones que desitgen participar en esta activitat gratuïta, subvencionada per la institució provincial, poden inscriure’s a través de la pàgina www.ciudadanosextranjeros.es, on hauran d’emplenar una fitxa i adjuntar el certificat o volant d’empadronament.

Anuncios

El termini ja està obert i finalitza el pròxim 30 de juny o, en el seu cas, una vegada completades les 400 places oferides.

Les persones inscrites hauran de tindre accés a un dispositiu -PC, mòbils, tauletes- amb els requisits tècnics necessaris per al suport de l’eina en línia amb la qual s’ha de treballar.

El diputat de Residents Internacionals, Juan de Dios Navarro, ha destacat la gran acceptació d’esta acció formativa que s’ha consolidat “com una eina útil per a fomentar la integració dels ciutadans estrangers a la nostra província, per la qual cosa tots els anys rebem un gran nombre de sol·licituds per a participar en estos”.

Els cursos, amb més de 500 hores de contingut, van dirigits a totes aquelles persones que estiguen empadronades a la província, siga com siga el seu país d’origen. Entre els avantatges de la modalitat en línia es troba la possibilitat d’accedir als continguts des de qualsevol lloc, les 24 hores del dia, els set dies de la setmana.

En els últims anys, més de 7.000 persones s’han beneficiat d’estos programes d’aprenentatge organitzats a través de la Unitat de Residents Internacionals de la Diputació d’Alacant en un total de 208 cursos.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios